40+ so what wol.13

Virkki täällä tänään kp 1:(ottaa pattiin.... melkein arvasinkin kun ihan oireetonta oli.... katsotaan miten jatkossa :rolleyes: jaksaako enää tätä rumbaa

On varmasti raskasta kun noin pitkään vennyttävät kaavintaa :eek: mulle ei kaavintaa ole koskaan tehty voin vaan kuvitella miten tuskallista on kun toipuminen kestää ja kestää... tsemppiä sinne :rolleyes:

Kuinkas iid@? Ootko jo testaillu?
 
Ompa hurjaa, että joudut Virkki odottelemaan kuukauden kaavintaa....ihan kuin ei muuten ois tarpeeksi rankkaa. :( Voimia sinne.

Pahoittelut Nupulle uudesta kierrosta. Niin turhauttavaa ja joka kerta yhtä lamauttavaa.


Täällä itseasiassa sama tilanne. Testasin oireista huolimatta negan ja samana päivänä alkoikin vuoto eli nyt kp 1. Pettymys oli niin suuri, että nyt sovittiin miehen kanssa, että varataan aika lapsettomuusklinikalle. Ei tartte sit sitäkään jossitella.
 
Taustalta moi!

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Ja tsempit Virkille, erikoisen pitkään kyllä odotellaan. Jospa tyhjentyisi itsekseen.

Pikainen omanapa ruokikselta töistä, pe käytiin psykologin pakeilla, vihreää valoa näytti lahjasoluhoidoille. Huomenna suunnittelukäynti klinikalla, tästä se lähtee sitten se viimeinen yritys kohti yhteistä lasta. Jännää on, mutta jotenkin ei yhtään anna itselleen lupaa innostua ajattelemaan että tästä voisi jotain tullakin. No huomenna konkretisoituu varmaan asia kun ilmeisesti pääsemme luovuttajaa valikoimaan.

Kaikkea hyvää ja positiivisiä viboja jokaiselle :)(y)
 
Virkki, täällä voidaan ihan hyvin fyysisesti, mutta nuppi ei tahdo ymmärtää tämän hetkistä eloa.

Eli sain jonkun m:llä alkavan injektion, jonka tarkoitus on pienentää raskausmateriaalia, missä se sitten lienee ollutkin. Lääkäri katsoi ennen sitä vielä kerran ultralla, muttei nähnyt edelleenkään kuin jotain epämääräistä.
Tämä injektio ei aiheuta vuotoa, paitsi mulle näköjään.
Mulla alkoi vuoto 12h pistämisestä.
Tuli 2 kertaa kananmunan kokoiset hyytymät ja nyt on vuotanut 3 vuorokautta.
Itse tässä pohdiskelen, että miksi sitten vuotaa edelleen tai tulee noinkin isoja hyytymiä, jos ei siellä kerran mitään ollut.
Enhän mä uskonutkaan, että tämäkään menisi niinkuin yleensä.
Ärsyttää vaan tämä jatkuva kipu. Ei kumminkaan sellainen, että tarvitsisi päivystykseen lähteä.
Huomenna ottamaan hCG koe ja torstaina seuranta ultraan + uuteen hCG kokeeseen.
Nyt on kuukauden raskautumiskielto.

Miksi joudut ottamaan noin kauan kaavintaan pääsyä?
Voimia odotteluun.

Tsempit uuteen kiertoon joutuneille/päässeille.

Mollylle onnittelut hoitojen etenemisestä.
 
Voi ei. Onpas täällä nyt toinen toisensa perään huonoja uutisia. :( Tuntuu ihan järkyttävältä, että joudut Virkki odottamaan kaavintaa kokonaisen kuukauden! Mun maalaisjärki sanoo, että se pitäisi hoitaa mahdollisimman nopeasti, jotta saa elimistöstä kaiken ylimääräisen pois, mutta siltä ei vissiin kysytä... Kurjaa tuonkin odottaminen. Yöeläjälle iso halaus täältä. Kaikkea sitä näissäkin voi vastaan tulla, näköjään.

Itsellä kävi jo luovuttaminenkin mielessä jossain vaiheessa, mutta sitten totesin, että eihän mulla varsinaisesti ole kuin vasta yksi yritys takana. Toiseen en edes päässyt, joten josko nyt kuitenkin vielä kerran kokeilisi. (Tai kaksi...) Ehkä mä nyt yritän ryhdistäytyä, soittelen tänään klinikalle ja varaan taas ajan psykologille. (Kiitos rohkaisusta, Peppistiina!) Virkki, lahja-alkiohoito maksaa n. 3000€ + lääkkeet. Yli puolet vähemmän kuin lääkärin viimeksi ehdottama hoito, joten seuraavaksi lähden jonottamaan lahja-alkiota. Olen yrittänyt googlata kokemuksia ja käytäntöjä noista hoidoista, mutta hyvin vähän on löytynyt tietoa. Jos joku on törmännyt hyvään linkkiin/juttuun/anything nimenomaan lahja-alkiohoidoista, niin ilomielin ottaisin vinkkejä vastaan! Luovutetuista munasoluista löytyy kyllä juttua vaikka kuinka paljon, mutta noista alkioista ei juuri mitään.
 
Tiistai 20.6.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Karoliina74 (42) ..............2.................. 63/47
InMyDreams (41) ............2.................. 18/28
Luppana76 (41) .............7................... 15/28
Kasenja (41) ...................2.................. 11/26-29
ThePutsku (41) ...............1.................. 7/27-29
yöeläjä (43) ....................4................... 4/24
nuppu73 (43) ..................5.................. 3/?
Iid@ (44) ........................2................... 3/26-28
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Peppistiina (41) ..............2.................. ?/28

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:

Plussanneet ~12kk:
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017


Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)
Mun&sun (41)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Viimeksi muokattu:
Onpa nyt kaikilla huonoja uutisia (paitsi Mollylla! Hyvä että pääsette eteenpäin hoitoasiassa!). Eikä minullakaan sen parempaa: mies sairastui, ei lapsentekoyrityksiä tässä kierrossa.

Piti muuten vähän laskea ja arvailla noita kiertopäiviä, kun ei hetkeen ole tullut listaa päivitettyä. Ilmoitelkaa, jos arvaukseni heittää todellisesta päivästä.
 
Pikainen ON: Soittelin eilen klinikalle ja varasin psykologikäynnin lahjasoluhoitoja varten ensi viikolle. Riippuen siitä miten kierrot nyt asettuu, niin mahdollisesti elokuussa olisi sitten eka lahja-alkion siirto. Kävi sikäli onnellisesti, että lahja-alkioita olikin "varastossa" ja mulle on nyt varattu kaksi alkiota odottamaan. Mieliala kummasti koheni taas. :) Nyt saa rauhassa keskittyä nauttimaan kesästä (ja kesäjuomista), ja syksyllä sit taas piinaillaan.

Ihanaa kesää teille kaikille!
 
Moi,
Täällä ei nyt näytä kovin hyvin sujuvan useimmilla. Onneksi plussanneet antaa välillä tsemppiä. Kyllähän heihin kesän mittaan siirtyy taasen jotkut! Täältä on kyllä oikeasti kannustavaa lukea päivityksiä jo sikäli, että huomaa muidenkin miettivän samanlaisia juttuja. Että en sitten ainoa miettijä. Näitä nyt ei kehtaa kenellekään muuten puhua, pitäisi kyllä rohkaistua niin joku kamuista voisi vähän tsemppaa. Koitetaan nauttia kesästä ja pitää toivoa yllä! Mukavaa juhannusta kaikille
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Torstai 22.6.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Karoliina74 (42) ..............2.................. 65/47
InMyDreams (41) ............2.................. 20/28
Luppana76 (41) .............7................... 17/28
Kasenja (41) ...................2.................. 13/26-29
ThePutsku (41) ...............1.................. 9/27-29
yöeläjä (43) ....................4................... 6/24
nuppu73 (43) ..................5.................. 5/?
Iid@ (44) ........................2................... 5/26-28
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Peppistiina (41) ..............2.................. ?/28

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:

Plussanneet ~12kk:
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017


Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)
Mun&sun (41)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Maanantai 26.6.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Karoliina74 (42) ..............2.................. 69/47
InMyDreams (41) ............2.................. 24/28
Luppana76 (41) .............7................... 21/28
Kasenja (41) ...................2.................. 17/26-29
ThePutsku (41) ...............1.................. 13/27-29
yöeläjä (43) ....................4................... 10/24
nuppu73 (43) ..................5.................. 9/?
Iid@ (44) ........................2................... 9/26-28
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Peppistiina (41) ..............2.................. ?/28

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:

Plussanneet ~12kk:
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017


Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)
Mun&sun (41)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Huomenta kaikille! Toivottavasti juhannus on sujunut hyvin. Oliskohan joku oikein juhannustaikojakin tehnyt... ;) Itsellä meni juhannus hyvin, vaikka tämä juomattomuuden piilottaminen olikin varsin rasittavaa. Tietenkin tuttu porukka kiinnitti huomiota siihen, ettei viini ja snapsi maistuneet, en sitten tiedä alkoiko joku epäillä asioiden oikaa laitaa... :eek: Kuljin saman siideritölkin kanssa koko viikonlopun; mies ystävällisesti tyhjensi tölkin oikeasta sisällöstään ja minäpä sitten kävin salaa täyttämässä siihen vettä ja litkin sitten sitä koko viikonlopun. :D Muutaman pienen kulauksen viiniä jouduin juomaan, jotta en heti paljastuisi, mutta kyllä juomattomuuttani silti ihmeteltiin. Onneksi kukaan ei maininnut raskauden mahdollisuutta. Saa nähdä sitten, ilmoittaako joku tajunneensa, sitten jos/kun pääsen kertomaan totuuden. :whistle:

Kiitos kaikille onnittelijoille ja tsemppaajille (Sahris ja muut :love:). Toivottavasti ette maindaa että edelleen roikun täällä. Tuntuu vain jotenkin etten vieläkään uskalla ilmoittautua tuonne odottajien joukkoon, kun olen sieltä aiemmin maitojunalla joutunut palaamaan... :unsure: Täällä toistaiseksi kaikki hyvin. Etova olo on pikkuhiljaa vähentynyt, vaikka sitä edelleen välillä esiintyy. Väsynyt olen edelleen. Sykettä olen kuunnellut kotidopplerilla muutaman kerran ja pari kertaa pelästynyt, kun ei meinannut millään löytyä, mutta sinnikkään etsimisen jälkeen se on lopulta kuitenkin joka kerta löytynyt. Torstaina on NT-ultra, jota jännitän ja suorastaan pelkään ihan tajuttomasti. :eek: Tuntuisi niin epäreilulta, jos näin pitkälle on päästy ja sitten vedettäisiin matto alta. :unsure: Noh, ei auta kuin odottaa torstaita ja toivoa parasta.

Plussatuulia kaikille!

Jimima 12+3
 
Pää ihan pyörällä. Joo siis luomuplussa jos tuo nyt plussa on. Tällä viikolla odotellaan soittoa klinikalta kun löytävät luovuttajan. 19.6 suunnittelukäynnillä ultrattiin, lekuri totesi ovulaation tapahtuneen, vasemmalla näkyi keltarauhanen kp 18.

Kiitos kanaset:love: Nythän tämä jännää käännettä tarjoilee.. Viimeeksi tm todettiin vko 8+2 että eipä tässä voi kuin realistisena odottaa miksi tämä muuttuu. Ollaan lähdössä parin vkon päästä ulkomaille pariksi viikoksi, jo mietin että kerkiääkö mennä kesken ennen sitä ettei tarttis kärvistellä lomalla vuotojen kanssa :ROFLMAO::poop::ninja:
 
Molly, mahtavaa! On selkeä viiva ja plussa siis! Nyt peukut ja varpaat pystyssä, että on sitä itseään! Vaan eikö mieli oli kamala, kun heti alkaa maalailemaan keskenmenoa ja miten ne vuodot ajoittuvat! Mä oon käynyt aina ekassa ultrassa 6+ jotain ja yleensä niissä on näkynyt jotain, jos on ollut näkyäkseen.

Jimima, ymmärrän jännityksesi, mutta olet jo päässyt aika pitkälle, eikö ilmeisesti ole vuotojakaan, joten kaikki on varmaankin hyvin. Toivon niin! Tule kertomaan uutisia sitten meille.

Yöeläjä, kävitkö HCG:ssä ja tehtiinkö uusi ultraus? Mikä sinun tilanne nyt on?

Miten kaikilla muilla?

ON: vinguin itselleni uuden ultran ja kas kummaa, kohtu on täynnä raskausmateriaalia. Sain "lievähkön" paniikki-itkupotku-raivarit, kun suututti niin paljon tämän edellisen lääkärin odotellaan ja katsellaan asenne, että pääsin pikana kaavintaan. Olen niin loppu näitä epäonnistuneita toipumista ja pitkittyneitä kaavinta odotuksia. Nyt siis odottelen sitä ja sen jälkeen pääsen toipumaan. Sen jälkeen voinen ajatella asiaa uudestaan!
 
Tiistai 27.6.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Karoliina74 (42) ..............2.................. 70/47
InMyDreams (41) ............2.................. 25/28
Luppana76 (41) .............7................... 22/28
Kasenja (41) ...................2.................. 18/26-29
ThePutsku (41) ...............1.................. 14/27-29
yöeläjä (43) ....................4................... 11/24
nuppu73 (43) ..................5.................. 10/?
Iid@ (44) ........................2................... 10/26-28
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Peppistiina (41) ..............2.................. ?/28

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:

Plussanneet ~12kk:
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017


Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)
Mun&sun (41)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Molly, ihan mahtavaa! Jospa tämä menisi maaliin asti. Olisi niin hienoa, että tärppäisi silloin kun vähiten odottaa. Onnea matkaan! (Saako merkata sut plussanneisiin?)

Jimima, tsemppiä ultraan. Tule kertomaan kuulumiset, täällä on varmasti muitakin kuin minä kanssajännittämässä puolestasi.

Virkki, tosi tympeä juttu. Mikä tuossa kaavinnan pihtauksessa on ideana? Tietty varmasti aina olisi paras, jos tyhjenisi luonnollisesti, mutta kun sinulla on jo aikaisempia esimerkkejä siitä että ei ihan niinkään onnistu. Ja vielä raskaustoive ja ikä huomioiden. No, en ole lääkäri. Olisi vaan kiva, kun perustelisivat niin että tajuaisi.

Pyllerölle muuten tsemppiä loppuodotukseen! Ei enää mene kauan. Onko ollut supistuksia?

ON: toiveissa voisi olla seuraavassa kierrossa päästä luomuna yrittämään, mutta ei ole ihan taattu senkään onnistuminen. Mies alkoi sairastella tosissaan. Kovan influenssan (influenssa juhannuksena!) seurauksena sai vielä keuhkokuumeen, ja sekin paheni niin, että ottivat nyt oikein sairaalaan hoidettavaksi. Aika rankka tauti tuntuu olevan. Keskitytään nyt parantelemaan puolisoa. Mutta kyllä tämä lisääntymisprojekti sen verran taustalla pyörii, että muistin olla huolissani esim. lääkkeiden mahdollisesta vaikutuksesta siittiöihin ja hedelmöittymiseen. Vois kyllä tehdä hyvää, kun osaisin ottaa lomaa yrittämisestä vaikka elokuuhun ja seuraavaan hoitokiertoon asti.
 
Kiitos ihanaiset onnitteluista, tämä on kyllä huippuryhmä. Ihanaa miten täällä eletään mukana, surraan ja iloitaan vilpittömästi kun joku onnistuu. Vertaistukea parhaimmillaan, priceless.

Harmi kyllä tämä nyt taisi olla vain joku kiinnittymisyritys. Nyt kp28, viiva samanlainen hailura mitä toissa päivänä tai jopa ihan vaan viivanpaikka. Eli jotain yritystä varmaan ollut, ei muuta. Nyt vaan toivon että menkat alkaisi eikä olisi mitään muuta häikkää. Kyllä näillä päivillä pitäisi jo olla kunnon viiva. Se eka testi oli tehty aamupäivällä, eilen ja tänään aamun ekasta.

Mutta hyvä nyt ollut huomata että sitä on ihan valmis lahjasoluhoitoihin. Olisi se luomutärppi ollut huikea juttu näin 1,5 vuoden jälkeen, mutta ihan odottavaisin mielin nyt ajattelen tulevaa. En osaa pukea sanoiksi, mutta yhtä hyvältä tuntuu ajatus että tärppää jos tärppää, omilla tai lahjasoluilla.

Pitkää pinnaa tämä vaatii, sitä toivon teille kaikille. Nautitaan elämästä sitä ihmettä odotellessa.
 
  • Tykkää
Reactions: karhuemo75

Yhteistyössä