Hakutulokset

  1. M

    sairaslomista?

    Minkälaisista syistä olette joutuneet olemaan raskausaikana sairauslomalla? Uteliaisuuttani vain kyselen. Kiva, jos joku viitsisi kertoa kokemuksistaan.
  2. M

    Mitä mieltä: Suhde serkun kanssa

    Nykyäänhän puhutaan paljon jo siitäkin, että sisar-veli suhteet tulisi sallia. Serkukset keskenään ei silloin ole paljon mitään.
  3. M

    Onko muita kaksosten odottajia?

    \ ONNEA ONNEA! Minun pojat samankokoisia oli. hiukan vain pitempiä.
  4. M

    Kannustiko sairaala imetykseen?

    Minulla kaksoset ja sain synnytys salissa heti poijan tissille. Kummallekkin olen tissiä antanut ja sairaalassa lisä maitoa kun maito nousi vasta 6päivänä. Pitkään riitti pelkkä tissi pojille. Vieläkin imetän mutta saavat jo pullostakin ja kiinteääkin. Mutta hyvin opasti sairaalaassa kaksosten...
  5. M

    Ottaa päähän

    Meillä 5kuukauden ikäiset kaksospojat ja voin sanoa että samalla hoidolla menee kaksi kuin yksikin. Ennestään meillä tyttö ja voin sanoa että nyt paljon helpompaa vauva aika kun on jo kokemusta. Osaa nauttia täysin rinnoin lapsista ja minä olen ainakin todella otettu kun "mummelit" ihailee...
  6. M

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä 24 mieheni 21 lapset 3vee ja 5kk ikäiset kaksoset yhdessä ollaan oltu noin 2 vuotta
  7. M

    Ootko "antanu" jonku käyttää sua hyväksi?Miehen siis..

    \ joo näin nimenomaan...hänkin sen tiesi, on pyytänyt anteeksi ja olen antanut anteeksi
  8. M

    Hyla-maito ja riisipuuro

    Minusta siitä täysin laktoosittomasta ei tule punaista.
  9. M

    Ootko "antanu" jonku käyttää sua hyväksi?Miehen siis..

    Joo oon, annoin miehen käyttää itteenä reboundina ja tiesin kyllä itsekin mistä on kyse. Kumma kyllä, ollaan edelleen...no jos nyt ei ystäviä niin kavereita kuitenkin.
  10. M

    kysymys pavuista. vastauksia kiitos.

    Onko turvallista syödä valkoisia papuja tomaattikastikkeessa, joita saa ostaa säilykepurkissa kaupasta? Pavuthan muuten ovat vältettävien ruoka-aineiden listalla tai ainakin ne pitää käsitellä todella hyvin. Rupesi tekemään ihan älyttömästi mieli, mutta kun ei tiedä onko turvallisia :)...
  11. M

    kumpi sairaala??

    Kertokaahan vielä mielipiteitänne. Minäkin pähkäilen kolmen vaihtoehdon kanssa: kätilöopisto, naistenklinikka vai hyvinkään sairaala...
  12. M

    raskausoireketju(mahd.)

    Oksettaa Paleltaa Väsyttää Nälättää Pissittää siinä mun viimepäivien tuntemukset.... Oksu on kurkussa koko ajan... Jännätään!! Tilasin just netistä nipun raskaustestejä. =)
  13. M

    yksinhuoltaja ja vuorotyö

    Minä tein vuorotyötä lapseni ollessa 4v. Koska en ollut saanut vielä päivätöitä. Meillä ei tukiverkkoa, joten lapseni ympärivuorokautisessa päiväkodissa silloin. Päiväkoti ei tyydyttänyt minua eikä etenkään lasta, kamalin paikka missä lapseni ollut hoidossa. Sanoin itseni irti vakituisesta...
  14. M

    Kaksi viikkoa hoidossa, kaksi kotona?

    Meillä on silleen, et poika on joka toinen viikko kotona ja joka toinen päiväkodissa. Aluksi jännitimme miten viikon tauon jälkeen hoito taas maistuu, mutta ainakin meidän poju oli selvästi kaivannut jo päikkäriin. Lähti aina innokkaana niiden "uusien" lelujen kimppuun ja ilostui kun näki...
  15. M

    vaikuttaako muilla mieli-ala kykyyn saada orgasmi???

    Juu kyllähän se toki vaikuttaa..
  16. M

    EI TOSIKOILLE

    Miksi olen niin tyhmä,että syön dippi kasitkkeen ja puoli pussia sipsejä kerralla ja sitten oksettaa..kyytipojaksi veidin vielä colaa :ashamed: Ja miten saan tuon ukon nuhjakkeen ylös tuolta sängystä ja tekemään hommia? Mikähän sillä on kun ei nouse? Kiitos jo etukäteen =)
  17. M

    A:kosken äidit moi !

    Onko sulla monta lasta ja minkä ikänen olet ?
  18. M

    A:kosken äidit moi !

    Olen täältä Anjalasta.
  19. M

    7/06 lapsen saavia?

    Hei! Olen täältä Kymenlaaksosta päin, odotan kolmatta syntyväksi heinä-elokuun vaihteessa, ennestään perheeseen kuluu isä ja kaksi tyttöä, toinen 8v ja toinen just täytti 2v. Olen 28v ja vailla toisia odottavia äitejä. Olisi mukava päästä vaihtamaan kuulumisia ja oloja muiden "kohtalotovereiden"...
  20. M

    A:kosken äidit moi !

    Olen 28v. kahden tytön äiti A:koskelta ja odotan kolmatta perheeseen syntyväksi heinä-elokuun vaihteessa. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia tai kahvitella toisten odottajien/äitien kanssa tästä lähiympäristöstä.

Yhteistyössä