vaikuttaako muilla mieli-ala kykyyn saada orgasmi???

Tuopa viimeisin oli kyl aika jännästi päin :D

Meillä ei kyl sillä tavalla epävakaata ole ollutkaan,mut jos ollaan riidelty,eikä siitä oo ehditty puhua selväxja sekstaillaan niin en tosiaan laukea...

Mielenkiinnolla odotan,oonko harvinaisuus vai löytyykö kohtalotovereita,oma mies taas kykenee millaisessa mielentilassa vain orkkuun,oisinkohan hälle jopa hiukan kade moisesta kyvystä:whistle:
 
nainen
Alunperin jo tuo kysymys vastasi siihen, miksi monet naiset eivät saa orkkua ollenkaan, tai saavat harvoin. Millään muulla ( niin tietty pikkusen taidoilla) ei ole merkitystä naisen orkun saantiin. Orkun saanti on siis mun mielestä täysin pään sisäinen asia ja mieliala vaikuttaa siihen PALJON. Tää on mun mielipide. Saa väittää vastaan, jos on eri mieltä.
 
Onko sitä aina pakko
Kyllä vaikuttaa ratkaisevasti se miten rauhattomassa ympäristössä O:ta yritetään.

Ei Siitä tule mitään kun on lapsia ympärillä tai edes toisessa huoneessa nukkumassa. Jostain syystä puolisoni ei sitä ymmärrä.

Joskus olen tullut arvosteltua koska en ole saanut hänen kanssaan ja olenkin ollut tuosta käytöksestä johtuen selibaatissa (varmaan 4 vuotta) ja ollut syvästi loukkaantunut ymmärtämättömyyden vuoksi.

Joskus on myös niin että O:n saamiseksi edelliset keinot alkaa tuntua perusjyystöltä ja jotenkin ihmismieli haluaa jotakin lisää ja rajumpaa ja jännempää. Hassua kuitenkin se selibaatti korjaa tuotakin asiaa. Minä tiedän!
 
=) No oikeasti on kyl kiva tietää,et meitä on muitakin,näin epäilin asian suurilta osin olevankin,ystäviltä kysyessäni he myöntivät saman ;) Ja heidän miehillään ei oo mitään ongelmaa saada orkkua,olipa mielentila mikä hyvänsä.


:D Arvatkaas oonko oikeastikin kade
 
Villi Lidia
juu, sama vika. :wave:

minulla on aina silloin tällöin kausia, että ei oikeastaan edes haluta seksiä ihan älyttömästi. Sen verran kuitenkin, etten viitsi seksiä mieheltä kieltää, kun sitä kaipaa. Ei sekään nyt joka ilta vonkaa, kun huomaa, että on tällainen kausi. Ihanasti tuo osaa kuunnella minun sanattomia viestejä seksiasioissa ;)

Näinä puolihaluttomina kausina on mieli muutenkin vähän maissa ja orkut ei sitten tule. ei ainakaan niin isoina kuin joskus. tällaisena masis-kautena en osaa rentoutua tarpeeksi ja olen aivan liian tietoinen esim. avoimesta ikkunasta. en sentäs lapsista viereisessä huoneessa, koska en usko äänieni kuuluvan seinän läpi. tai jos kuuluvat niin ei ne ole ennenkään lapsiin mitenkään vaikuttanut. ei ole tullut kysymyksiäkään niin en usko heidän kuulleen.

Näinä kausina yleensä teeskentelen saavani pieniä orkkuja ja sitten hauskasti saankin pieniä orkkuja kuunnellessani kuinka ääntelyni saa mieheni sekaisin. :D
 
No ihan varmasti vaikuttaa..ainakin mulla. Jos ollaan riidelty, eikä asiat ole muuten hyvin, niin ei seksikään jaksa niin kauheasti kiinnostaa, mut jos kaikki on hyvin, seksikin on kivempaa ja laukeaminen varmempaa.
 

Yhteistyössä