Hakutulokset

  1. D

    Onkos teillä ollut vauvalla ensisänkyä? Millainen?

    meillä myös tämmönen ja olen tykännyt tosi paljon. kaikki nukkuneet sinne 5-6kk asti.
  2. D

    Lestadiolaiset

    ei ole. kenenkään ei täällä tarvi orjaksi ruveta.... niin ja kyllä mun mies pitää pekkasia ja omia lomia kun on tarvis!! huvittaa tämmöset morkkaajat... mikä teiän motiivi on? ihmisiä on moneen junaan ikään,sukupuoleen tai uskontoon katsomatta :|
  3. D

    kaksosten jälkeen seuraava synnytys

    meillä kaksosten jälkeen seuraava synnytys meni 42 rv. ja minullakin se sit meni niin vauhdilla et mitään kipulääkkeitä en kerinny saaha ku sairaalaan pääsin olin ihan auki... kalvot vaan puhkastiin ja synnytin :whistle: ja meillä kaksoset synty 38 rv käynnistyksellä =)
  4. D

    Mitä olette mieltä painostani?

    Pituus - 110 Jos olet 150cm painoindeksi on 17.8 ja jos olet 180cm indeksi on 21.6. Pituus -105 150cm = 20 ja 180 = 23.1 Eli varsinkin lyhyillä nämä näyttää enemmin alipainoa.
  5. D

    G:Millainen värimaailma teillä kotona?

    Olkkarissa on sinistä ja punaista Ruokailuhuone oranssi tai oikeammin terrakotta Tämä huone on nyt sininen ja vihreä, mutta vaihtoehtona valk/beesi Toinen poikien huone on sininen ja toinen sini, puna, vihreä Meidän makkari on vielä sisustamatta eli värien sekamelska Keittiön kalusteet...
  6. D

    KYSYMYS:::

    En voi sietää lapsiin tai eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa, joten puuttuisin tilanteeseen, jos näkisin. En onneksi ole nähnyt pitkään aikaan kenenkään hakkaavan lastaan, mutta eräs mamma pieksi koiransa aika huonoon kuntoon. Siitä tein ilmoituksen. Muistan kuinka lapsena naapurissa mies hakkasi...
  7. D

    VS: Minkä nimiiä kaksosia täällä on?

    Kaksoset tyttö ja poika Kanerva ja Poju 1v1kk ja 30.05.2007 tulossa toiset tuplat (vahinko ja luomu raskaus ). Aika rankaa mutta se on Jumalan tahto.
  8. D

    Miten kauan voi nukuttaa pinnasängyssä?

    Milloin pitäisi siirtää lapsi viimeistään pois pinnasängystä? Miten kauan olette antaneet nukkua siinä? Itse en osaa ajatella nukkuvani omassa huoneessa, jos tiedän lapsen liikuvan itsekseen talossa. Sitä tavallaan säikähtäisi jos aamulla poika seisoisi sänkyni vieressä. Olenko outo vai onko...
  9. D

    Miten reagoit?

    \ no kyllä monelle se varmasti on shokki..... minulle se ei ollut.otin aika tyynesti sen!
  10. D

    muumufanin terveiset!

    toivottavasti kaikki menee kuitenki hyvin vauvat selviää....
  11. D

    imetys/pullo, miten yhtäaikaa

    jos halu imettää niin ei muuta kuin sinnikkäästi vaan rintaa. he ovat huomanneet et pullosta saa/tulee helpommin.miä eka kuukauden imetin ja annoin pullosta.lopulta vaan pullosta.pikkasen harmittaa.
  12. D

    täälläkin ois tuplat tulossa...

    \ onnea vaan odotukseen!!! minulla vähä sama tilanne mikä sua vielä odottaa..... eli kovasti tsemppiä vaan sulle. :hug:
  13. D

    minkäkokoisia

    a poika 3250 ja 50,5 b poika 2900 ja 47 käynnistettiin vk 38
  14. D

    Minkä ikäinen olet?

    \ kuin myös!!! =)
  15. D

    lapsimäärä asiaa

    meillä on viiden vanha, neljän vanha ja sit tulee kohta kahden vanhat kaksoset ja kohta yhden vanha lapsi..... =)
  16. D

    kertokaa spinaalista

    spinaali on kuulemma parempi kuin epiduraali.se rupeaa vaikuttamaan nopeammin kuin epiduraali!!! ja se pannaan samallailla selkään kuin eppari!! minä synnytin vajaa 2 vuotta sitten kaksoset ja en tarkalleen muista montako senttiä olin auki kun he sen spinaalin panivat!! mut aika loppu vaiheessa...
  17. D

    Kaksosten äidit: Millä rv:lla synnytitte ja minkä kokoisia

    rv:38 käynnistettiin ja alakautta synnytin. a vauva painoi 3220 ja b vauva 2990. ja poikia molemmat!! =)
  18. D

    Kouvolan seutu hohoi!

    Tulossa ollaan huomenna. Luultavasti tulen kaikkien neljän mukulan kanssa. Huomasin vain, että teillä muilla ei ole kuin yhdet pikkuiset :whistle: Huomisiin!

Yhteistyössä