Mitä olette mieltä painostani?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 19:37 vieras kirjoitti:
Pituus 163 cm ja paino tänään 76,4 kg
Pituudesta pois 110, eli 53 olis ihannepaino :) .

Juu luita on erikokoisia ja ihmisiäkin, mut MIE lasken omani noin...ihannepainoni siis...jonne on vielä matkaa... :/
 
Pituutta 2 cm enempi ja paino pyörii samoissa lukemissa. 75-77 kg. Mä en pystyis edes kuvittelee olevani 20 kg laihempi. Mulla ei ainkaan törröttäis ku luut.

Eli en nyt sanois että paniikkia tarvei saada. Mutta rakenne vaikuttaa niin paljon.
 
Mä 164cm ja painoa tällä hetkellä 86kg. Olen raskaana tosin ja paino ennen raskautta oli 79kg. Neuvolan täti ei meinannut uskoa että painan 79 ekassa neuvolassa. Mulla on vissiin painavat luut. Kun olin omasta mielestäni "normaali", painoin 68kg. tällöin vaatteet kokoa 36-38. 79 kiloisena koko 40-42. Riippuu paljon ruumiinrakenteesta että mikä on oikeesti liikaa painoa. Ei noihin painoindekseihin kannata liikaan tuijotella. Kun itsellä on hyvä ja terve olo niin silloin ei pitäisi olla mitään hätää.
 
Sitä mieltä, että se on hyvä paino, jos olet itse siihen tyytyväinen.

Toi pituudesta pois 110 on ihan hirveä, jos sen mukaan mentäis niin mun ihannepainossa mä olisin täys ruikku :eek: 45kg, oon 155cm, ja 55kg alle en koskaan halua pudottaa...
 
mervietta
miltä oma painosi tuntuu?
toinen hyvä mitta on painoindeksi :)

minusta tuo pituus miinus 110 on aika radikaali, sillä minulle se merkitsisi 48kg painoa..joka mielestäni on turhan vähän jo ihan senkin takia, että jostain syystä hormonitoimintani menee aivan pyllylleen(menkat loppuu) jos pudotan painoni tuohon. ei uskoisi, että viiden kilon vähentämisestä seuraa niin iso "vahinko", eli täytyy vissiin sitten tyytyä olemaan "läski" kun en voi olla tuossa ihannepainossani :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 20:09 mervietta kirjoitti:
miltä oma painosi tuntuu?
toinen hyvä mitta on painoindeksi :)

minusta tuo pituus miinus 110 on aika radikaali, sillä minulle se merkitsisi 48kg painoa..joka mielestäni on turhan vähän jo ihan senkin takia, että jostain syystä hormonitoimintani menee aivan pyllylleen(menkat loppuu) jos pudotan painoni tuohon. ei uskoisi, että viiden kilon vähentämisestä seuraa niin iso "vahinko", eli täytyy vissiin sitten tyytyä olemaan "läski" kun en voi olla tuossa ihannepainossani :LOL:
no tuo nyt ei kerro mitään, miltä oma paino tuntuu.Toiset sairaalloisen lihavat eivät näytä omasta mielestään peilin edessä seisoessaan yhtään ylipainoisilta..."Itsepä kiloni kannan".
Yhteiskunta on kumminkin se, joka ne syömällä ittensä hoitoon laittavien kulut maksaa.Kun ei oma järki sano mitään.Aapeellä on roima ylipaino.
Oletko nuorikin vielä?Pikaisesti painoa pois, sydän esimerkiksi on jumalattoman rasituksen alla tollaisessa painossa jo.

110 on varmaan se yleismittari, jokainen on tietenkin vartaloltaan erilainen ja sitä voi suhteuttaa! :headwall:
 
höpö höpö "roima ylipaino"! Lievää ylipainoa. Painoindeksinkin mukaan riittäisi kymmenisen kiloa vähennystä. Lievästi ylipainoisten ja normaalipainoisten kuolleisuus jonkin Kelan lehdessä mainitunkin tutkimuksen mukaan oli pienempi kuin alipainoisten... Ei tarvitse liioitella ja ahdistella - syyllistämisestä puhumattakaan!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 20:28 vieras kirjoitti:
höpö höpö "roima ylipaino"! Lievää ylipainoa. Painoindeksinkin mukaan riittäisi kymmenisen kiloa vähennystä. Lievästi ylipainoisten ja normaalipainoisten kuolleisuus jonkin Kelan lehdessä mainitunkin tutkimuksen mukaan oli pienempi kuin alipainoisten... Ei tarvitse liioitella ja ahdistella - syyllistämisestä puhumattakaan!
Ei tarvitse myöskään silitellä päähän läskejä!Niillä ON ongelma.Parempi että joku sen niille sanoo, kun eivät itse tajua! :headwall:
 
mimosa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 20:19 Nappi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 20:09 mervietta kirjoitti:
miltä oma painosi tuntuu?
toinen hyvä mitta on painoindeksi :)

minusta tuo pituus miinus 110 on aika radikaali, sillä minulle se merkitsisi 48kg painoa..joka mielestäni on turhan vähän jo ihan senkin takia, että jostain syystä hormonitoimintani menee aivan pyllylleen(menkat loppuu) jos pudotan painoni tuohon. ei uskoisi, että viiden kilon vähentämisestä seuraa niin iso "vahinko", eli täytyy vissiin sitten tyytyä olemaan "läski" kun en voi olla tuossa ihannepainossani :LOL:
no tuo nyt ei kerro mitään, miltä oma paino tuntuu.Toiset sairaalloisen lihavat eivät näytä omasta mielestään peilin edessä seisoessaan yhtään ylipainoisilta..."Itsepä kiloni kannan".
Yhteiskunta on kumminkin se, joka ne syömällä ittensä hoitoon laittavien kulut maksaa.Kun ei oma järki sano mitään.Aapeellä on roima ylipaino.
Oletko nuorikin vielä?Pikaisesti painoa pois, sydän esimerkiksi on jumalattoman rasituksen alla tollaisessa painossa jo.

110 on varmaan se yleismittari, jokainen on tietenkin vartaloltaan erilainen ja sitä voi suhteuttaa! :headwall:
minä taas olen kuullut, että laskukaava on pituus miinus 105 :)
 
The titityy
Ennen laskukaava oli että -100

Taasen siis huomataan mihin tämä laihuusihanne on menossa... :/

Meikällä on mahtava peräsin ja maha, purjeista niin en tiedä.

Olen 160 cm ja jos painaisin 50-60 kg, näyttäisin kamalalta. Olenhan joskus nuorempana sen painanut. Luut törrötti ja muuta kivaa.
Tuonne 65-70 kg:seen jos pääsis, niin vähänkö olisi kaikki kohdillaan. :D
 
Sininen sammakko
Et ole lihava, vähän pyöreä ehkä.

Laskukaava on varmaan se miinus 105, muuten mun ihanne mitat olisi 170 ja 60 ja olisin ihan ruikku. Nuorempana painoin 65 kg ja se oli oikein hyvä ja passeli paino.
 

Yhteistyössä