Pituudesta pois 110, eli 53 olis ihannepaino .Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 19:37 vieras kirjoitti:Pituus 163 cm ja paino tänään 76,4 kg
no tuo nyt ei kerro mitään, miltä oma paino tuntuu.Toiset sairaalloisen lihavat eivät näytä omasta mielestään peilin edessä seisoessaan yhtään ylipainoisilta..."Itsepä kiloni kannan".Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 20:09 mervietta kirjoitti:miltä oma painosi tuntuu?
toinen hyvä mitta on painoindeksi
minusta tuo pituus miinus 110 on aika radikaali, sillä minulle se merkitsisi 48kg painoa..joka mielestäni on turhan vähän jo ihan senkin takia, että jostain syystä hormonitoimintani menee aivan pyllylleen(menkat loppuu) jos pudotan painoni tuohon. ei uskoisi, että viiden kilon vähentämisestä seuraa niin iso "vahinko", eli täytyy vissiin sitten tyytyä olemaan "läski" kun en voi olla tuossa ihannepainossani
Ei tarvitse myöskään silitellä päähän läskejä!Niillä ON ongelma.Parempi että joku sen niille sanoo, kun eivät itse tajua! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 20:28 vieras kirjoitti:höpö höpö "roima ylipaino"! Lievää ylipainoa. Painoindeksinkin mukaan riittäisi kymmenisen kiloa vähennystä. Lievästi ylipainoisten ja normaalipainoisten kuolleisuus jonkin Kelan lehdessä mainitunkin tutkimuksen mukaan oli pienempi kuin alipainoisten... Ei tarvitse liioitella ja ahdistella - syyllistämisestä puhumattakaan!
minä taas olen kuullut, että laskukaava on pituus miinus 105Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 20:19 Nappi kirjoitti:\no tuo nyt ei kerro mitään, miltä oma paino tuntuu.Toiset sairaalloisen lihavat eivät näytä omasta mielestään peilin edessä seisoessaan yhtään ylipainoisilta..."Itsepä kiloni kannan".Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 20:09 mervietta kirjoitti:miltä oma painosi tuntuu?
toinen hyvä mitta on painoindeksi
minusta tuo pituus miinus 110 on aika radikaali, sillä minulle se merkitsisi 48kg painoa..joka mielestäni on turhan vähän jo ihan senkin takia, että jostain syystä hormonitoimintani menee aivan pyllylleen(menkat loppuu) jos pudotan painoni tuohon. ei uskoisi, että viiden kilon vähentämisestä seuraa niin iso "vahinko", eli täytyy vissiin sitten tyytyä olemaan "läski" kun en voi olla tuossa ihannepainossani
Yhteiskunta on kumminkin se, joka ne syömällä ittensä hoitoon laittavien kulut maksaa.Kun ei oma järki sano mitään.Aapeellä on roima ylipaino.
Oletko nuorikin vielä?Pikaisesti painoa pois, sydän esimerkiksi on jumalattoman rasituksen alla tollaisessa painossa jo.
110 on varmaan se yleismittari, jokainen on tietenkin vartaloltaan erilainen ja sitä voi suhteuttaa! :headwall: