Hakutulokset

  1. Puff☆

    Marraskuun murut

    Mulla oli neuvolalääkäri tiistaina ja kaikki oli hyvin :) vauva vastasi täysin la:n mukaisia viikkoja kun ultrattiin. Mä ostin kanssa kotidopplerin viikko sitten, olen sillä aina välillä kokeillut ja aina on sydänäänet löytynyt :) <3 vauva majailee aina samassa kohdassa niin löytyy aika...
  2. Puff☆

    Marraskuun murut

    Heippa! En ole aikoihin tänne kirjoitellut, mutta meillä menee tosi hyvin :love: nt-ultrassa käyty ja kaikki oli loistavasti. Pahoinvointi ja väsymys on vihdoinkin hellittänyt. Nyt odottelen innolla raskausmasua, uusia vaatteita on jo pitänyt ostaa mutta eipä tuo maha vielä mitenkään selkeä...
  3. Puff☆

    Marraskuun murut

    Kiitos viestistäsi, helpottavaa kuulla kokemuksia. Näin ymmärsin itsekin että leikkausta ei tehdä raskauden aikana ellei kysta kierry. Toivottavasti niin ei käy ja hienoa että sinullakin tuolloin tilanne ratkesi itsestään:) Miten selvisit vauvan kanssa leikkauksen jälkeen, saitko kuitenkin...
  4. Puff☆

    Marraskuun murut

    Ai niin ja kuten tekstistäni varmaan voi huomata niin ensimmäinen raskaus kyseessä :rolleyes: ja fb-ryhmään mullakin kiinnostusta, mutta vasta ekan ultran jälkeen :)
  5. Puff☆

    Marraskuun murut

    Minä myös ilmoittaudun mukaan! Ylläriplussa tuli lauantaina ja la olisi minulla 10.11. Todella epäuskoinen olo ja toki jännittää hurjasti, onhan tämä niin alussa. Nyt vko 4+4, toivon niin kovasti että kaikki menisi hyvin! Onko teillä muilla vielä oireita? Mulla valitettavasti kamalat...
  6. Puff☆

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille! Mulla on menossa kp 5 ja menkat on nyt ollu aivan oudot, kivut oli sillon viime viikonloppuna kovat ennen kuin menkat edes alkoi. Sitten ne menkat alkoi myöhässä eikä kipuja juurikaan ollut enää, lisäksi normaalin 4:n selkeän vuotopäivän sijaan nyt 3 pv...
  7. Puff☆

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    voi harmi @pehmis26 :( ens kierrossa sitte plussataan koko sakki eiks niin (y) Täällä on kyllä tosiaan mahtavaa että saa jakaa tunteitaan ja kaikki käydään samoja asioita läpi. Se on huojentavaa kun tietää ettei paini yksin näiden ongelmien kanssa :) Mulla mieli on jo vähän parempi, vaikka...
  8. Puff☆

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @ajatuksissa näköjään meillä hyvin samanlainen tilanne, meillä myös ya 5/2016, tosin tämä vasta yk5 koska yhden kierron ajan meillä oli taukoa. Tunnistan hyvin kaikki mainitsemasi tunteet asian tiimoilta, ja huomasin että tämä palstailu on ainakin itselleni todella raskasta koska tätä seuratessa...
  9. Puff☆

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kp 30/28, aiemmat menkkaoireet on kadonnut mutta ruskeaa töhryä tulee edelleen satunnaisesti. Aamulla testasin pc:n testillä tyylipuhtaan negan(n) mitähän tää nyt on. jännittää, mulla on kerran elämässä menkat ollu myöhässä stressin takia ja nyt tulossa toinen kerta näköjään. Vaikea uskoa että...
  10. Puff☆

    Toiveena vauva 2017-2018

    Vuoto ei alkanut yöllä, joten tein pregcheckin testin ja tyylipuhdas negahan sieltä tuli. (n) ei pienintäkään haamua tai viivanpaikkaa havaittavissa. Menkkoja odotellessa siis edelleen :unsure: @MamaBlue tsemppiä kovasti sulle vaikeaan tilanteeseen. Ymmärrän päätöksesi, on nuo jatkuvat...
  11. Puff☆

    Toiveena vauva 2017-2018

    On mulla varastossa rfsu:n varhaisia testejä sekä pregcheck. Aamulla teen ja tulen kertoon miten kävi o_O olin vaan eilen ja tänään aamulla 100% varma että vuoto alkaa, niin ei käynyt mielessäkään tehdä testiä. Nytkin on epäilys että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä, mutta saapahan ainakin...
  12. Puff☆

    Toiveena vauva 2017-2018

    Anteeksi omanapa, mutta nyt en käsitä mikä mun kroppaa vaivaa. Eilen aamulla alkoi rusehtava vuoto ja sitä tuli pyyhkiessä koko päivän ajan. Tänään aamupäivästä ei tullut mitään mut iltapäivällä alkoi taas epämääräinen ruskea, hyvin vähäinen vuoto. Kivut on vähentynyt ja muutkin menkkaoireet...
  13. Puff☆

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @jenetsu laita tuo @-merkki ennen nimimerkkiä niin muuttuu vihreäksi ja tägätty henkilö saa ilmoituksen :) Eilen aamulla alkoi rusehtava limainen vuoto (anteeksi liian tarkka kuvaus :D) ja olin varma että yöllä hanat aukee. Vaan ei vieläkään, menkkakivut ja säryt on mutta tuhruvuotoa tulee...
  14. Puff☆

    Toiveena vauva 2017-2018

    @iitata voi ei, nyt lepoa ja villasukat jalkaan, älä anna periksi sille taudille :) Kuten eilen aavistelin, rusehtavaa tuhrua tuli paperiin nyt aamulla :( tästä lähtee siis kp1 ja yk 6. Nyt masentaa, tähän kiertoon oli niin kovat toiveet. Harmittaa niin kertoa miehellekin, se on jopa vielä...
  15. Puff☆

    Toiveena vauva 2017-2018

    @felessa pahoittelut uudesta kierrosta :unsure: uutta yritystä vaan kehiin ja kovasti tsemppiä! Täällä kp 27 lopuillaan ja menkat todennäköisesti alkaa huomenna, viimeistään maanantaina. Tänään ollut jo alavatsakipuja ja toosi pahat pms-oireet. Nyt tän vauvaprosessin aikana oon huomannut paljon...
  16. Puff☆

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Baby_ selkeä plussahan tuo on, onnea! :love: Kp 26 / 25 - 28 eikä tätiä näy ainakaan vielä, onneksi. Mutta oireet viittaa edelleen alkaviin menkkoihin, alavatsaa nippailee/vihlaisee välillä ja mieliala on sanalla sanoen synkkä:cautious: lisäksi pieni flunssa iski. Mulla on tosi usein...
  17. Puff☆

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Täällä toivo menetetty tämän kierron suhteen. Aamulla heti herättyä kaikki ärsytti, sain raivarin miehelle ku se oli jättäny lasin pöydän reunalle niin että huitaisin sen vahingossa lattialle ohi kävellessäni :D ei ehkä niin vakavaa kuitenkaan ja syytönhän se mies mun huitomiseen on :whistle...
  18. Puff☆

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @jenetsu tuo on toisaalta jollain lailla hyväkin että "jää" aikaa pudottaa painoa jos ei plussaa näy. Et on jotain muuta tekemistä raskautta odotellessa ja kun siitä on vielä hyötyä tulevan raskauden aikana :) Mulla nimittäin sama juttu, jos tästä kierrosta ei tärppää niin keskityn treeniin ja...
  19. Puff☆

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kävin sitten lounastauolla ostamassa rfsu:n erittäin herkkiä testejä:ROFLMAO: en oo vielä yhdessäkään kierrossa ollut näin malttamaton, tää on ollut kyllä tuskallisen pitkä kuukausi. Silläkin varmaan on vaikutusta intoiluun kun täältä saa lukea muiden plussista :love: kunpa se onni osuis...
  20. Puff☆

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onnittelut plussasta @MerMer :love: Kp 23 / 25 - 28 ja dpo 8 - 10 (tarkkaa aikaa ovikselle en löytänyt). Nyt jännittää!! Miten tän jännityksen kestää :D piinaavaa odottelua ja töissäkin on tosi hiljaista niin etten saa edes ajatuksia muualle :ROFLMAO: vielä pitäis kuitenki monta päivää odotella...

Yhteistyössä