Hakutulokset

1. Puff☆

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Mulle tuli täysin uutena toi että vihreää teetä ei saisi juoda! Miksiköhän ei? Oon korvannut lähes kaiken kahvin nyt vihreällä ja valkoisella teellä kun olen luullut että kahvi yksinään on se paha :confused: yritysaikana oon juonut 1 aamukahvin (tosin iso muki..) ja 1-3 mukillista vihreetä tai...
  2. Puff☆

Toiveena vauva 2017-2018

@felessa Huh, samoja piinapäiviä eletään! :D Mulla dpo 6 - 8, oviksen ajankohta jäi mysteeriksi mutta uskoisin että tapahtui kivuista/limoista päätellen. Miten tässä oikein malttaa odottaa! :LOL: Eilen ostin taas testejä mut meinasin aloittaa testailun vasta kun menkat myöhässä, ettei suotta...
  3. Puff☆

@Paputoive mahtavaa että sait ajan noin nopeasti! Todella nopeaa toimintaa. Toivottavasti raskautuminen nopeutuu toimenpiteen jälkeen. (y) @Innih tervetuloa minunkin puolesta! @pehmis26 Mielenkiintoinen juttu tuo särkylääkkeiden syöminen raskauden yrittämisen aikana. Itse perehdyin asiaan...
  4. Puff☆

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Meillä on vauva toiveissa myös ja yritystä takana 5 kiertoa. Nyt todennäköisesti dpo 1 vasta ja en mitenkään malttaisi odottaa testaamisen aloittamista :whistle: ovista en löytänyt pc:n testeillä, tosin testasin kp 8-11 joten ehkä olin vain liian ajoissa. Kaupasta oli testit loppu joten jäi...
  5. Puff☆

Onnea @mapi_ plussasta, oon onnellinen sun puolesta! ♡ @tyyne_ Mulla ollut samanlaisia ajatuksia usein, varsinkin kun yritystä on kohta puoli vuotta takana ilman tulosta. Isot tsempit teille! (y) Nyt kyllä tympäisee, tuli niin typerä riita miehen kanssa eilen ja pelkään että sen vuoksi jää...
  6. Puff☆

Heippa! Täällä yksi uusi vauvakuumeilija, oon tätä keskustelua seurannut taustalta ja nyt tuntuu että on pakko päästä purkaan johonkin, koska miehen kanssa päätettiin että vauva-aikeista ei kerrota kenellekään ennen kuin raskauden eka kolmannes ohi. Monesti olen meinannut äidillekin möläyttää...

Yhteistyössä