♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Ja siis tupla-ai niin! Piti tulla tiedottamaan, että aamulla digitesti näytti "raskaana, 1-2 viikkoa". Kai se nyt on vihdoin uskottava asiaan. :barefoot::love: Ihan käsittämättömän epätodellista ja ihanaa!

Taidan pikkuhiljaa siirtyä tuonne kesäkuisten puolelle jännäilemään, josko tämä kyytiläinen pysyisi mukana juhannukselle saakka. Kiitos kaikille ihanasta vertaistuesta ja tsempeistä ja paljon onnea yritykseen! (y)
 
@mannamakaroni Onnea hurrrrrjasti! Mä tuun ens viikolla perässä sinne kesäkuisiin. :D

....vaikka tällä hetkellä on kyllä sellainen olo etten todellakaan ole tulossa. Vielä eilen olin varma että nyt on tärpännyt, tuli vaan (mukamas) sellainen hullu tunne :D Nyt kp 19/n.28, ihmettelin kun monesti tunnen ovulaation aikaan ja jälkeen jomotteluja ja vaikka mitä tuntemuksia alavatsassa, nyt en tuntenut mitään. Järkyttävä tissikipu oviksen tienoilla kyllä paljasti että kai se sitten kuitenkin tapahtui. Ei olekaan aikoihin tullut tissit noin kipeäksi, nyt jo helpottamaan päin. Yyh nämä on kyllä todellakin piinapäivät, tsemppii vaan muillekin jännäilijöille.

Niin ja @Jennipä onnea omaan kotiin :) Mekin ollaan kuukauden päästä ikiomassa kodissa :love:
 
Onnea vielä, @mannamakaroni ! :)

Mulla ei oo kyllä yhtään mitään oireita. Ei niitä toki kai vielä pitäisi ollakaan. Mutta ei ole yhtään olo, että tässäkään kuussa olisi tärpännyt. Mutta toivon toki silti tulevani @pehmis26 :n kanssa sinne kesäkuisiin. :whistle:

On vissiin kuukautiskierto aika paljon mielessä, kun pari yötä sitten näin sellaista unta, että ykskaks alkoi aivan jäätävät menkat ja sotkin sängynkin ihan pohjia myöten. :mad::ROFLMAO: Mieskin nauroi, kun kerroin sille, et "Arvaa, mitä unta mä nyt näin?!"

Oliko se, @kka joka kysyi niistä vitamiineista? Tuossa pari sivua sitten sanoinkin, että mulla on D-vitamiini, sinkki, omegat, gelee royalet ja foolihapot käytössä. Osa siis myös muista syistä kuin yritystä varten. :) Niin ja maitohappobakteerikapselit myös. Pääsivät vaan just loppumaan.
 
Niiiin suomalainen palsta kun kilvan kauhistellaan kofeiinista luopumisen mahdottomuutta :LOL: Google soi vähän perusteellisemmin, joten tässä olis nyt jonkinasteisesti (ei-akateemisesti) lähteistetty selvitys siitä, että mitä ja miksi ei:

Kofeiini = teiini = teobromiini. Kemialliset kaavat poikkeaa aavistuksen, mutta kaikki vaikuttaa samoilla mekanismeilla ihmiskroppaan. @mannamakaroni : Teobromiini on siis se syy, miksi tummaa suklaata ei myöskään sovi vedellä tolkuttomia määriä, ja miksi se pitää ottaa huomioon kokonaisannosta laskiessa. 30g tummaa suklaata saattaa sisältää kofeiinia (teobromiinia) yhtä paljon kuin kuppi kahvia. Pari palaa ei ole ongelma, vaan kokonaisannos. Esim. Fazerilta saa soittamalla tiedon heidän suklaiden kofeiinipitoisuuksista.

Terve.fi sivustolta: "Vihreä tee voi raskaana nautittuna aiheuttaa lapselle joitain synnynnäisiä sairauksia, sillä teen katekiinit voivat estää foolihappojen täyden hyödyntämisen. Foolihapot estävät lapsen hermostoputkiin kohdistuvien sairauksien syntymistä." (http://www.terve.fi/ravinto/81321-juotko-vihreaa-teeta-nama-ovat-sen-hyodyt-ja-haitat) Tästä ei vielä käy ilmi millä mekanismilla katekiinit foolihappoon vaikuttavat, onko kyse siis imeytymisestä vai foolihapon aktivoitumisesta tms. kehossa. Foolihappo taas oli supertärkeä juuri alkavan raskauden kannalta, koska hermostoputken häiriöt muodostuu käsittääkseni ennen 12. raskausviikkoa (sen takia sitä kai syödään se 2kk ennen raskautumista ja ensimmäisen kolmanneksen ajan?). Katekiiniongelman lisäksi kofeiini estää monienkin vitamiinien imeytymisen, eli muistakaa ainakin ottaa tabut eri aikaan kuin kahvi/tee :)

Täältä http://www.kahvijaterveys.fi/kaikki-kofeiinista/kofeiinin-lahteet.html löytyy kiva taulukko eri juomien ja aineiden kofeiinipitoisuuksista. Enitenhän tässä on kyse kokonaisannoksesta, johon itse heräsin: mielelläni joisin 3-4 kuppia (eli 1-2 mukia) kahvia ja siihen päälle vielä pari mukia mustaa teetä, ja tummaa suklaatakin menee helposti se pala tai pari päivässä. Siinähän sit onkin jo yli 450mg kofeiinia päivässä, eli puolitoistakertaisesti raskausajan suositus, ja siinä ei edes vielä huomioida sitä, että luultavasti vaikeuttaa jo itse raskauden alkamista... Miltäköhän kofeiiniton kahvi maistuisi:confused:
 
Onnea @mannamakaroni :love:

Miten mullakin on ollut käsitys että nimenomaan teestä suositellaan vihreää teetä raskausaikana? Ainakin näin oli vielä joku 5vuotta sitten. Toki nämäkin suositukset tuntuu muuttuvan jatkuvasti (n)

Mulla meni viikonloppu kylässä ja juhlimassa. Itsekkään en ole välttänyt alkoholia mitenkään vaan ajattelin elää "normaalisti" kunnes plussa pärähtää. No niin enivei, oltiin siis tosiaan kemuissa ja NELJÄ ihmistä erikseen tuli kyselemään että koskas meidän talossa kuluu pientä tepastelua. Sen ekan utelijan kohdalla siinä mun vieressä oli mieheni, äiti ja veljeni. En osannut sanoa mitään kun pidättelin mielessäni vaan itkua. Nämä muut varmaan luki mun naamasta sen vihan ja pettymyksen ja otti onneksi tilanteen haltuun. Vastaili että eihän meillä ole mikään kiirre jne, että turhaa tollasia vielä kysellä. Loppuyöstä mies sitten kertokin tälle mun veljelle että yritystä on ollut mutta kun ei tärppää niin ei tärppää. Siinä sitten taksissa kotimatkalla itkettiin minkä ehdittiin. Ajattelin etten kerro äidille tai veljelleni vielä mitään, mutta se veli nyt tietää (jos muistaa:D). Helpotti kyllä.

Mutta ärsyttää ylikaiken nää kyselijät. Sattuu niin hemmetisti. Tekis mieli huutaa että olishan niitä vauvoja jos se olis niin saatanan helppoa. Meillähän oli miehen kanssa se pieni kina muutama viikko sitten noista lapsista ja riidan lopuksi sanokin että ei häntä enää kiinnosta koko juttu. Nyt kuitenkin oli kännipäissä avautunut sille mun veljelle että häntä harmittaa. Ja kyseli multakin vielä että koska voi testailla. Kai ne ukot on vaan tollasia että sisimmissään ne haluaa ihan yhtä paljon sitä lasta kun me naisetkin :unsure:
 
Kiitos paljon kaikille onnitteluista, ja myöskin tietopaketista @Tuimatar ! Täytynee katsoa, mitä gyne sanoo tästä kofeiinin saannistani, kunhan sinne joskus taas pääsen, mutta aika turvallisin mielin jatkan aamukahvin litkimistä. Mielenterveys edellä. :geek:

Ja todellakin tulette ensi viikolla perästä kesäkuisiin, @pehmis26 ja @ajatuksissa ! Pidän kovasti teille peukkuja. :love: Kuten myös kaikille muille, totta kai.

Tosi kurja kuulla ihmisten uteluista, @kiuski ! :unsure: Todella epähienoa, eikä kuulu yhtään kenellekään muulle että milloin kukakin lisääntyy/on lisääntymättä...
 
Moikka kaikille!
En ole tänne pitkilleen kirjoitellut, mutta olen kyllä ahkerasti teidän kuulumisia seuraillut!
Minun kohdalle listaan voisi päivittää, että olen plussannut kolme positiivista testiä perkkäisinä aamuina, joten kai se on pakko uskoa? Hirveästi pelottaa, koska keskenmenosta on niin vähän aikaa... Mutta ehkä nyt vaan pitää fiilistellä tästä tilanteesta ka unohtaa pelot.
Tsemppiä teille kaikille yritykseen!
 
Onnittelut plussasta @MerMer :love:

Kp 23 / 25 - 28 ja dpo 8 - 10 (tarkkaa aikaa ovikselle en löytänyt). Nyt jännittää!! Miten tän jännityksen kestää :D piinaavaa odottelua ja töissäkin on tosi hiljaista niin etten saa edes ajatuksia muualle :ROFLMAO: vielä pitäis kuitenki monta päivää odotella :geek:
 
Kävin sitten lounastauolla ostamassa rfsu:n erittäin herkkiä testejä:ROFLMAO: en oo vielä yhdessäkään kierrossa ollut näin malttamaton, tää on ollut kyllä tuskallisen pitkä kuukausi. Silläkin varmaan on vaikutusta intoiluun kun täältä saa lukea muiden plussista :love: kunpa se onni osuis meidänkin kohdalle. Huomenna kp 24 ja ajattelin testata, vaikka kamalan aikaista onkin. Just johonkin ketjuun kirjoitin että testaan vasta kun menkat myöhässä, niinpä niin :D
 
Oiiih onnea @MerMer ! Voi kun itselläkin tärppäisi.. ja @Puff☆ Mä tiiän miltä susta tuntuu, oon itsekkin aivan liian malttamaton ja toivon että aika kuluis nopeempaa.Olispa sellaset raskaustestit keksitty jotka näyttäis raskauden vaikka jo viikkoa ennen menkkojen alkua :p Tunteet heittelee,päätä särkee,mahassa tuntuu hassulta,ruokakaan ei maistu.Väsyttää ja illalla lämmöt 37ssä.. Keksinköhän itse nää oireet? :D Täällä vasta kp.17/28 Dpo 3-4.
 
@mannamakaroni onnea! @MerMer onnea! Täällä on piinapäivät menossa tänään siis dpo 9 tai 10 testata ajattelin vasta perjantaina.. iho välillä kananlihalla mitä mulla ei yleensä ole...ihan kun ois pienesti etonut hampaita pestessä..sitä oli myös sillon kun olin raskaana.. lämpö nyt illalla 36.8... mutta en oo satavarma et tapahtuku ovis...lauantaina oli hirvee vihlasu kohdun kohdalla ja mietinkin jos ois kiinnittynyt sillon... sillon kun raskauduin viimeks niin tunsin myös kiinnittymisen viikko oviksen jälkeen...semmosta kovaa vihlasua..ja viikko tuosta vihlasusta niin sain plussan testiin
 
Täällähän on ollut vilskettä :) Itse olen nyt paiskinu töitä, niin ei oo kerenny paljon muuta ajatella. Ja ehkä jotenkin halunnutkin pitää vähän taukoa ku tämä kuukausi menee yrityksen kannalta harakoille muutenkin miehen reissun takia. Mies muutenkin haluais pitää sen gynen suositteleman kuukauden tauon :unsure:
Mulle toisaalta ihan sama pidetäänkö vai ei...oon tämän viikon toisella paikkakunnalla töissä, niin en ole edes kotona ja mies lähtee lauantai aamuna aikasin, niin ei keretä ku nähdä (ja ehkä jotain muutakin maybe ;)) ja sitten sanoa taas heipat perjantaina :LOL: ja ens viikolle woman log ennustaa ovista, jos on tulossa. Veikkaan, ettei tule ollenkaan tai myöhästyy, koska vuoto kesti vähän pitempään kun normaalit menkat.

No, kerkeänpä pudottaa vähän painoa kun tuota päässyt kertymään (n) Ajattelin jatkaa siihen asti jos ja kun seuraavan kerran plussaa pukkaa. Haluaisin ainakin 10 kg pois, mutta katsotaan, miten käy :LOL: Lähtee mikä lähtee, kaikki pudotetut kilot on kuitenkin hyväksi terveydelle. Mulla on vielä suurentunut riski sairastua diabetekseen (heikentynyt glukoosin sietokyky, todettu useammassa sokerirasituksessa) ja tottakai isompi riski raskausajan diabetekseen kans. Eli varma sokerirasitukseen joutuminen raskausaikana, mutta se on sitten niin :)
 
@jenetsu tuo on toisaalta jollain lailla hyväkin että "jää" aikaa pudottaa painoa jos ei plussaa näy. Et on jotain muuta tekemistä raskautta odotellessa ja kun siitä on vielä hyötyä tulevan raskauden aikana :) Mulla nimittäin sama juttu, jos tästä kierrosta ei tärppää niin keskityn treeniin ja terveelliseen ruokavalioon. Bmi mulla normaalipainon ylärajalla, joten raskautumista hankaloittavaa ylipainoa ei kai ole mutta vaatteet on selkeästi käyneet pieniksi :D ahdistavaa kun vaatekaapista ei löydä enää mitään sopivaa vaatetta. Ja liikunnan lisäys/terveellinen ruokavalio ehkäisee myös veritulppariskiä raskauden aikana, joka mulla siis erittäin korkea homotsygoottisen apc -resistenssin vuoksi. Tottakai raskaus olisi tuhat kertaa kivempi kuin laihdutus mutta onpahan sitten joku projekti kuitenkin jos tämä kierto menee harakoille:)

Kp 24 / 28, testasin tänään odotetun negan rfsu:n varhaisilla testeillä. Vaikka en odottanu näin aikasessa vaiheessa mitään, niin nega on silti niin masentava näky :( ei edes viivanpaikkaa näkyny. pitää yrittää säilyttää toiveet korkealla, vaikka toisaalta alavatsassa on tuntunut jo vihlaisuja jotka saattaa viitata menkkoihin. Mulla lähes aina kierto 28 pv mut nyt viime aikoina joskus ollu jopa vain 25 päivää. Plaah :confused:
 
Niin toivon liittyväni muiden plussanneiden joukkoon pian...oviksesta lähtien kohta kaks viikkoa ollut alavatsa kipeä ja rinnat todella arat ja olo muutenkin sellainen, että raskautta tämän on pakko olla. En ole aikaisemmissa luulo-oireissani tuntenut näin voimakkaasti vielä.

Onnea plussanneille ja tsemppiä muillekkin piinapäiviin! Odottavan aika on pitkä
 


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
(lista päivitetty 12.10.2016)

Yritys päällä:
MissyX 23v (mies 29v)...................ya 8/12
M|RA 28v........................................ya 5/15, yk 3
Paputoive 28v (mies 29v)..............ya 6/15, yk 14
Saniainen! 22v (mies 25v).............ya 7/15, yk 12
Sandzell 24v (mies 25v)................ya 8/15, yk 10
annimaria93 23v (mies 25v) .........ya 3/16
Villisilmä 22v (mies 22v)................ya 4/16, yk 4
Lakritsijukurtti 23v (mies 23v).......ya 4/16, yk 6
Jennipä 23v (mies 23v)..................ya 5/16, yk 4
Pehmis26 26v (mies 26v)...............ya 6/16, yk 5
Kinder_Kitty 24v (mies 26v)...........ya 1/15 (km 6/16), yk 3
jenetsu 28v (mies 26v)...................ya 7/16
ajatuksissa 26v (mies 29v).............ya 5/16, yk 6
Puff 24v (mies 28v)..........................ya 5/16, yk5
Tuimatar 27v (mies 36v)..................ya 9/16, yk1
Innih 23v (mies 24v).......................ya 10/16, yk 1
Sofia90 26v (mies 23v)...................ya 10/16, yk 1
Baby_ 28v (mies 32v)......................ya 8/16, yk 2
Empa 21v (mies 30v).......................ya 2/16, yk 8
annikata 26v....................................ya 6/16, yk 5
kka 25v (mies 26v)...........................ya 10/16


Plussanneet 2016:

MerMer 24v (mies 31v) ya 8/15, plussa 10/16
mannamakaroni 28v (mies 31v) ya 9/16, yk 1, plussa 10/16
mapi_ 26v (mies 27v) ya 7/16, yk 3, plussa 9/16
jenetsu 28v (mies 26v), ya 7/16, plussa 9/16, (km 10/16)
Shih 29v (mies 29v) yk1, plussa 9/16
nanja_ 24v (mies 26v), ya 10-11/14, yk 22, plussa 9/16
Sandelinos 26v (mies 29v), ya 7/16, yk 1, plussa 8/16
danissa1 29v (mies 30v), ya 4/16, yk 5, plussa 8/16
stillnobaby 27 v (mies 32 v), yk 2, plussa 7/16
minttumar 21v (mies 23v), ya 12/15, yk 5, plussa 7/16
MerMer 23v (mies 31v), ya 8/15, plussa 6/16, (km 7/16)
Mustikk4 28v (mies 26v), ya 1/15, yk 19, plussa 6/16
Cicada 24v (mies 24v), ya 9/12, plussa 6/16
Maddie 22v (mies 25v), ya 3/16, yk 3, plussa 5/16
Kinder_Kitty 23v (mies 27v), ya 1/15, yk 12, plussa 5/16, (km 6/16)
PikkuMyyh 26v (mies 30v), ya 8/15, yk 4, plussa 5/16
Leikkuri 28v (mies 30v), ya 1/16, yk 4, plussa 5/16
Toukokuinen 27v, ya 4/15, yk 13, plussa 4/16
Illuminated 26v (mies 26v) ya 11/15, plussa 3/16
hipeltäjä89 26v (mies 27v) ya 2/15, yk 15, plussa 3/16
P-P 29v (mies 28v) ya 12/15, yk 1, plussa 1/16
Moon Moth 29v (mies 39v) ya 11/15, yk 2, plussa 1/16

Plussanneet 2015:

Mils 23v (mies 19v)
Unelmoida 26v, ya 7/15, yk 5, plussa 12/15
mimosa91 24v (mies 24v), yk2, plussa 12/15
nennsu 27v, ya 6/2015, yk 4, plussa 11/15
kelokettu 26v, ya 9/2014, yk 14, plussa 11/15
pumpulipallero 29v (mies 39v) ya 7/15, yk 4, plussa 10/15
Kuiske 25v (mies 28v) ya 8/15, yk 2, plussa 10/15
henttis 22v (mies 25v) ya 3/15, plussa 9/2015
Swipulit 26v (mies 27v) ya 9/15, yk 1, plussa 9/15
Ellanolla 32v(mies 37v) ya 6/15, yk 2, plussa 9/15
amadecasa 28v (mies 28v) ya 7/14, plussa 8/15
pirplua 24v (mies 24v) ya 6/13, plussa 7/15
Jembbba 22v (mies 25v) ya 11/14, yk 8, plussa 7/15
Mymmeli_Myy 24v (mies 24v) ya 10/14, yk 9, plussa 7/15

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
ipanati 23v (mies 30v) (keskeytetty yhdyntä) ya 8/16

Taustalla:
Vadelmiina 27v (mies 27v)
likka90 25v (mies 33v)
huupelson 25v (mies 25v)
ladygreen 24v (mies 25v), odottelee syksyn hoitoja

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Monilla onkin täällä nyt kierto loppuvaiheessa, jännää. Yhdyn kyllä tuohon, että nyt jostain syystä tuntuu aika matelevan hitaammin kuin koskaan. Kp 21/28, mitähän tässä nyt voisi oireiksi kuvitella :D Kamala jano ainakin koko ajan ja eilen olisin voinut syödä varmaan mammutin, aivan kamala nälkä koko päivän. Satunnaista vihlontaa tisseissä ja nivusessa. Tänään oli aamusta lämmöt tosi alhaalla, eli aivan selvästi kiinnittymisdippi. (y) Joo seliseli, ihan normaali olo mulla on, ja kaikki edelliset "oireet" on olleet osallisena normikierroissakin. :LOL:
 
Nyt paljon plussia piinailijoille ja onnea jo plussanneille :love::love::love:

Täällä kp 18/35. Eli toivottavasti löytyis ovisplussa nyt tämän viikon loppupuolella. Pelkään vaan sikana etten taaskaan ovuloi :cry::cry:. Oon kyllä superonnellinen jos ovisplussan saan, mutta pelottaa kun edellisessä kierrossa en ovuloinut ja tuli törkeen pitkä kierto, ettei vaan olis sama homma. :cry: anteeksi tämmönen masisteluviesti, etenkin kun on vähän ennenaikaista tollasta pelätä..
 
Minäpä hurjaksi rupesin ja ostin greippimehua illalla kaupasta :ROFLMAO:. Ennen tykkäsin greipin mausta, mutta teininä tuli juotua lonkeroa kerralla liikaa ja sen jälkeen en oo sietänyt greipin makua missään. Mut jos se parantas ees pikkusen ovulaation mahdollisuutta, vaikka enemmänkin sitä on käytetty ovioireiden vahvistamiseen?
 
Ihan jännittää teidän piinailijoiden puolesta :) Toivottavasti tulee plussia, tsemppiä (y)

Itsellä plussakierrossa oli oireita, mutta vahvin oire oli se tunne, että oot varmasti raskaana. Yks kaveri kerto, että sillä oli ollut samanlainen tunne kun oli alkanut odottaa esikoistaan. Oli siis ehkäisy kunnossa eli ei ollut toiveajattelua tai mitään. Sen vaan kuulemma tiesi :) Ja siis tuli ehkäisystä huolimatta raskaaksi.

Ja nyt tiedän minkälainen se tunne on :) Yritin kyllä sysätä sitä tunnetta syrjään ja ajattelin, että höpö höpö, et sinä raskaana oleva vaan taas kuvittelet kaiken. Mutta kun oli semmoinen outo olo :unsure: Olin varma torstaina (plussasin perjantaina 30.9) ettei menkat ala ja plussa tulee. Juttelin jo tiistaina vai keskiviikkona kaverin kans whatsappissa, että oon kuule melko varmasti paksuna :LOL: Kaveriki oli, että ootko ihan varma nii olin sanonut, että melko varma kyllä :)

Muut oireet ois voinut olla ihan kuukautiskiertoonkin liittyviä, mutta semmonen kuumotus olo (välillä posket ihan hehku punasina! :LOL:) oli kans yksi, mitä ei yleensä ole. Ja sitten se tunne vaan, että nyt nappas :) Oli tissit kipeät ja alamahaa välillä juili, mutta ne kuuluu mun loppukierron oireisiin muutenkin niin en niistä silleen välittänyt.

Toivottavasti nappais uudestaan ja pysyis myös kyydissä :love:
 
Ja testasin plussaa vasta kp 35. Ovis ollut ilmeisesti kp 20 tai jälkeen ja woman login mukaan pedissä puuhailtu kp 21 eli siitä tais napata :) Eli yksi kerta riittää kun sattuu kohdilleen ilmeisesti :ROFLMAO: Tuossa oli vielä ennen ja jälkeen semmoset 4-5 päivän tauot seksistä. Ja ovisplussaa ens saanut tikutettua kp 17 mennessä. Muutenkin viime kierto meni aika vähillä "määrillä", olin jo toivoni menettäny enkä uskonut, että tommosesta kierrosta kukaan voi tulla raskaaksi. No näköjään voi :LOL:
 
Mulla ei kyllä oo yhtään oireita eikä oloja. :D Edes rinnat eivät ole turvonneet vielä, vaikka aika usein ovat nyt viime aikoina turvonneet tosi aikaisin. Viime kierrossa oli paljon enemmän kaikkia tuntemuksia, silloin jopa kuvittelin että olis voinut tärpätä. Mä luulen, että tämäkin on menetetty kierto, mutta ensi viikolla sen tietää. :)
 
Täällä toivo menetetty tämän kierron suhteen. Aamulla heti herättyä kaikki ärsytti, sain raivarin miehelle ku se oli jättäny lasin pöydän reunalle niin että huitaisin sen vahingossa lattialle ohi kävellessäni :D ei ehkä niin vakavaa kuitenkaan ja syytönhän se mies mun huitomiseen on :whistle:

Alavatsaa juilii, maha sekaisin, pissattaa koko ajan ja hermo kireellä heti aamusta = 99 % varmuudella menkat alkaa parin päivän sisään. Parempi myöntyä siihen nyt jo ettei taaskaan tärpännyt, vaikka pieni toivo elää niin kauan kunnes vuoto alkaa. On tää niin hiton vaikeeta näköjään saada se vauva. Ens kierrossa taidan jättää tän palstan ja testailut vähemmälle, että pystyis suhtautuun yrittämiseen rennommin. Nyt siis kp 25 / 25 - 28. Ja pahoittelut näin masistelevasta kirjoituksesta :unsure: toivottavasti muilla piinailijoilla parempi onni tässä kierrossa (y)
 

Yhteistyössä