♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Paljon onnea plussasta @Baby_ ! :) ja pahoittelut @Kinder_Kitty negasta. :( @ajatuksissa paljon tsemppiä sulle! Ja @pehmis26 älä menetä toivoa vielä tän kierron suhteen, yritä ottaa rennosti jos se on mahdollista (y)

Mulla on menossa nyt KP 10/?? eli ensi viikolla pitäisi ovis olla jossain vaiheessa. Ollaan päätetty miehen kanssa, että yritetään ottaa tämä yritys rennosti ja antaa sen mennä omalla painollaan, enkä ole siis ostanut ovistikkuja yms VIELÄ.. Onhan meillä vasta ihan eka kierto menossa pillereiden lopettamisen jälkeen. Silti kutkuttaisi vähän tarkemmin tietää oviksen ajankohdasta, kun tämä vauvakuumeilu on ihan järkyttävää! Olin tänään shoppailemassa ja enkös löytänyt itseni vauvojen vaatteita katselemasta ja pari bodya tarttuikin mukaan. :p Mutta lisäksi tässä kierrossa mietityttää se viime viikkoinen viisaudenhampaiden poiston jälkeen syömäni antibiootit ja kipulääkkeet, että mahtaako tässä kierrossa olla mitään mahiksia. :unsure:
 
Testi oli edelleen nagtiivinen ja nyt on alkanut jo tulemaan ruskeaa vuotoa..eli eiköhän tänään hanat aukea :cry: no eikun uutta kiertoa kohti vaan. Huomenna täytyy soitella klinikalle ja varata aika siihen kysta kontrolliin joka siis pitäis tehdä kp3-5.. ja sitten tuon ultran jälkeen vasta alottelen letrot jos siis kysta pienentynyt/hävinnyt..
 
Voi että, @Kinder_Kitty . :( Kyllpäs nyt epäonni suosii.

Mä kans eilen hajoilin ihan huolella kotona. Toki tässä elämäntilanteessa on kaikkea muutakin todella kuormittavaa just samaan aikaan, mutta tuntui, että multa katkesi kamelin selkä. Aivan järkyttävä väsymys ja pettymys kaikkeen. Mulla toistaiseksi loppui(?) se rusehtava vuoto, mutta en silti usko, että se oli mitään kiinnitymistä, vaan menkkoja edeltävää tiputtelua. On myös nyt ollut jonkinlaista juilintaa, eli varmaan tosiaan huomenna tai tiistaina alkaa uusi kierto taas. Täytyy päivittää punaisella sitten, kunhan se päivä saapuu...
 
@Baby_ lle onnea plussalta! @Kinder_Kitty ja @ajatuksissa paljon halauksia molemmille,oon varma että onni vielä suosii teistä molempia♡

Mulla menossa kp 22. Luulin että mulla oli ovulaatio 7-8 päivää sitten, mutta nyt on ovistestissä niin räikyvä viiva, joka on huomattavasti tummempi kuin kontrolliviiva ja vielä huomattavasti tummempi kun yksikään aikaisempi o-testi joita viikko sitten tein. Voiko olla että mun ovulaatio on sittenkin vasta nyt? Kannattaisko testata raskaustestillä? Oon ihan puulla päähän lyöty. Kaiken lisäksi kirkasta venyvää limaa erittyy tosi runsaasti..
 

Attachments

@Baby_ lle onnea plussalta! @Kinder_Kitty ja @ajatuksissa paljon halauksia molemmille,oon varma että onni vielä suosii teistä molempia♡

Mulla menossa kp 22. Luulin että mulla oli ovulaatio 7-8 päivää sitten, mutta nyt on ovistestissä niin räikyvä viiva, joka on huomattavasti tummempi kuin kontrolliviiva ja vielä huomattavasti tummempi kun yksikään aikaisempi o-testi joita viikko sitten tein. Voiko olla että mun ovulaatio on sittenkin vasta nyt? Kannattaisko testata raskaustestillä? Oon ihan puulla päähän lyöty. Kaiken lisäksi kirkasta venyvää limaa erittyy tosi runsaasti..
@Sofia90 mun silmään tuo on kyllä ovis-plussa! :) Joskus on kans itelläni kestänyt kauan ennen kuin ovisplussa tuli, vaikka aiemmin olikin viivaa näkyvissä. On mahdollista että tällä kierrolla sulla vaan kesti pitempään toi huipun saavuttaminen :)
 
@annikata Niinpä! Se tää nyt kaikesta päätellen taitaa vihdoin olla. Täytyy nyt vaan toivoa että tää kierto on normaalia (n.28-32päivän) kiertoa pidempi, että ehtis kiinnittymään kunnolla.Välillä mulla heittelee kierto jopa viikonkin jos on ollu stressiä tai kipeenä tms.. Luulin tuntevani oman kroppani mutta näköjään on paljon vielä opittavaa :D
 
Tai sitte oot @Sofia90 raskaana :eek: Mulla ovistestit tummuu aina juuri ennen menkkoja, mutta eikö toi voi olla merkki myös raskaudesta? (n) Munkin pitäis varmaan alkaa tikuttaa uudelleen. En saannut ovistikkuihin kunnolla viivoja. Nyt on kp23 ja naamaan on tullut ihan hulluna finnejä, eikä niitä muulloin tule kun oviksen kieppeillä ja kun menkat alkaa. Myös valkovuotoa on paljon. Jos mullakkin on ovis myöhässä? Tai sit menkat alkaa etuajassa. En tiiä. Pää hajoo tälläsiin:ROFLMAO:
 
@kiuski tein raskaustestin ja niin puhdas nega kun vaan olla voi :D Sun oire kuulostaa tutulta. Mulla myös naama kukkii! normaalisti ei finnejä tuu juuri ikinä! myös alavatsa on kipeä,nipistelee ja polttelee (ihan ku menkat olis alkamassa) vähän myös oksettaa ja päätä särkee. Mies kävi äsken ostamassa clear bluen digi ovistestin ja hymynaama pärähti iloisesti näyttöön! JEI! nyt sain mielenrauhan :p
Meillä on melkeen sama kiertopäivä menossa. Tiedän ton tuskallisen tietämättömyystilan, sinuna tikuttaisin vielä ovista, ties vaikka oliskin myöhässä niinkun mulla.
 

Attachments

Kiitos teille kaikille tästä ryhmästä ja toivon todella et plussaatte pian, hengessä mukana! Clear Blue sanoi tosiaan eilen aamulla Pregnant 2-3 joten siirryn toistaiseksi kesäkuisten ryhmään, toivottavasti kaikki menis hyvin.

Tsemppiä kaikille ja paljon haikaroita teille!!
 
Pahoittelut negatestistä kinder_kitty ja tsemppiä ajatuksissallekkin.:(

Meikäläinen ehti eilen jo innostua kun ovistesti oli lähtenyt hieman tummumaan. tänään sitten oli taas haaleampi :cry:. Nyt pari kertaa päivässä oon tikuttanut ja tuo "tummin" testi ei ollut kyl lähelläkään kontrolliviivaa. Eikä oikein oo oireitakaan, minimaalisesti löytynyt venyvänsorttista valkovuotoa, mutta ei mitään kunnon ovislimoja, vaikka vähän kosteempi keli ollutkin. Peittoja heiluteltu nyt pari päivää sitten ja tänään varmuuden vuoksi.. nyt siis kp 22/35. Noi testit on kuitenkin "erittäin herkkiä" joten kyllä harmittaa ettei vahvempaa viivaa löytynyt.

Nyt mietin sitten pitäisikö syödä terolut kuuri vai olla syömättä? Jos syön niin hyviä puolia olis;
1. uusi kierto alkais ajoissa,
2. jos ovis oliskin tapahtunut niin tukisi keltarauhashormonia ja auttais raskautumisessa.

Toisaalta jos en syö, niin ainakin tietäis onko ovis tapahtunut, eli tuleeko menkat ajallaan vai ei. Lisäksi jos ovis on vasta tulossa, niin terot ei ainakaan olisi haittaamassa..

Mitähän sitä tekis? (n)

Onnea vielä kerran baby_ ! :love:
 
Pehmis26: toivotaan että eivät oliskaan menkoista kertovia oireit vaan olisit raskaana. Itellä kans joskus stressi nostanut sykettä, sadan kieppeillä levossa joskus aikoinaan (ei siis yritykseen liittyen). Ehkäpä siellä on joku pikkunen tarrannut kiinni ja kroppa reagoi pistämällä kierroksia korkeemmalle? :LOL: tsemppiä nyt sinullekkin lähipäiviin kuten monelle muullekkin
 
@kiuski Kiitos tsemppauksesta:) Peitot on kyllä heilunu tässä kuussa useemmin kun koskaan! myös eilen ja tänään.. Rankkaa:ROFLMAO:
@Jennipä meillä on sama kiertopäivä käynnissä, toivon että sulle ilmaantuisi pian vahvat ovisviivat Mä en tosta Terolutista tiedä kun ei ole omia kokemuksia, mutta eri palstojen perusteella siitä on ollut hyötyä monille:) ehkä kuitenkin kannattaa odottaa siihen että menkat alkaa,(jos alkaa;)) ja alat vasta sitten popsimaan niitä:rolleyes:
 
Sofia90 teroluutit määrätään usein kuukautisten käynnistämiseen, eli ei niitä kannata popsia enään menkkojen alettua ;). En ovuloinut viime kierrossa joten kierto venyi, ja kävin gynellä joka määräs terot. Aloitin syömään niitä kp 55 silloin ja kierron pituudeksi tuli 67 päivää.

Niinjoo, tsempit piinailuun :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90
Täällä on ihan semmosia ovistuntemuksia ollut nyt muutamana päivänä ja perjantaina seksikin vähän sattuis alamahaa :unsure: Tai sitten on mitä lie :LOL:
Mies siellä reissussa ja minä töissä koko viikon 14-21 nii eipä tuu sekstailtua ku vasta viikonloppuna seuraavan kerran. No, tuleepa se kuukauden tauko nyt sitten :) Ovistestejä en osta enää, mennään rennolla asenteella nyt ja ei oo mikään semmonen kova vauvakuume, niinku joskus on ollut :LOL: Kyllä lapsia haluan, mutta asenteella tulee, kun/jos tulee :)
Keskityn vähän enemmän nyt tuon ruokaremonttiin ku kauhistuin mun rasvaprosentista...mitattiin tammikuussa muiden juttujen kanssa, niin hyi että mikä pullukka olo tuli :LOL: Nyt kasviksia lisää ruokavalioon ja mahdollisimman "puhdasta" ruokaa pyrin syömään. Tämän viikon oon ollut jo keveämmällä ruokavaliolla, niin se olo, mikä tuli jo viikon jälkeen :eek: Energiaa enemmän, nukuttaa paremmin ja uni myös virkistää eri tavalla. Lisäksi ei oo semmonen pöhöttynyt olo vaikka viikossa ei juuri paino vielä muutu miksikään. Oli mulla aamupaino perjantaina -1,5 kg :) Tää on varmasti hyväksi myös raskautta ajatellen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90
@jenetsu laita tuo @-merkki ennen nimimerkkiä niin muuttuu vihreäksi ja tägätty henkilö saa ilmoituksen :)

Eilen aamulla alkoi rusehtava limainen vuoto (anteeksi liian tarkka kuvaus :D) ja olin varma että yöllä hanat aukee. Vaan ei vieläkään, menkkakivut ja säryt on mutta tuhruvuotoa tulee edelleen. Nyt siis mennään kp 29 / 28 mutta eiköhän se tänään vielä muutu kp ykköseksi. Tälle kierrolle oli niin kovat odotukset kun ovisoireet oli selkeät (vaikka ovisplussaa en löytänyt) ja peittoja heiluteltiin oikeeseen aikaan, olin varma että nyt on meidän vuoro.. kyllä se vauva antaa nyt odotuttaa itseään :cry:
 
@Puff☆ Täällä sama juttu. Kipuja on oikein kunnolla, eilen alkoivat. Vuoto ei kuitenkaan vielä alkanut, tosin mulla vasta kp 24/25, dpo muistaakseni 11. Lauantainen ruskea tuhru loppui, mutta muistelen et joskus ennenkin on käynyt samalla tavalla ennen menkkoja. Huomenna (illalla) varmaan kanssa alkaa uusi kierto.
 
Täällä mennään nyt 26/25-32.. saas nähdä kuinka käy :whistle:
Nyt on varmaa jo puoltoista viikkoa ollu erilaisia tuntemuksia alavatsalla.. ruoka ei maistu, siis mikään oikea ruoka :rolleyes:
Ja hirmu vaikee saada ittensä tekemään mitään.. on tosi tosi vetämätön olo ja vois vaan nukkua :sleep:
Ja sit oon alkanu näkee unia.. en yleensä nää unia tai ainakaan muista niitä, mut nyt viikon verran oon joka yö nähny selkeitä unia jotka muistan hyvin vielä aamullakin.. yleensä oon niissä unissa aina raskaana tai sit on jo lapsi tms.. yhessä unessa oikeesti raskaana oleva tuttava sai keskenmenon ja mä olinkin raskaana..ihan outoa et yks kaks on tollasia unia, mistä lie sit johtuu (n)
Ja jotenki itellä on välillä vahvasti sellanen olo, että ei ne menkat tuu.. mut sit on kyl hetkiä ku oon ihan varma et nyt ne alkaa..

Tsemppiä kaikille :love:
 
Täällä alkoi yk4! Aamulla heräsin puol 6 aikaan hakemaan kaapista särkylääkettä kun niin hirveet menkkajomotukset.. huomenna on kysta kontrolli ja toivon todella et kysta ois pienentynyt/hävinnyt.. ja mikä mukavaa kierto oli 33pvä :)
 
Täällä kans yksi kivuista kärsivä piinailija päivillä 26/n.28 :cry: Tää kierto on tuntunut loputtoman pitkältä. Aina kun menkkasäryt iskee päälle, oon varma että vuoto alkaa mikä hetki hyvänsä. Välillä taas on mukamas niin varma olo että mahassa kasvaa uusi elämä. On joku niin mystinen sisäinen "kuumotus" päällä ja tuntuu että sydän tekee välillä ylimääräisiä lyöntejä. Ehkä mulla on vaan huono kunto :D Pääosin mulla on kuitenkin ihan normi olo kuten aina ennen menkkoja, just nuo kipuilut ja itkuherkkyys. :cry: Kaapissa olisi yksi testi, joka menee marraskuussa vanhaksi (eikö ne sen jälkeen näytä sit oikein vai mitä niille tapahtuu?), niin periaatteessa "pitäis" se tuhlata nyt, mutta mieluummin odotan menkkoja kuin katselen yhtä viivaa :cry:

Olipahan kyllä taas töissä tilanne, kun pomo alkoi osalle kollegoistani esitellä kuvia vastasyntyneestä lapsenlapsestaan. Seurasin tilannetta sivusilmällä, ja yhtäkkiä pomo ja puolet työkavereista hyökkäs mun kimppuun että "Näyttäkääs nyt kunnolla Pehmiksellekin niin jos sekin innostuis vauvoista kohta!" Aaaaargh ahdistavaa... :barefoot: Nyt jos vielä sattuis joku suuren maailman ihme tapahtumaan että plussaisin parin päivän päästä, niin oispahan kiva kertoa pomolle asiasta muutaman viikon päästä. Luulisi varmaan, että olin niin haltioitunut hänen lapsenlapsestaan että ryhdyin heti hommiin. :LOL: No onpahan ainakin kannustava pomo kun käskee lisääntymään. :LOL:

Tulipas tarina....Jee 100 sivua keskustelua täynnä. :love:
 
Oijoi, tsemppiä viimeisiä päiviä piinailijoille!

Mä jännäilen, josko olisin onnistunut bongaamaan ovulaation edes suunnilleen oikein, mahdollisesti eilen tai luultavammin tänään. Liuskoja en ole sentään sortunut ensimmäisessä kierrossa käyttämään, mutta suunilleen kaikki muut konstit onkin tullut luettua läpi ja tietenkin sitten testattua eli tarkkailtua limoja ja kohdunnapukkaa ja ties mitä tuntemuksia :ROFLMAO: Ihan hullun hommaa, ja taisi jäädä viimeiseksi kierroksi kun miehelle uskaltaa edes puolella sanalla vihjaista ovulaation mahdollisuudesta, sen verran se friikahti pelkästä ajatuksesta ilman yksityiskohtia...:whistle:

Mitenkäs tässä nyt sit malttaa odottaa 3-14 päivää, eli sen aikaa että joko perättäiset aamulämmöt tai menkkojen ajankohta kertoisi totuuden? Tai sitten tietysti se toivotuin vaihtoehto, mutta jotenkin en osaa suhtautua tosissani siihen mahdollisuuteen, että ekasta kierrosta tärppäisi. Miten te harhautatte itseänne piinapäivinä?
 
@Haaveilija(ko) ja @pehmis26 teillä on nyt molemmilla samoja oireita kuten mulla plussatessa :) Ei mullekkaa maistunu mikään lämmin, oikea ruoka. Mieluiten olisin syöny salaatteja :LOL: onhan toki joku raikas kanasalaatti muutenkin hyvää, mutta jos sai valita, että mitä syö, niin silloin se oli salaattia :) Jotenkin oli niin turvonnut ja täys olo koko ajan, nii ei tehny mieli vaan syödä mitään "raskasta" :LOL:

@Tuimatar minä vaan luovutin, ku en löytänyt ovista tikuista huolimatta ja aattelin, että olkoot :LOL: Kävin jopa baarissa ku oli kp 28! Sitten vasta havahduin ku alko olla menkka ajat käsillä eikä ollu yhtään olo, että ne alkais. Sitten tuliki mahtava turvotus ja se kuumotus olo. Ja se tunne vaan, että nyt tärppäs ihan varmasti :)

En tiiä oonko voinu ite aiheuttaa sitä keskenmenoa, mutta gyne kyllä sano, että et. Tein kyllä testin ennen juhliin lähtöä, mutta näytti negaa. Viikko siitä plussasin sitten. Näin viime yönä unta, että olin muka töissä jossain kylpylässä ja yhtäkkiä alko vuotaan verta alakerrasta ihan hirveesti :unsure: Alko unessakin muka huippaamaan ku sitä tuli niin paljon. Liekkö jääny tuo keskenmeno kummittelemaan alitajuntaan :unsure: Nään muutenkin aika vauhdikkaita ja tapahtumarikkaita unia.

Täällä ei mitään kummallista, kp 15 näkyy olevan woman login mukaan menossa ja ovista ennustaa kp 30 kierron mukaan torstaille. No, eipä sitä tiiä millon tulee ovis vai tuleeko ku en tee niitä testejä ja kipujen perusteella en osaa enää sanoa...nuorempana kyllä tunsin oviksen toispuoleisena jomotuksena :) Nyt vaan jomottelee aina muutenki välillä milloin mitenkin. Ei nyt käytetä mitään ehkäisyä, niin kyllä kai tuo kroppa tietää, millon on valmis keskenmenon jälkeen :)

Niin ja tarviikohan käydä terveyskeskuksessa antamassa raskaustestin vielä? Ku naistentautien polilta suositteli...mutta eikö oo sama asia, jos ite ostan vaikka apteekin oman testin ja teen kotona? Ku samalla tavalla neki pissasta tekee...jos ei ota verestä hcg:tä, mutta epäilen. Päivystyksessä ottavat kyllä hcg verestä kans muiden juttujen kans, jos meet alavatsakipujen kans sinne.
Joo, on pari kertaa tullu istuttua päivystyksessä :LOL: Muutama kohtutulehdus ja kerran tosi kova pissatulehdus. Ei oo kiva monta tuntia istua alamaha kipiänä siellä keskellä yötä. Nyt ei oo ollu yli vuoteen mitään tulehduksia, jee :LOL:
 
Kp 30/28, aiemmat menkkaoireet on kadonnut mutta ruskeaa töhryä tulee edelleen satunnaisesti. Aamulla testasin pc:n testillä tyylipuhtaan negan(n) mitähän tää nyt on. jännittää, mulla on kerran elämässä menkat ollu myöhässä stressin takia ja nyt tulossa toinen kerta näköjään. Vaikea uskoa että olisin raskaana koska viikonloppuna oli niin selvät menkkaoireet. Pakko vaan malttaa odotella. Nää on kyllä todellisia piinapäiviä, kääks :eek:
 

Yhteistyössä