Hakutulokset

  1. P

    Mitäs tänne nykyään kuuluu?

    Eipä ole tullut käytyä palstalla varmaan vuoteen tai puoleen... Häivyin uudistuksen jälkeen, kun palstan ulkoasu muuttui niin sekavaksi ja muutenkin alkoi kyllästyttää, kun argumentointi oli välillä aika, no, ohutta :D. Ehkä tiedätte mitä tarkoitan. Mutta mitäs tänne nykyään kuuluu, onko...
  2. P

    Joko Etelä-Suomessa on mustikoita?

    Onko kukaan käynyt esim. Nuuksiossa, joko ovat kypsiä? :)
  3. P

    HYVÄSTI HYVINVOINTIYHTEISKUNTA! Porvaripuolueet ehdottavat nyt myös suomalaisille opiskelijoille lukuvuosimaksua!

    Pitikin perkele mennä uskomaan porvareitten viimeviikkoiset vakuuttelut, ettei maksuja olla puuhaamassa. Pahoittelen jos tästä on ketju, parilla ekalla sivulla ei näkynyt. Hyvinvointiyhteiskunnan voi lopullisesti kuopata siinä vaiheessa kun tämä toteutuu: Ministeri Tonni vuodessa. Se on...
  4. P

    Mykkäkoulu?

    Mykkäkoulu riita-aseena. Järkevää? Harrastatko tätä itse? Mulla oli taannoin paha riita siskoni kanssa, ja hän lakkasi puhumasta mulle yli kahdeksi kuukaudeksi (koska haukuin hänet, aiheesta). Tää vieläkin jatkuisi ellen ois sinnikkäillä yhteydenotoilla saanut häneen kontaktia, itse ei olisi...
  5. P

    3 viimeisintä statuspäivitystäsi Facebookissa?

    Kysytäänpä tämmöistä, kun aiheesta aina avaudutaan. Eli mitä olet viimeksi päivitellyt Facebookiin ja kommentoitiinko juttujasi? En laita tuonne mitään superhenkilökohtaista, jotain perheriitoja (no eipä sellaisia kyllä juuri edes ole) tai nukkumiseen/syömiseen/työskentelyyn liittyviä...
  6. P

    Tipaton tammikuu 2010!

    Ketkä lähtee mukaan? (Myös krapulaisena puolen päivän jälkeen koneelle kömpivät saa osallistua)... En oo aiemmin kokeillut, mutta nyt päätin. Tarkoitus olisi myös sinnitellä koko kuukausi, siinäpä sen sitten näkee, mitä tuo alkoholi loppujen lopuksi itselle merkkaa. Oon luullut sen roolin...
  7. P

    Minne/milloin matkustat(te) seuraavaksi?

    Pitkästä aikaa kyselen matkustamisesta... Minne ja milloin suuntaatte seuraavan kerran? Onko kukaan lähdössä esim. jouluksi reissuun? :) Mulla on tänään lento Tunisiaan, en oo heinäkuun jälkeen poistunut maasta, joten tätä on todella odotettu! Viikon matka vain, en raski joulua olla pois :).
  8. P

    Te joilla ei näy Yle Areenasta linnanjuhlat!

    Virittivät tällaisen hätäratkaisun, ei ole häävi mutta parempi kuin ei mitään: http://bambuser.com/channel/arttusilvast/broadcast/357022 Muistakaa antaa Ylelle palautetta Areenan tämän illan mokailusta!!!
  9. P

    Lempivuodenaikasi (hyvien perustelujen kanssa)?

    Syksy! Alkusyksyn kuulaat päivät, kun ei ole enää liian lämmin (no, onko Suomessa ikinä ) eikä varsinkaan liian kylmä. Kesän silmiäsärkevät kasarivärit vaihtuvat tummempaan syysmuotiin. Lintujen huuto syysmuuton aikaan. Kiva paluu arkirutiineihin. Kaulaliinat ja myssyt. Punaiset...
  10. P

    Löytyykö täältä ihmisiä jotka ei oo koskaan käyneet Suomen rajojen ulkopuolella?

    Mielenkiinnosta kysyn, kun tuli tuosta matkailuketjusta mieleen. Että löytyykö ihmisiä, jotka ei oo käyneet juuri muualla kuin ehkä Tallinnassa tai Haaparannassa juuri rajan toisella puolella, tai ei niissäkään. Miksi? Aiotko kuitenkin joskus vielä matkailla enemmän ja viedä lapsetkin...
  11. P

    Pauliina Susi: Pyramidi

    Kukaan lukenut? Pitkästä aikaa varsin vinkeä dekkari. Loppukäänteet ei ehkä täysin uskottavia, mutta annettakoon anteeksi. Viihdyttävyysarvo varsin hyvä :D.
  12. P

    G: Lempparimuseosi?

    Tällainen gallup vaihteeksi, en muista aiemmin nähneeni :). Eli mikä on paras tai kiinnostavin museo, missä oot käynyt joko Suomessa tai ulkomailla? Tai sellainen, mihin palaat aina uudelleen? Oliko joku museo paha pettymys tai toisenlainen kuin odotit? Käytkö museoissa yksin, vai otatko...
  13. P

    Mistä järkevän hintaisia mutta hyvälaatuisia ULKOILU/RETKEILYVAATTEITA?

    Siis, olisi tarvetta ulkoilu/retkeilypuvulle. Ei mitään toppapukua, vaan sellainen että syksyisessä metsässä pärjää palelematta tai hikoilematta. Mutta mistä sen ostan? Ja minkämerkkinen on hyvä? Kävin tänään Aleksin Intersportin loppuunmyynnissä, kun ovat kovasti mainostaneet edullisia...
  14. P

    Säänvaihtelua ;) (sis.kuvia)

    Surffailinpa huvikseni noilla nettikamerasivuilla, Suomen sisällä löytyy aika reipasta vaihtelua sään puolesta just tällä hetkellä... Nauvo (ihana ruska!) http://www.tiehallinto.fi/alk/kelikamerat/kamera-TD.html Suomenlinna http://www.suomenlinna.fi/webcam/ tai sitten.... Tie...
  15. P

    Ruoan arvonlisäveron alennuksesta!

    No niin, ekat kaupat on jo laittaneet kaksoishintoja esille, ja mikäli vanhat silmäni tekevät edelleen työnsä, niin Lidl alkaa jopa myymään uusilla hinnoilla huomisesta alkaen. Aiotko kiinnittää huomiota hinnanalennuksiin? Äänestätkö jaloillasi, ellei lähikauppasi siirräkään veronalennusta...
  16. P

    Picasso-näyttelyn kävijöitä? :)

    Menettekö katsomaan Picasso-näyttelyä Ateneumiin, vai joko joku on ehtinyt? Taidemuseoon odotetaan jopa 250 000 katsojaa :). http://www.ateneum.fi/
  17. P

    Nälkäpäiväkeräys auttaa MYÖS suomalaisia!! + galluppia

    Oletteko menossa keräämään :)? Tai ehtikö joku jo tänään, missäpäin keräsit ja antoivatko ihmiset hyvin rahaa? Nälkäpäivähän on alunperin suomalainen idea -ja toisin kuin tuolla toisessa, itse asiassa kahdessakin ketjussa oli väärä käsitys-, niin osa avusta jää myös kotimaahan tulipalojen ja...
  18. P

    Mulkoilu ja hymistely (flunssakausi...)

    Mielenkiintoinen bussimatka oli tänään. Mulla on ollut paha yskä jo viikon, ja kuten hyvin tiedätte, että jos yskittää, niin sille on aika hankala tehdä mitään muuta kuin...yskiä. Hyppäsin bussiin ja vähän ajan päästä tuli yskänpuuska. Edessäni istunut nainen siirtyi niskojaan nakellen...
  19. P

    Kirpputori AINO Helsingin Kannelmäessä

    Kokemuksia paikasta? Varsinkin jos olet ollut myymässä! Huomenna olisi tarkoitus viedä kamat sinne ja pidän peukkuja että tulee paljon myyntiä :). Yhden kerran oon käynyt asiakkaana ja silloin ainakin vaikutti siistiltä ja henkilökunta oli ystävällistä. Eka oli tarkoitus varata...
  20. P

    Karuin näkemäni asuntoilmoitus pitkään aikaan

    Tällainen löytyi tuolta Vuokraovesta...Voi kilin kellit. "Tilan kuvaus: eli siis tilanne on tälläinen itselläni ja kämpikselläni on tällä hetkellä kolmio mellunmäessä metroaseman vieressä etsimme hauskaa rentoa ja rehellistä nuorta ihmistä asumaan kansamme omaa huonetta ei virallisesti ole...

Yhteistyössä