3 viimeisintä statuspäivitystäsi Facebookissa?

Kysytäänpä tämmöistä, kun aiheesta aina avaudutaan. Eli mitä olet viimeksi päivitellyt Facebookiin ja kommentoitiinko juttujasi?

En laita tuonne mitään superhenkilökohtaista, jotain perheriitoja (no eipä sellaisia kyllä juuri edes ole) tai nukkumiseen/syömiseen/työskentelyyn liittyviä tylsyyksiä, ellei sitten jotain erityistä ole tapahtunut. Sellaiset päivitykset on kivoja, missä saa kuulla kavereilta jotain uutisia tai sitten vaikka joku huumorijuttu. En kyllä sen kummemmin yleensä pohdi mitä itse tuonne suollan tai varsinkaan "metsästä" kommentteja, joskus käy niinkin ettei kenelläkään oo mitään sanottavaa ja se on tietysti myös ihan ok :).

Edit: Muokkasin viestiä, koska en kaipaa enempää tunnistuksia ;).
 
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Yhden ainoan kerran olen päivittänyt ja silloin pistänyt "kiitos onnittelusta", mun mielestä noin statuspäivitykset on jotenkin niin friikkiä.
Ai kuinka niin? Hauska niitä on lukea...En käytä juuri mitään sovelluksia Facebookissa muuten, varsinkaan jotain lähetä-soiva-mustekala-kaverillesi, mutta notes-osioon joskus kirjoittelen. Ja valokuvia tulee latailtua.
 
1. Miettii miksei ole nukkumassa :O
2. Tanssahtelemaan lattareita. Ulkoilua. Kotihommia. Kohti arkea kun jäämme varmaan jo huomisella jälleen kahden XXXXXXXX kanssa :D
3. Leipoi vastapainoksi jumpalle suklaamuffinsseja suklaakuorrutteella... :O Mihin tää kaikki taas johtaa ;) (Viimeisin)
 
Ulkona aamulla -24 astetta, pakenimme pakkasta mummilan saunan lämpöön ja odotamme mummin ihania lihapullia ja perunamuusia. =)


"Äiti. Tuolla koiralla on isi ja äiti. Mutta meillä on vaan äiti. Meidän PITÄISI KYLLÄ pyytää jotakin setää laittamaan se minun prinsessaverhoni kiinni. Se setä voisi porata kattoon reiän niin että minä saisin minun prinsessaverhoni minun sänkyyni"


Mentiin eilen lapsien kanssa VIIMEIN ostamaan rattaisiin seisomalautaa. Kun sitten lähdimme kotia kohti, kuuluin rattaista KRUNTS kun työnsin niitä bussiin, ja kas: aisasta murtui muovinen osa. Eikä tunnu saavan mistään varaosaa. :( Loistavaa, hyvää uutta vuotta vaan meille.
 
"Voi pyhä jysäys olen onnellinen siitä päivästä, jolloin Ben kohtasi Jerryn..."
"Löysin perille ja palasin ehjin nahoin, vähin etuvaloin ja luultavasti mahtavin nopeussakoin? On nämä sukulaisvierailut vaan hauskoja. Pelattiiin munarallia, syötiin juustoja ja kärsittiin yhdessä tuumin koko akkaporukka ilmavaivoista."
"Mitä saadaan, kun annetaan suunnistuskyvyttömälle auto? Uuuupsss... Arvauksia otetaan vastaan, mistä muualta löydän itseni kuin Lappeenrannasta?"
 
1. Astrid Thorsin poliittinen ura päättyy viimeistään siinä vaiheessa, kun ihmiset tajuavat, ettei se edes keksinyt muumeja. Mä tajusin äsken.

2. Hyvää köyhyydenvastaista päivää! Liittykää mukaan mielenosoitukseen, jossa vastustetaan köyhiä ihmisiä. They make me sick!

3. Cheers mates!
 
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Yhden ainoan kerran olen päivittänyt ja silloin pistänyt "kiitos onnittelusta", mun mielestä noin statuspäivitykset on jotenkin niin friikkiä.
No mieti jos kaikki ajattelisivat samoin! Siinä sitä vasta olisi friikkiä kerrakseen, kun vahdattaisiin seinää, joka pari kertaa päivässä ilmoittelisi, että jollain on uusi hiljainen kaveri. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Yhden ainoan kerran olen päivittänyt ja silloin pistänyt "kiitos onnittelusta", mun mielestä noin statuspäivitykset on jotenkin niin friikkiä.
No mieti jos kaikki ajattelisivat samoin! Siinä sitä vasta olisi friikkiä kerrakseen, kun vahdattaisiin seinää, joka pari kertaa päivässä ilmoittelisi, että jollain on uusi hiljainen kaveri. :xmas:
Tipahdin...
 

Yhteistyössä