Minne/milloin matkustat(te) seuraavaksi?

Pitkästä aikaa kyselen matkustamisesta... Minne ja milloin suuntaatte seuraavan kerran? Onko kukaan lähdössä esim. jouluksi reissuun? :)

Mulla on tänään lento Tunisiaan, en oo heinäkuun jälkeen poistunut maasta, joten tätä on todella odotettu! Viikon matka vain, en raski joulua olla pois :).
 
Muffa ja Kippuravarvas, onko teillä lentopelko? Luulen, että se helpottaa kun ekan kerran on uskaltautunut koneeseen, ellei nyt jotain tulipaloukkosia satu reitille :). Itsellä ei oo mitään pelottavia kokemuksia takana, en nyt aivan valtavasti oo ollut koneessa minäkään, mutta jonkun verran kuitenkin.

Sellainen hassu juttu mulla kuitenkin on, että aivan 100% luotan vain Finnairiin. Alla on ollut jos jonkinlaisia linnunpelättimiä, tänään on Nouvelair (joku tunisialainen lentoyhtiö ) ja kaikki on aina mennyt hyvin. Mutta Finnairilla ei oo koskaan sattunut kuolemaan johtanutta onnettomuutta, ja järkeilin että pitää olla vähän helvetin huono tuuri jos meinaa niitten lennolla tipahtaa :D.
 
Kippuravarvas
Ei oo mitään pelkoa, en siis ole muutenkaan maan rajoja pahemmin ylitellyt. Siis Tallinnassa minäkin käynyt :D
Kun olin lapsi niin ei meillä ollut varaa matkoihin, eikä kyllä ole nytkään. :)
 
nikl
Keväällä Alpeille olisi tarkoitus päästä, kytätään äkkilähtöjä ja tarjouksia. Ensiviikolla mummolaan ja joulun jälkeen Rukalle laskemaan, jos kotimaan matkailukin lasketaan. Edellinen matka suuntautui Leville marraskuussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Ei oo mitään pelkoa, en siis ole muutenkaan maan rajoja pahemmin ylitellyt. Siis Tallinnassa minäkin käynyt :D
Kun olin lapsi niin ei meillä ollut varaa matkoihin, eikä kyllä ole nytkään. :)
Ok, en ollut varma mitä tarkoititte, kun sinä ja Muffa viittasitte lentämiseen. Ei mekään koskaan matkusteltu mun lapsuudessa, vanhemmilla ei ollut kielitaitoa ja oli maatila eläimineen hoidettavana. Pääsin ensimmäisen kerran Tallinnaa pidemmälle kun muutin 19-vuotiaana Saksaan. Oli siinä ihmettelemistä, taloissa niin hassut katot ja miksi kaikki autoilijat on unohtaneet laittaa valot päälle :D. Voin kokemuksesta sanoa, että se eka kerta (tässäkin ;)) on unohtumattomin, kun on niin paljon uutta. Varailemaan vain jos yhtään mieli tekee, pakettimatkat ainakin on helppo tapa aloittaa :).

 
minä
Goalle ollaan menossa helmi-maaliskuun vaihteessa pariksi viikoksi, tosin mun vanhemmat yrittää nyt houkutella Epsanjaan jouluksi tai uudeksi vuodeksi (he asuu siellä puolet vuodesta)
 
Äitini just kysyi jos lähettäs kahestaan päiväristeilylle Tallinnaan ostamaan joululahjoja josku 21 pvä tätä kuuta. En kyllä tykkää että aika kiireiselle ajan jaksolle asettuu, mutta ehkäpä se tekee ihan hyvääkin siihen väliin :) Sillon oltais lähdössä pienelle matkalle.
 

Yhteistyössä