Mistä järkevän hintaisia mutta hyvälaatuisia ULKOILU/RETKEILYVAATTEITA?

Siis, olisi tarvetta ulkoilu/retkeilypuvulle. Ei mitään toppapukua, vaan sellainen että syksyisessä metsässä pärjää palelematta tai hikoilematta. Mutta mistä sen ostan? Ja minkämerkkinen on hyvä?

Kävin tänään Aleksin Intersportin loppuunmyynnissä, kun ovat kovasti mainostaneet edullisia hintoja. Halvin löytämäni (RUMA) takki+housut-yhdistelmä oli 70 euroa?! Suuri osa takeista (siis pelkkä takki) oli alennuksen jälkeenkin 149 euroa!! Aivan järjetöntä!

Mä oon nähtävästi tottunut vähän toisenlaiseen hintatasoon, kun oon jo vuosia ostanut liki kaikki vaatteeni kirpparilta enkä ulkoiluvaatteita vuosikausiin... Joo, tiedetään, että hengittävä materiaali ja tekniset ominaisuudet jne. maksaa. Mutta silti!

Ehdoton maksimi siis puvun koko hinnaksi 100e, ja saa kyllä luvan olla todella hieno. Mä en oikein noista merkeistä tiedä mihin luottais, RaiSkin puku oli kiva mutta siitä en onnistunut myyjänkään kanssa löytämään valmistusmaatietoja.

Oon menossa huomenna Tallinnaan, oisko ideoita missä siellä ois keskustassa urheiluliikkeitä? Ja Suomessa tietysti että mistä kannattais etsiä, kukaan käynyt BudgetSportissa?
 
no
Budget Sportista saattaisi tuurilla löytyä hyvästä alesta puku. Harvemmin niitä (takki + housut) kyllä normaalihintasina (hyvälaatuisia urheilumerkkejä siis) alle satasella myydään.
 
vieras
erätukku myy hyvälaatuisia ulkoiluvaatteita (mun mielestä) kohtuuhintaan! En nyt muista mitä maksoi puku, johon kuului kaks takkia+housut ja vielä joku t-paita...oisko ollu joku 129e...
 

Yhteistyössä