Hakutulokset

  1. A

    miltä tää näyttää??

    http://www.habita.fi/olenostamassa/Hakutulokset/Kohde/?kohdenumero=432992 mitä mieltä tästä asunnosta???
  2. A

    nyt sain hankittua ne, vaan enpä tiedä onko hintansa väärtit...

    Tytöille vikingin goret, vaaleanpunaisena... hintaa oli 69 euroa, onko paha? (itellä ei mitään kokemusta tällaisista :ashamed: ) Ja olinpa peräti niin säälittävä, että ostin kummallekin samanlaiset. (ainiin, puvutkin on samanlaiset... :ashamed: :ashamed: )
  3. A

    Ainiin, mullapa on tänää synttärit.

    Sain lahjaksi 4 valkoista käsipyyhettä. Ostin ne itse. Tyttäreni osti minulle paketin kahviserviettejä. :saint:
  4. A

    Parhaat kokemasi iskurepliikit..

    Joskus ammoisina tyttöaikoina eräs mies ol selvästi ihastunut minuun ja keksi jos jonkinlaista iskuyritystä. Vielä vuosien jälkeenkin saatan pyrskähtää nauruun tätä muistellessa: Mies käveli (muka vahingossa) kaverinsa kanssa ohitseni ja otti taskustaan kompassin (mitenköhän sekin oli...
  5. A

    muistakaahan suviskansa...

    että laitatte lapsillenne ne nimilaput eksymisen varalta!!!!! =) Ja iskän tahi äitin puhelinnumeron saa pysymään hyvin lapsen mukana kun kirjoittaa sen mustekynällä lapsen käsivarteen... :D Nii ja muuten, kannattaa tallentaa jo etukäteen se eksyneiden lasten hoitopaikan numero...
  6. A

    lähtö lähestyy...

    Siis sinne Valkealaan, suviseuroihin.... Kyllä me päästään, toivottavasti. Itku kyllä tulee jossei päästäkkään... pistäkäähän listaa mitä pakataan ehdottomasti mukaan!!!!! :attn:
  7. A

    Vähän väsy.

    http://www.city.fi/videoni/video/7609/
  8. A

    Tervetuloa kakkatehtaaseen!!!!

    Kuopus 1v7kk harjoittelee vaipattaoloa. Tosi hyvin on mennyt ja on oppinut pissaamaan pottaan. Tänään meillä on sitten ollut kunnon kakkapäivä.... Arrgh, tyttö kakannu jo kahdesti lattialle tänään!!!! Toisella kerralla olin laittanut vaipan, mutta tyyppi oli itse repinyt vaipan pois ennen...
  9. A

    Mitä ruokaa tänään????

    Pistetäänpä galluppia, jos vaikka sen avulla toipuis järkytyksestä... Minulla uunissa jauhelihamureke, lisäksi perunamuusia. Ynnä lisukkeet... Muuten, ruokaa on aivan järetön satsi, tarkoituksena ruokkia talkoolaisiakin:D
  10. A

    ARRRRGH. kahvi loppu.

    Päätä särkee kun aamukahviki jäi väliin.... Ulkona niin kova tuuli, etä ei nappaa lähteä kauppaan.... :headwall:
  11. A

    Onko netissä harjoituksia r-kirjaimelle?

    Koitin katella, mutten löytäny... Että jos joku tietää, niin pliis valaiskaa muakin. =)
  12. A

    Kehtaatteko poistaa MITÄÄN karvojanne lasten nähden?

    Siis kainaloista, sääristä, kulmakarvat yms. Entäpä jos ukkelinne pyytää parturoimaan tukkansa (siis yläpäästä) niin onko jopa se kiellettyä lapsen silmiltä? :D :D
  13. A

    No nyt on sitten

    Kaadettu puut tontilta. Ei siinä sitten hirveen kauan mennytkään, eilisiltana pari-kolme tuntia vain... Jotenkin odotin, että siinä menisi ainakin kolme iltaa... =)
  14. A

    Löytyykö Oulusta edullinen kampaaja????

    Nyt meni hermot tähän lirutukkaan. Kuopuksen ristiäisissä mulla oli vielä aika paksu ja alaselkään pitkä tukka. Nyt tuntuu, että tukkaa lähtee ja lähtee. Lyhentänytkin oon tuota. Mistä löydän edullisen, mutta ammattitaitoisen kampaajan? Polkkatukasta haaveilen.... :)
  15. A

    Kohta saadaan rakennuslupa

    Jabadabaduuuuu!!!!! :laugh: Tällä viikolla, eli huomenna pitäis tippua postiluukkuun. Ei malttais enää odottaa :D
  16. A

    Kumpi pahempi? julkinen imetys vai julkinen kuseskelu

    Vastatkaapas tähän!!! Veikkaanpa vaan, että monen julkista imetystä vastustavan eukon ukko kuseskekee kännissä ympäri nyrkkia kaupunnilla :x :x Minä kyllä mieluummin kattelen imettävää äitiä kuin kuseskelevaa kännistä. Ja muuten, joku aika sitten joku oli kussu yhden kerostalon oven eteen...
  17. A

    mitäs sanotte tästä autosta?

    http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1250344&show=inline&id_vehicle_type=&id_make=12&id_model=171&id_car_type=&id_fuel_type=&id_gear_type=&pfrom=&pto=&yfrom=&yto=&engineFrom=&engineTo=&mileageFrom=&mileageTo=&id_domicile=&search=Hae&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=inline@...
  18. A

    Kiinniliimautuneet häpyhuulet

    Reilun vuoden ikäinen tyttö arastelee pyllynpesua tosi paljon. Ennen on ollut aivan rauhassa pesun, rasvauksen ym ajan. Nyt on alkanut vastustamaan hirrveästi näitä. Huutaa siis kurkkusuorana, potkii ja kiemurtelee kun yritetään pestä ja varsinkin jos koskee häpyhuulille. Luulen että itkee...
  19. A

    Suden Arvoitus

    Kertokaa mitä mieltä ootte tästä elokuvasta!!!!!!!

Yhteistyössä