mitäs sanotte tästä autosta?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:04 Cruella DeVille kirjoitti:
mitäköhän haet tolla kysymyksellä...?
No joo, ollaan hankkimassa uutta autoa ja se on nyt mun vuoro päättää millanen auto hankitaan. Haluan kuulla mielipiteitä tällaisesta autosta, kannattaako hankkia ja millainen auto on käytössä???? :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:07 Armiliina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:04 Cruella DeVille kirjoitti:
mitäköhän haet tolla kysymyksellä...?
No joo, ollaan hankkimassa uutta autoa ja se on nyt mun vuoro päättää millanen auto hankitaan. Haluan kuulla mielipiteitä tällaisesta autosta, kannattaako hankkia ja millainen auto on käytössä???? :D
hei se on sysleri, aika harvalla on varaa lähellekkään tollaseen. me taidetaan hankkia hummeri seuraavaks :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:08 Cruella DeVille kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:07 Armiliina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:04 Cruella DeVille kirjoitti:
mitäköhän haet tolla kysymyksellä...?
No joo, ollaan hankkimassa uutta autoa ja se on nyt mun vuoro päättää millanen auto hankitaan. Haluan kuulla mielipiteitä tällaisesta autosta, kannattaako hankkia ja millainen auto on käytössä???? :D
hei se on sysleri, aika harvalla on varaa lähellekkään tollaseen. me taidetaan hankkia hummeri seuraavaks :whistle:
:LOL: :LOL: :LOL:

Köyhällä ei oo varaa ostaa halpaa. Eikä kyllä aikaakaan olla kokoajan auton alla remppaamassa...... :D varmaan katoit hinankin sitä ja huomasit, että ei oo sen kalliimpi kuin muutkaan merkit (suunnilleen saman ikäiset ym.)

Joo ja olishan se hummeri kiva. Käyntiin kun laittaa niin tankista kuuluu vaan lluuuuurps :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:12 meikä kirjoitti:
en suosittele kyseistä merkkiä, paljon vikoja (toki kaikissa merkeissä, mut näissä erityisesti merkilleen tyypillisiä vikoja paljon!), appiukko kyseisessämerkkiliikkeessä töissä.. :whistle:
Niinkö? Tämähän olikin hyvä vinkki, nimittäin aika tärkee olis, että sais ajella ilman suurempia remppoja kuten nykyiselläkin autolla. Tiiätkö yhtään mitä vikoja näissä on ollu?
 
Mulla on joku kumma kyky... Heti kun luin tän otsikon, tiesin että mistä autosta on kyse :D Eikä ole eka kerta kun näin tapahtuu :D Liikaa palstalla, epäilen...

Mutta juu, ihan ulkonäöllisesti... Toi on mun mielestä... No, ei mitenkään hieno auto. Mutta joku täällä sanoi mulle joskus, että "se ei ole vain auto, PT on ELÄMÄNTAPA" :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:15 Armiliina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:08 Cruella DeVille kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:07 Armiliina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:04 Cruella DeVille kirjoitti:
mitäköhän haet tolla kysymyksellä...?
No joo, ollaan hankkimassa uutta autoa ja se on nyt mun vuoro päättää millanen auto hankitaan. Haluan kuulla mielipiteitä tällaisesta autosta, kannattaako hankkia ja millainen auto on käytössä???? :D
hei se on sysleri, aika harvalla on varaa lähellekkään tollaseen. me taidetaan hankkia hummeri seuraavaks :whistle:
:LOL: :LOL: :LOL:

Köyhällä ei oo varaa ostaa halpaa. Eikä kyllä aikaakaan olla kokoajan auton alla remppaamassa...... :D varmaan katoit hinankin sitä ja huomasit, että ei oo sen kalliimpi kuin muutkaan merkit (suunnilleen saman ikäiset ym.)

Joo ja olishan se hummeri kiva. Käyntiin kun laittaa niin tankista kuuluu vaan lluuuuurps :p
katoin hinnan joo, kallis oli verrattuna tohon tän hetkiseen koslaan B) mulle riittäs semmonen perusfarkku, toi chrysler ei vissii mikää hirveen ketterä oo. kaveri osti, perheellinen nainen, itelleen ford thunderbirdin... :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:17 Armiliina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:12 meikä kirjoitti:
en suosittele kyseistä merkkiä, paljon vikoja (toki kaikissa merkeissä, mut näissä erityisesti merkilleen tyypillisiä vikoja paljon!), appiukko kyseisessämerkkiliikkeessä töissä.. :whistle:
Niinkö? Tämähän olikin hyvä vinkki, nimittäin aika tärkee olis, että sais ajella ilman suurempia remppoja kuten nykyiselläkin autolla. Tiiätkö yhtään mitä vikoja näissä on ollu?
en kysellyt tarkemmin.. totesi vain silloin tämän kun me vaihdettiin autoa... meillä olikin sitten nissan ja siinä tuli häikkää (toinen meidän nissan on kyl ollu tosi toimiva peli..) nyt koklataan subarua, saas nähä onko niin kestävä kun luvataan.. *isältä pojalle..* ;)
 
En tykkää, mutta me ollaankin maasturien ystäviä. (Siis ei mikään citymaasturi, vaan pihassa nököttää Land Cruiser). Mutta jos tuo vastaa teidän tarkoituksia, niin ok. Mieheni oli vain sitä mieltä kun autoa etsimme, että jenkit ei tule kysymykseen, koska eivät kestä. Paitsi ehkä hummeri, mut siihen meillä ei olis varaa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:18 MendedHearts kirjoitti:
Mulla on joku kumma kyky... Heti kun luin tän otsikon, tiesin että mistä autosta on kyse :D Eikä ole eka kerta kun näin tapahtuu :D Liikaa palstalla, epäilen...

Mutta juu, ihan ulkonäöllisesti... Toi on mun mielestä... No, ei mitenkään hieno auto. Mutta joku täällä sanoi mulle joskus, että "se ei ole vain auto, PT on ELÄMÄNTAPA" :D
Ite ihastuin tuohon ulkonäköön, on hiukan erinäköinen ku muut autot. Tuo keulan muotoilu saa mut aina nauramaan, lystikkään vanhanaikainen... :)
 
No minä en autoista mitään ymmärrä, mutta jos ihan ulkonäöstä puhutaan, niin mielestäni tuo on ruma :x

Monen merkkisiä autoja meilläkin on pyörinyt, kun miehellä on leasing-sopimus ja 3 vuoden välein vaihtuu auto. Paras merkki on ollut Honda. Siinä ei ole ollut mitään pikkuvikoja, mitä esim Fordissa ja Opelissa oli.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:21 melle kirjoitti:
En tykkää, mutta me ollaankin maasturien ystäviä. (Siis ei mikään citymaasturi, vaan pihassa nököttää Land Cruiser). Mutta jos tuo vastaa teidän tarkoituksia, niin ok. Mieheni oli vain sitä mieltä kun autoa etsimme, että jenkit ei tule kysymykseen, koska eivät kestä. Paitsi ehkä hummeri, mut siihen meillä ei olis varaa...
Alun perin oli tarkotus hankkia citymaasturi Honda CR-V, mutta hinta nousee älyttömän korkealle sitten.. Nyt ei ukkojen mielipiteitä kuunnella, kuten sanoin mies sai päättää edellisen auton ja nyt on sitten mun vuoro! B) ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:21 baby2003 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:19 maximillianna kirjoitti:
En ostas.. Vw on se paras.. :D

Hummeri muuten vaatii kuorma-autokortin..
hmm....tota eli jos tänään voitan viking lotossa...tarvii lähtee ajaan kuorma-autokorttia :whistle: :D
Todennäköisesti, sillä yleensä hummerit rekisteröidään kuorma-autoiksi. Henkilö autoiksi rekisteröityinä ovat törkeän kalliita pitää.

 

Yhteistyössä