Kohta saadaan rakennuslupa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:56 Tyttösenäiti kirjoitti:
=)

Mä en enään ikinä suostu mihinkään rakennusjuttuun, harmaita hiuksia on jo mulla (ei tosin stressittömällä siipalla) vaikka mitään ei ole vielä tehty.
Rakennetaan pientä 24m2 saunamökkiä...
No harmaantunut oon minäkin (hiuksistani siis) jo tässä vaiheessa. Talon suunnittelu oli kyllä niin viheliäistä puuhaa, yöunet jäänet todella vähäisiksi, koska suunnittelin talon alusta asti itse. Nyt kun suunnitelma on saatu loppuun (tosin aina tulee uusia ideoita), niin en millään malttaisi odottaa, että pästään 'tositoimiin.' :D
 
Itsekin taloprojektin aikanaan kokeneena voin myöntää, että olihan se uusi oma talo ihana. Oli vaan se rakennusvaihe aika rankka ja meille niin kuin ikävä kyllä monelle muullekin pariskunnalle koko projektista jäi lopulta käteen vain avioero. Aluetta, johon me ja kymmenet muut perheet tuolloin rakensivat, on sittemmin saanut kiinteistönvälittäjiltä lisänimen eroperä eikä tarvinne erikseen selittää, että miksi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 16:24 THA kirjoitti:
Itsekin taloprojektin aikanaan kokeneena voin myöntää, että olihan se uusi oma talo ihana. Oli vaan se rakennusvaihe aika rankka ja meille niin kuin ikävä kyllä monelle muullekin pariskunnalle koko projektista jäi lopulta käteen vain avioero. Aluetta, johon me ja kymmenet muut perheet tuolloin rakensivat, on sittemmin saanut kiinteistönvälittäjiltä lisänimen eroperä eikä tarvinne erikseen selittää, että miksi.
Toi rakentaminen ja ero on mun mielestä aika kulunu juttu!! Meitä se on vaan lähentänyt.
Omaa "pesää" siinä rakennetaan YHDESSÄ(KUKKO KANA JA TIPUT :heart: )
Se on meille ainakin harrastus. Tulevaisuutta!! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 16:24 THA kirjoitti:
Itsekin taloprojektin aikanaan kokeneena voin myöntää, että olihan se uusi oma talo ihana. Oli vaan se rakennusvaihe aika rankka ja meille niin kuin ikävä kyllä monelle muullekin pariskunnalle koko projektista jäi lopulta käteen vain avioero. Aluetta, johon me ja kymmenet muut perheet tuolloin rakensivat, on sittemmin saanut kiinteistönvälittäjiltä lisänimen eroperä eikä tarvinne erikseen selittää, että miksi.

Katotaanpa tuleeko tosta meidän alueesta samanniminen.
;)

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Näihin parisuhdekiemuroihinkin ollaan varauduttu, vaikkakaan niihin tuskin voi kummemmin etukäteen varautua...

Se ollaan päätetty, että jos alkaa pahalta näyttään ja väsymys iskeen, niin sitten mieluummin heitetään talo menemän kuin parisuhde. Ja lomaakin voi raksa-aikana viettää hyvällä omallatunnolla... B)
 
XXS
Meilläkin ennen rakentamista oltiin sitä mieltä, että jos rakentaminen alkaa ahistaa, pidetään välillä taukoa. No,välillä kyllä ahisti ja kunnolla mutta raha-tilanne pisti paiskimaan entistä pidempää päivää vapaapäivistä puhumattakaan, että pystyttiin luopua vuokra-asunnosta.
Vuosi ennätettiin talossa asua ennen kuin erottiin. Tosin ei kai se ero siitä talohommasta kokonaan johtunut.
 

Yhteistyössä