Kehtaatteko poistaa MITÄÄN karvojanne lasten nähden?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 20:58 pintelin kirjoitti:
Kaikki karvat ajan lasten nähden jos ovat kotona ja on karvojen ajelun aika. :D
No niin teen minäkin.

Pistinkin tän aloituksen vaan piruillakseni niille, joiden mielestä alapäänkarvojen ajelu ei sovi lapsen silmille... :kieh:

Kun ei itellä oo koskaan käyny mielen vieressäkään ettei se olisi ok homma... :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 21:01 Armiliina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 20:58 pintelin kirjoitti:
Kaikki karvat ajan lasten nähden jos ovat kotona ja on karvojen ajelun aika. :D
No niin teen minäkin.

Pistinkin tän aloituksen vaan piruillakseni niille, joiden mielestä alapäänkarvojen ajelu ei sovi lapsen silmille... :kieh:

Kun ei itellä oo koskaan käyny mielen vieressäkään ettei se olisi ok homma... :'(
No eipä oo mullakaan käynny mielessä et siitä vois olla jotain haittaakin. :whistle:
 
Kyllä...kaikki :D
Ja tuohon toiseen ketjuun viitaten, tytöille on kerrottu jo sekin miksi äitillä tulee kerran kuukaudessa verta. Siskoni juuri sanoi että kun kuukautiset alkoivat 12 -vuotiaana niin hän istui itkien vessan nurkassa ja luuli kuolevansa, kun omien vanhempien siveellisyys esti heitä puhumasta mistään asioista. :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 21:09 Kotilehmä kirjoitti:
Kyllä...kaikki :D
Ja tuohon toiseen ketjuun viitaten, tytöille on kerrottu jo sekin miksi äitillä tulee kerran kuukaudessa verta. Siskoni juuri sanoi että kun kuukautiset alkoivat 12 -vuotiaana niin hän istui itkien vessan nurkassa ja luuli kuolevansa, kun omien vanhempien siveellisyys esti heitä puhumasta mistään asioista. :headwall:

Ehkä sitä tytölle tulee pienestä pitäen kerrottua, mutta en mä pojille ole kehdannut :/

Karvat mä kehtaan vahailla poikienkin nähden, kun en mä aluspöksen sisältä niitä vahaakkaan.
 

Yhteistyössä