Kumpi pahempi? julkinen imetys vai julkinen kuseskelu

Vastatkaapas tähän!!!

Veikkaanpa vaan, että monen julkista imetystä vastustavan eukon ukko kuseskekee kännissä ympäri nyrkkia kaupunnilla :x :x


Minä kyllä mieluummin kattelen imettävää äitiä kuin kuseskelevaa kännistä.

Ja muuten, joku aika sitten joku oli kussu yhden kerostalon oven eteen. Tympäs niin paljon, että vein siihen viereen avonaisen p.askavaipan. :kieh:
 
tässäpä muutama, jotka on sata kertaa pahempi asia kuin se tissiä julkisella paikalla syövä vauva

eivät sit ole tärkeys järjestyksessä

julkisella paikalla kuseksiva ukko tai akka ja oksentelija
humalassa örveltävä ihminen
odottava äiti joka tupakoi
tupakoija yleensäkin

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:17 WickedFemale kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:15 Armiliina kirjoitti:
Niinkö? Viitsitkö vielä vastata kysymykseen?
Ovat yhtä pahoja.
Ja tuo sun profiilissasi oleva kuva on sitten täysin hyväksyttävä vai?

Täytyy sanoa, että sinä olet ihminen jota en voi lainkaan käsittää!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:24 Lunatic kirjoitti:
Imetys, sen voi hoitaa kotonakin. Sensijaan hätä ei lue lakia. :saint:
Aikuisen hätä on siis suurempi kuin lapsen? Ja lapsi saa kuolla vaikka nälkään, ruokaa ei saa antaa julkisella paikalla? Jos lapsi syö vartin välein, ja 10 minuuttia kerralla, kuka käy esim. ruokaostoksilla, kun mies on matkatöissä ja aina yli viikon kerrallan poissa.

Kuka käyttää isommat sisarukset puistossa? Ostaa lapsille vaatteita! Minä en vain käsitä!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:24 Lunatic kirjoitti:
Imetys, sen voi hoitaa kotonakin. Sensijaan hätä ei lue lakia. :saint:
:LOL: :LOL: Minä oon aina kuvitellut, että jos pissaa ei pysty pidättämään, niin siihen on saatavana lääkkeitä. Ja tenatkin vois olla ihan käteviä....

Vauvan nälkäänkin on olemassa lääke: syöminen=imetys :D :D
 
Lunatic
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:26 poikia3 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:24 Lunatic kirjoitti:
Imetys, sen voi hoitaa kotonakin. Sensijaan hätä ei lue lakia. :saint:
Aikuisen hätä on siis suurempi kuin lapsen? Ja lapsi saa kuolla vaikka nälkään, ruokaa ei saa antaa julkisella paikalla? Jos lapsi syö vartin välein, ja 10 minuuttia kerralla, kuka käy esim. ruokaostoksilla, kun mies on matkatöissä ja aina yli viikon kerrallan poissa.

Kuka käyttää isommat sisarukset puistossa? Ostaa lapsille vaatteita! Minä en vain käsitä!
Niin se on juu, voi että. :'(
 
WickedFemale
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:22 poikia3 kirjoitti:
Ja tuo sun profiilissasi oleva kuva on sitten täysin hyväksyttävä vai?

Täytyy sanoa, että sinä olet ihminen jota en voi lainkaan käsittää!
Profiili on vain osa tätä virtuaalielämää.En laita omaa kuvaani sinne jotta joku voi tunnistaa minut.Ja joo on olemassa toisen tyyppisiäkin kuvia.

Ja monihan sanoi että imettävät julkisesti koska haluavat.
Ja minä laitan sen kuvan profiiliin koska minä haluan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:31 WickedFemale kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:22 poikia3 kirjoitti:
Ja tuo sun profiilissasi oleva kuva on sitten täysin hyväksyttävä vai?

Täytyy sanoa, että sinä olet ihminen jota en voi lainkaan käsittää!
Profiili on vain osa tätä virtuaalielämää.En laita omaa kuvaani sinne jotta joku voi tunnistaa minut.Ja joo on olemassa toisen tyyppisiäkin kuvia.

Ja monihan sanoi että imettävät julkisesti koska haluavat.
Ja minä laitan sen kuvan profiiliin koska minä haluan.
Vaikka kuva ei ole omasi, se ei mielestäni ole tälläiselle keskustelupalstalle mitenkään sopiva, täälläkin liikkuu lapsia, ja sinä annat heille siis sellaisen kuvan, että tuollaisessa asennossa ja vaatteissa istuskeleva nainen on siis täysin sopivaa katseltavaa, mutta imettävä nainen ei ole, eikä myöskään siis virtsaava mies.

En mitenkään halua antaa pojilleni tuollaista kuvaa naisesta, joka alistaa hänet esineeksi. Tämä maailma on jo niin seksistinen, että ihmettelen, jos joku haluaa itsestään antaa tuollaisen kuvan.

Kun keskustelupalsta on jokin ihan muu, kuva siellä olisi ihan hyväksyttäväkin.
 
niin miksiköhän niin monet lorauttelee minne sattuu?! Onko se puolustus että on päissään ja kalja lisää nesteenerittymistä? KUn joskus tuntuu että päihtymys antaa anteeksi monta asiaa. vaikka tapat jonkun niin äkkiä vaan kotiin ja pullo kossua namaan ja sanot poliisille että olit päissäsi, et muista etkä ainakaan pysty kontrolloimaan tekemisiäsi.
Mutta jos ei pysty aikuinen pissaa pidättämään niin sitten niitä virtsankarkailusuojia hankkimaan :)
 

Yhteistyössä