Kumpi pahempi? julkinen imetys vai julkinen kuseskelu

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 18:01 Tianna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:24 minä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:10 Tianna kirjoitti:
Kyllä pissa on sentään sellainen asia, jota kaikilta ihmisiltä tulee. Eli pissaaminen on normaalia. Imettäminen julkisesti ei, sitä tulee välttää. Ainahan voi mennä vaikka vessaan imettämään! Tai pysyä kotona, jos vauva ei pysty pidättämään imeskelyä.

syötkö sinä itse vessassa ja kuseskelet pihanurmikolle tai kadulle?
Miksi vauvan syöminen on saastaisempaa hommaa kuin aikuisen? syödäänhän ja imeskelläänhän vaikka jätskiä kadulla ja pikkutuhmalla mielikuvituksella siitä imeskelystä tai nuoleskelusta saa vaikka mitä ajatusta aikaan varsinkin jo se imeskelijä on vielä vähin vaattein keskella kesää
Eikun minä syön ravintolassa ravintolan eväät, ja vessassa omat eväät (tissimaito). Ja ei vauvan syöminen ole saastaista, mutta eihän vessatkaan ole.
No eiköhän sitä ravintelissä olisi tarjolla sitä tissimaitoa ihan ruokalistalla jos se olisi jotenkin epäsovaliasta alkaa antamaan sitä omasta tissitä vauvalle :whistle:

Minusta se julki kuseskelu on kamalempaa, varsinkin kun näin kaupunki ympäristössä siitä kuseskelusta kärsii vaikkei itse kuseskelijaa näkisikään. Mukava huomata kadulla kävellessään että "kas, astuimpas muuten hélvetinmoiseen kusilammikkoon" :x
 
On se kumma, että miten jotkut ihmiset jatkuvasti joka paikassa törmäävät tukka rasvaisena hiihtäviin äiteihin, jotka oikein LEVÄYTTÄVÄT tissinsä kaiken kansan nähtäväksi, tekosyynä imetys. Ja on se kumma, miten jotkut luulevat tietävänsä, että kyllä jokainen vauva pärjää yhden kauppareissun ilman maitoa kun sen kotona syöttää, tai että jokaisen vauvan voi opettaa tuttipullolle! Ja jos kerran vauvan voi syöttää kotona ja opettaa pullolle, niin miksei aikuisille voi opettaa että käy kotona pissalla ennen ku lähtee kaupungille, eikä sitten juo mitään ettei vaan tule pissahätä...

Minä oon nähnyt montakin imettävää äitiä, mutten kertaakaan sitä tissiä! Johtuiskohan siitä, että totean vaan ohimennen että siinä ruokitaan vauvaa, enkä jää silmä kovana kyttäämään että koska se tissi näkyy!
 
NuoriAikuinen
No johan taas oli ketju.. jotenkin outoa että julkista imetystä puoltava ihminen itse aloittaa ketjun jossa vertaa imetystä ja kuseskelua... :whistle:

Itse en ole imettänyt että sikäli se ei ole minulle mitenkään läheinen aihe Toki tulee vaivautunut olo jos näen jonkun imettävän julkisesti, mutta siihen vaivautumiseen se sitten jää, ei se ärsytä tai kuvota mua millään lailla. Enhän mä nyt sitä mielelläni katsele mutta mikäs pakko mun on katsoakaan... ja tosi harvoin noita on tullut nähtyä tai huomattua.

Kuseskelu taas... no hätä ei lue lakia ja aina ei ole vessaa lähellä, ennen mäkin pissaan pensaikkoon kuin housuuni. Mutta jos näen ihmisen kuseksivan julkisella paikalla, niin toki se on vastenmielistä..

 
ilveskissanminttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 18:01 Tianna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:24 minä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:10 Tianna kirjoitti:
Kyllä pissa on sentään sellainen asia, jota kaikilta ihmisiltä tulee. Eli pissaaminen on normaalia. Imettäminen julkisesti ei, sitä tulee välttää. Ainahan voi mennä vaikka vessaan imettämään! Tai pysyä kotona, jos vauva ei pysty pidättämään imeskelyä.

syötkö sinä itse vessassa ja kuseskelet pihanurmikolle tai kadulle?
Miksi vauvan syöminen on saastaisempaa hommaa kuin aikuisen? syödäänhän ja imeskelläänhän vaikka jätskiä kadulla ja pikkutuhmalla mielikuvituksella siitä imeskelystä tai nuoleskelusta saa vaikka mitä ajatusta aikaan varsinkin jo se imeskelijä on vielä vähin vaattein keskella kesää
Eikun minä syön ravintolassa ravintolan eväät, ja vessassa omat eväät (tissimaito). Ja ei vauvan syöminen ole saastaista, mutta eihän vessatkaan ole.
Kyllä ne yleiset vessat on aika bakteeripesiä ja usein yllättäen haisevat jopa kakkavaipoille.
Eli sinä ET syö itsekään julkisissa vessoissa. Ainoastaan syötätä vauvasi siellä. Vai itsekö imet sen tissimaidon kiduksiisi? Koitas seuraavan kerran pistää myös itsellesi pöytä koreeksi sinne yleiseen vessaan ja mieti asiaa sitten uudestaan. Jos vähän käyttäisit aivonystyröitäsi niin huomaisit kyllä sen yhteyden mikä puuttuu...Rintamaito on ravintoa ja pissa ja kakka taas jotain aivan muuta. Sitten voit yhdistää sanan WC punakynällä oikeisiin pisteisiin :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:12 Naakula kirjoitti:
Kuseskelu. Ihan elukkamainen tapa.

näin on!
imetys on ihan ok julkisilla paikoilla, eihän se lapsi kato missä ollaan, kun nälkä tulee!! kuitenkin jokainen imettävä suojaa rintansa, imettää paidan alta tms....
 
mitä se kelleen kuuluu, jossa jollakin naisella on tarpeeksi itsetuntoa imettää julkisesti?!!! ihan oma asiansa! lapsen täytyy syödä! minä olen kateellinen niille joilla on kanttia imettää julkisesti. mie olen aina menny johonki vessaan piiloon häpeämään riippirintojani..

eli minä sanon että kuseskelu!!! :kieh:
 
Eihän noita voi edes verrata, kuseskelu on todella törkeätä!!!!


YleX radiokanavalla keskusteltiin juuri tuosta julkisesta imettämisestä ja ne tulivat siihen tulokseen että, se että toiset naiset on sitä mieltä etä julkisella paikalla ei saisi imettää, on vaan kateutta...

Ja sitäpaitsi jos vaikkapa minäitse imetän vauvaani ravintolan pöydässä ei luultavasti edes viereisessä pöydässä istuva huomaa mitä teen, korkeintaan voi arvata vauvan asennosta. Ei sitä tissiä tarvi paljastaa imettäessä, jos on miettinyt kotoa lähtiessä mitä päälleen laittanut!!
 
voivoivoi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 16:49 Lunatic kirjoitti:
\Eiköhän jotkut luolaihmiset ole aikanaan ihan vahingossa KEKSINEET että järkeäkin voi käyttää :whistle: Ja eikö pienet lapsetkin jossain vaiheessa oivalla saman?
Tuttipullonkäyttö toki on myös sallittua, jos haluaa väkisin tissivauvan vieroittaa tissistä ja samalla vääntää tulevat hampaat kohti taivaita :whistle:
Sä alat hullu pieni oikeasti menettää otettasi tuon ns vattuilusi suhteen =)
Sulle pitäs keksiä klitorisliivit, ettet olis aina niin nyreä.

[/quote]

en sitten jaksa käsittää miksi sä aina vedät mihin tahansa keskusteluun jonkun ikivanhan kommentin mukaan vi.ttuilumielessä? varsinkaan jos se ei ko. keskusteluun millään tavalla liity? pitää ilmeisesti päästä pätemään sen muistivihkon avulla :whistle:
 

Yhteistyössä