Hakutulokset

  1. Pupuska81

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heippa! Oon taas hetken pysytellyt taka-alalla, yritän olla vellomatta näitä juttuja päivittäin. Ihan hyvin olen siinä onnistunutkin, mutta jää tämä palsta ja ihmisten tilanteet vieraiksi. Pahoittelut siitä! Mun tilanne meni näin 9.12. pas-siirto, 22.12. hcg vain 13, jouluaattona 24.12. tein...
  2. Pupuska81

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei! Pitkästä aikaa täällä. Oon aika pihalla, mitä täällä on tapahtunut, mutta listasta totesin, että muutama vanha tuttu on plussannut hieno juttu, onnea! Itselle homma on mennyt taas vähän eteenpäin ja tarvitsisin kipeästi viksumpien neuvoa! Olin PASissa ke 9.12. siirrettiin kolmepäiväinen...
  3. Pupuska81

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei! Oon ollut hetken taka-alalla, kun ei ole mitään tapahtunut täällä päässä. Ja ehkä hyväkin välillä irrottauua tästä maailmasta. Tänään soitin kuitenkin tyksiin ja sovitiin terolut-aloitus lauantaille, toisin sanoen ehdin PASiin vielä ennen joulua :) Nyt siis, kun aihe on taas...
  4. Pupuska81

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moi! Täällähän on ollut kova keskustelu, multa on mennyt tää viikko vähän ohi :) Hienoa! Tervetuloa kaikki uudet!! Monta viestiä lukematta, tsemppaan illalla ja luen läpi. Tsemppiä ja halauksia tässä vaiheessa kaikille, tutustun teidän tilanteisiin pikapuolin paremmin. Hienoa, että keskustelu on...
  5. Pupuska81

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä tosiaan monella jännät paikat, hurjasti tsemppiä ja hyviä vointeja! Mulla on kaikille peukut ja varpaat pystyssä :) Toivottavasti tulee paljon hyviä uutisia teiltä. Mulla alkoi menkat eilen, jes! Jännä, miten yleensä menkat on huono uutinen ja nyt kuitenkin uuden alku! Laskeskelin...
  6. Pupuska81

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mä odottelen menkkoja alkavaksi, osaako joku sanoa, kuinka kauan siihen menee punktion jälkeen? Sitten Terolut-kuuri ja päästään tekemään seuraavasta kierrosta päästään hormonikierrolla tekemään PASia. Pyysin reseptit tätä varten jo kontrollikäynnillä, vaikka ehkä osuu vasta ensi vuodelle. Mulla...
  7. Pupuska81

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onpas täällä ollut surullisia ja kurjia juttuja, halaus ja voimia kaikille! Eilen olin tosiaan kontrollissa, vointi ihan ok, tosin särkylääkkeillä parannetu olo. Nestettä oli kropassa aika paljon vielä. Munasarjat olivat palanneet paikalleen, mutta olivat vielä isot 12cm molemmat (norm 3-4cm)...
  8. Pupuska81

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heippa! Täällä olotila kohtuullinen, vatsa ihan törkeän pinkeä. Kai tämä tästä. Sain vihdoin tyksistä hoitajan kiinni. Munasoluja oli siis 22 kpl, joista 12kpl on nyt lähtenyt jakautumaan. En tiedä yhtään, minkä laatuisia tms, mutta tämä tilanne tällä hetkellä. Huomenna mulla on kontrolli, ja...
  9. Pupuska81

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Juu sekä että. Ei tää kroppa ole kuulemma siinä kunnossa, että olis järkevää siirtää mitään. Keskiviikkona sen sijaan kontrolli hyperin varalta...
  10. Pupuska81

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei, nyt ihan ok. Oon yrittänyt juoda paljon, nukuin ja otin särkylääkettä. Luin kanta.fi:stä päivän tapahtumat. Nestettä oli kertynyt paljon, vasen munasarja oli noussut kohdun yläpuolelle ja oikeanpuolimainen oli jossain tuolla kyljessä. En tajunnut, että ne voi tosiaan siirtyä niin paljon...
  11. Pupuska81

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei. Hengissä ollaan Nukutuksessa tehtiin, munasarjojen paikat olivat vaihtuneet. Rakkuloita oli valtavan paljon, mutta munasoluja "vaan" 22 kpl. Toivottavasti hyviä ja hedelmöittyminen sujuu. Nyt vähän nesteytystä suoraan suoneen ja tunnin päästä kotiin. Aivan eri olo kuin eilen. Kiitos...
  12. Pupuska81

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei, mulla on ihan kamala olo, niin kuin suoraaan sanottuna:D Munasarjat painaa rakkoon, vessassa käyminen sattuu, käveleminen on muuttunut töpsöttämiseksi, rinnat huutaa hallelujaa... IVF-hoitaja kehoitti juomaan Osmosalia 0,5litraa päivässä, ei pysty, tulee oksennus suuhun. Oon yrittänyt...
  13. Pupuska81

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Klo 9.00 pitäis olla punktio ma-aamulla.
  14. Pupuska81

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulle irroitukseen määrättiin myös Gonapeptyl ja se pitää kuulemma ottaa tasan klo 23 tänään. Mietin, tässä niinkin tyhmää juttua, että onkohan nää tyksissä ajatellut, että kesäaika päättyy yöllä ja tulee yks tunti lisää... Mietin vaan, kun kellonaika oli niin tarkka, että meneeköhän tää...
  15. Pupuska81

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ootte ihania! <3 Pääsen maanantaina punktioon! Munarakkuloita 68kpl, ei tietystikään kaikki sopivan kokoisia, mutta sopiviakin löytyi Tuoresiirtoa ei tulla tekemään, vaan kaikki menee pakkaseen. Sekään ei harmita enää kauheasti, kun olo ei oo paras mahdollinen. Ja toivon, että joku niistä ees...
  16. Pupuska81

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Odotusaulassa olen, aika piti olla klo 9. Jännittää, kiitos tsempeistä!
  17. Pupuska81

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mun tarina lyhyesti. Menkkojen piti alkaa ke 7.10. muttei alkanut... Lääkäri päätti aloittaa Gonalin piikityksen kuitenkin pe 9.10. ilman ultraa teki siis päätöksen. Samana iltana (pe) alkoivatkin menkat. Eli Gonalin piikitys alkoi kp 1, annos 125 yksikköä. Tiistai-aamulla 13.10. mukaan tuli...
  18. Pupuska81

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Lottalainen, täällä ihan samoissa mennään, eilen 10-13mm ja pe-aamulla uusi ultra, jolloin päätetään päästäänkö maanantaina punktioon. Ja limakalvo 8,1mm. Toivotaan hyvää kasvua, olo alkaa olla täällä ainakin aika pullukka ja tuskainen... Kiitos pcon munarakkuloita on aika paljon. Peukut pystyyn...
  19. Pupuska81

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    flow^ varmaankin sitten niin, ainakin jo toukokuussa annetussa reseptissä on juuri tuo Pregnyl... jännä miksi sitten sitä, jos kerran hyperin vaara. Pitänee kysyä perjantaina lisää :) Jotenkin vaan niin toivon kovasti vielä tuoresiirtoa, kun tyksissä on niin pitkät jonot, etten tiedä, milloin ne...
  20. Pupuska81

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Olin tänään taas ultrassa, kp 11. Olihan munarakkulat kasvaneet perjantaista, mutta liian vähän :( Tänään suurin rakkula oli 13 mm, mutta siis kuitenkin ihan liian pieni, jotta perjantaina päästäisiin punktioon. Gonalia ollaan myöskin pistetty nyt 11 päivää ja homma jatkuu taas vähän pienemmällä...

Yhteistyössä