Hakutulokset

  1. ForumRomeo

    Kaipaatko jännitystä, vaihtelua, kenties pientä seikkailua tms?

    Niin, jotain extraa elämän ankeuteen sais olla, vai mitä? Minulle maistuis kyllä ;)
  2. ForumRomeo

    Tekno/dance-kappale hukassa! Auttakaa!

    Touch the sky - Cartouche ?
  3. ForumRomeo

    Toinen (seksi)suhde?

    Laskuttajan nimi tiliotteessa on ihan joku muu kuin victoria milan. Ei huolta siitä.
  4. ForumRomeo

    uskaltaako kukaan mukaan NAAMAKUVA-KETJUUN?

    <--- Siinähän naama on näkyvillä
  5. ForumRomeo

    Kuka miehenpuutteessa Seinäjoen seudulla?

    <-- Kunnon miestä tarjolla vaikka heti ;) Tilaa tästä komistus paikalle... Eiks oo helppoa.
  6. ForumRomeo

    Miehet eivät kiinnostu miinusta enää millään. Johtuuko tämä vain siitä, että olen 40v?

    On tässä miehessä muutakin annettavaa, kuin nokkela nick 180/82 ja ikää kolokkytäkahareksan Ei mun pitääsi olla liian nuari taikka vanaha tähän ketjuhun
  7. ForumRomeo

    Miehet eivät kiinnostu miinusta enää millään. Johtuuko tämä vain siitä, että olen 40v?

    Kiinnostuin heti. Laitahan Maria yyveetä tulemaan :flower:
  8. ForumRomeo

    pitääkö äidin hakea lapsi heti pois isält, kun lapsi soittaa itkien että säikähti isän ja äitipuolen hetkellistä riitaa?

    Maalaisjärki-mallin mukaan näin: Lähdetään siitä oletuksesta, että etävanhempi on ihan yhtä pätevä vanhempana, kuin on lähivanhempikin. Näinollen vanhempi, jonka luona sattuu/tapahtuu, hoitaa tilanteen loppuun asti. Tarvittaessa sitten tiedottaa toiselle vanhemmalle tapahtuneesta.
  9. ForumRomeo

    Osaako joku auttaa, avioeron osituksen ajankohta kyseessä.

    Kyllä se on se päivä, kun hakemus kirjautuu käräjäoikeuteen.
  10. ForumRomeo

    Tämän olisin halunnut tietää esikoista odottaessa...

    En lukenu kaikkia vastauksia, en siis tiedä joko tämä tuli mainittua: Sen sanon vinkkinä esikoista odottaville, että se lapsen isä TÄYTYY päästää/ottaa/vaatia osallistumaan HETI siihen vauvarumbaan.
  11. ForumRomeo

    Kuinka monella on rakastaja?

    Huomio!!! Kunnon Rakastajaa kaipaavat naiset Mulla on kanttia väittää, että olisin hyvä rakastaja ja kun homma hoidetaan fiksusti ja luottamuksella, niin ei siinä kukaan loukkaannu. Laitahan yyveetä ;)
  12. ForumRomeo

    pitkästä aikaa, PERJANTAIN PÄRSTÄKETJU. ken uskaltaa mukaan?

    En kyllä usko näkemättä... Mihin voin tulla tarkistamaan?
  13. ForumRomeo

    En kestä enää tätä seksittömyyttä!

    Tästä kunnollista pystyvää miestä halukkaalle naiselle seksinpuutteeseen ;) 180/82 38 Parempaa&fiksumpaa kuin osaat arvatakkaan.... Länsi-Suomi Rohkeasti yyveetä

Yhteistyössä