Kaipaatko jännitystä, vaihtelua, kenties pientä seikkailua tms?

Juu.

Kesä, kiitos, niin pääsisi metsään etsimään sieniä ja jännittämään mihin suuntaan sit pitäis kun tuli pyörittyä liikaa ympäri nokka kohden maata ja suuntavaistosta ei ole enää tietoakaan.
 
vierailija
Hep, täällä päässä kunnon miehekäs karju etelä-Suomesta. Kassit on täynnä ja tekee mieli nussia jotain puppelipoikaa kunnolla ensin perseeseen ja laskea sen jälkeen lastit syvälle kurkkuun. Laitahan ikäsi, vähän mittoja ja koordinaatteja niin saadaan homma liikkeelle. Epävarmat feminiiniset mammanpoikahinttarit kiihottaa ihan saatanasti.
 
D.Trump.
Hep, täällä päässä kunnon miehekäs karju etelä-Suomesta. Kassit on täynnä ja tekee mieli nussia jotain puppelipoikaa kunnolla ensin perseeseen ja laskea sen jälkeen lastit syvälle kurkkuun. Laitahan ikäsi, vähän mittoja ja koordinaatteja niin saadaan homma liikkeelle. Epävarmat feminiiniset mammanpoikahinttarit kiihottaa ihan saatanasti.
Täällä D. Trump. Minä olen sellainen. Rekkaudu ja laita postia.

Nusinusi ja hinkhink
 
Ajattelin jossain vaiheessa mennä käymään Rengossa päin. Olen kotoisin jostain sieltä seutuvilta. Viimeisimpien tietojen mukaan siellä kylillä pyörii 1-10 sutta. Kyllähän siinä jännitystä tulee elämään ihan riittämiin, kun lähtee lenkille metsään vähän kuljeskelemaan. On hyvää vaihtelua pk-seudun ankeuteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä