Kuka miehenpuutteessa Seinäjoen seudulla?

Oi, oletpa huomaavainen.:heart:

Huomenna on usealla vapaa pv niin on kivasti aikaa köyriä, vaikka koko yö.
Toivottavasti joku nyt tarttuu tähän sun viestiin ja saa oikein kunnolla.:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30490922:
Juu, tuut sit mun luo :rolleyes:

Joko laitan valkkarin kylmään? :kiss:
En mä mitään viinejä, mutta voin katsella kun sinä juot, ja voin syöttää sulle juustoja ja rypäleitä, mä tuon ne tullessani.:kiss:
 
Hahhaa, ei jumankauta :D. Eiks baarista lohkeis vähän paremmin ja samalla näkisit koko pakkauksen, että hiveleekö silmää?... Täältä kun haet niin saat joka suuntaan venyneen ja paukkuneen palstamamman, joka rehottaa täysin luonnontilassa ja harrastaa kyykkyvatkausta.
 
Hahhaa, ei jumankauta :D. Eiks baarista lohkeis vähän paremmin ja samalla näkisit koko pakkauksen, että hiveleekö silmää?... Täältä kun haet niin saat joka suuntaan venyneen ja paukkuneen palstamamman, joka rehottaa täysin luonnontilassa ja harrastaa kyykkyvatkausta.
Näinhän se on.
Ihanku heiluttelis patonkia messuhallissa.
 
Hahhaa, ei jumankauta :D. Eiks baarista lohkeis vähän paremmin ja samalla näkisit koko pakkauksen, että hiveleekö silmää?... Täältä kun haet niin saat joka suuntaan venyneen ja paukkuneen palstamamman, joka rehottaa täysin luonnontilassa ja harrastaa kyykkyvatkausta.
Olen ihan päinvastainen enkä harrasta kyykkyvatkausta, mutta en kyl tarvitse seksiseuraakaan, omasta takaa on sellainen rakas oma mies, jonka ei tarvitse kuin suudella tietyllä tapaa tai hivuttaa kättänsä lantiolt niin johan tää nainen on värisemäs :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä