Hakutulokset

  1. N

    Huhtikuiset 2023

    Moi kaikki! :giggle: Mites tänne pääsee liittymään mukaan? La olis näillä näkymin 15.4. paikkeilla, nyt rv 11+2. Yksi ultra ollut neuvolassa parisen viikkoa sitten ja yksi sikiö siellä oli oikeassa paikassa ja syke löytyi. Reilu viikon päästä olis nt-ultra. Apua. Tietenkin panikoin onko mahassa...
  2. N

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Plussa tehty vajaa viikko sitten, ensin haamu, nyt vahvistunut kokoajan. Nyt aikalailla tasaviivat :) rv 4+5 vasta. Ihan yllätys kun oli vasta kai kolmas kierto esikoisen imetyksen loppumisen jälkeen, eikä mun pitänyt raskautua helposti, esikkoa yritettiin 10kk. Mut ei siinä mitään, ikäeroa...
  3. N

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Voi misame .. :hug: Juuri tuota me kaikki varmasti pelätään ja niin epäreilua kun osuu omalle kohdalle :( Mulla omanapailua: oon käytännössä asunut nyt tuolla FB-ryhmässä (vapaapäivät niin on aikaa :D), mutta piti tulla tännekin vilkaisemaan. Sain nyt jonkun vainoharhaisuuskohtauksen että...
  4. N

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Ihana lueskella teidän kuulumisia! Mun tunnemyrskyilyt taisi nyt ainakin väliaikaisesti laantua :D Olin muutamana päivänä hirveän itkuherkkä, kaikesta loukkaantuva ja ärsyyntyvä. Nyt on kotona rauha, hormoonit ilmeisesti tasoittuneet :D Voi ukko parka! Samalla myös alavatsakivut hellitti...
  5. N

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Kaskummaa, meillä on sama LA :D Ja ikäkin lähes sama, täytän itse joulukuussa tuon 30. Ja ensimmäistä odotellaan molemmat. Kiva! :D Nyt on siis rv 4+6 eli eikö se lasketa niin että nyt on 5. rv menossa ja kun alkaa 5+ niin se on 6. rv? Mulla ei ole vielä mitään etomisen merkkejä, mutta...
  6. N

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Aaa, luinki noita vanhempia viestejä ni siellähän onki aika paljon ollu puhetta tosta kertomisen ajankohdasta! Ja kiva lukea muiden oirehdinnoista jne kun ollaan samassa elämäntilanteessa samaan aikaan :D
  7. N

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Terve! Uskaltaudun ehkä jo nyt varovaisesti siirtyä tuolta vauvakuumeilijoista tänne odottajien puolelle. Testi näytti haamua jo viikko sitten, nyt dpo n. 17 ja herkkä puikkotesti näyttää tältä dpo17 Miksiköhän viivat eivät ole tasapaksuja? Tiedän että haaleampikin viiva on plussa...
  8. N

    Esikoinen vuodelle 2015

    Merope ja Bumpy, mulla on ollut jostain dpo 12 alkaen kanssa menkkakouristuksia ja jossain vaiheessa tuli rusehtavat viirut pöksyyn. Siis enemmän kramppailee alavatsa kuin yleensä ennen menkkoja. Lisäksi on ollut välillä pää ja alaselkä kipeänä ja rinnat myös. Hermo palaa normaalia herkemmin...
  9. N

    Esikoinen vuodelle 2015

    Taikakai, teilläkin tosiaan on vielä suhteellisen alussa yrittäminen jos keskimäärin naiset raskautuvat 1. yritysvuoden aikana. Ja etenkin Syli, teillä vasta 1. yrityskierto! Ja olet melko nuorikin. Tiedän todellakin että odottaminen on tuskallista näissä asioissa. Vaikka mitä konsteja...
  10. N

    Esikoinen vuodelle 2015

    Anteeksi tää jatkuva pommitus :D Mutta tää on tältä aamulta, dpo 12. Viiva on hieman vahvistunut. Mutta jotenkin tosi hitaasti. DPO12 Enää mulla on vaan yksi testiliuska eli pakko vähän jarrutella testausintoa. Mä vaan niin pelkään että tää viiva katoaa. Mieskään ei usko että olen...
  11. N

    Esikoinen vuodelle 2015

    Mut siis herranjumala kattokaa oikeasti mun kiertopäiviä! Mitkä on todennäkösyydet saada mitään plussia näillä kierroilla! :D Mietin että mähän muuten söin toista pussillista sitä macajauhetta kunnes n. 2vko ennen ovista lopetin melkein kokonaan kun lähettiin sinne reissuun. Oisko sillä...
  12. N

    Esikoinen vuodelle 2015

    Apua, siis ei voi olla testaamatta nyt joka päivä :D Tänään aamulla tehty, näkyy jo ilman kääntelyä eri valossa. Mä laskisin tän jo kyllä varhaisplussaksi! dpo11? dpo11? Tänään tuli ihan pikkuinen viiru vaaleanruskeaa vuotoa päivällä, menin ihan masentuneeksi. Toivottavasti pysyisi...
  13. N

    Esikoinen vuodelle 2015

    Näätteks te näissä jotain? :cool: dpo10? dpo10? dpo10? dpo10? Must niissä on ihan vähän värilliset hailuvat haamut, eiks oo? :D Nää on tän aamuset herkät liuskat, dpo olis n. 10 jos ovis oli silloin kun tikku näytti. Oirehdintaa: alavatsaa kirpasee ikävästi aina kun yskin tai...
  14. N

    Esikoinen vuodelle 2015

    SinSin, meidän seksin harrastaminen on kanssa välillä tota, mun puolesta kun on tällänen projekti niin joskus pitää tehdä ja yrittää virittäytyä tunnelmaan vaikka ei niin huvittais :D Ukon mielestä tehdään vain kun oikeasti siltä tuntuu, ei halua lapsen saavan alkuaan mistään huonosta kerrasta...
  15. N

    Esikoinen vuodelle 2015

    Ihan totta diadora! Tietty asia voi olla jossain määrin omissakin käsissä, siis vrt. siihen että ei lähtisi lainkaan selvittämään mikä on vialla :) Ulkomaan matka tehosi itselläni tosi hyvin tähän vauvayrityksen aiheuttamaan harmitukseen. En ajatellut asiaa lähes lainkaan kokonaiseen...
  16. N

    Esikoinen vuodelle 2015

    Mun pitäis varmaan alkaa kirjotella ennemminkin tuolla lapsettomuuskeskustelussa. Superkierto jatkuu, mutta laitoin asiat etenemään eli tilasin ajan yksityiselle gynekologille Mehiläiseen, oikeen naistentautien professori joka myös erikoistunut lapsettomuushoitoihin. Vasta 22.9. on sellanen...
  17. N

    Esikoinen vuodelle 2015

    Onnea Minisport ja ttaisku!! <3 Ihanat uutiset etenkin kun molemmilla oli yrityskiertoja jo niin monta! :) Mulla superkierto senkun jatkuu.. kp 84!! Kp 82 bongasin ilmeisesti oikean oviksen, limat oli valtaisat, ja ovistikussa testiviiva oli selvästi kontrollia tummempi (löysin 1 testin...
  18. N

    Esikoinen vuodelle 2015

    bumpy täällä ollaan! :D Valitettavasti edelleen. Tänään taitaa olla vasta toi kp 62 ellen ole itse mennyt laskuissa sekaisin ja ikä on vielä joulukuuhun saakka 29v. Missä mun kuukautiset viipyy?? :'( Näköjään en ole ainoa jolla menkat karkuteillä, itse luulin että viime kierto 60pv oli...
  19. N

    Esikoinen vuodelle 2015

    Mä olen syönyt macaa nyt pari rkl/pv eikä oo vatsaoireita. makeen nälkä vähentyny ja jotenki tosi rauhallinen olo. tänään taas punertava haamu r-testissä, ilm. mulla tosiaan muut hormoonit värjää. jatkossa ostan varmaan vaan niitä vähemmän herkkiä testejä.
  20. N

    Esikoinen vuodelle 2015

    Mä ostin nyt eilen Maca-jauhetta hormonitoiminnan ja hedelmöittymisen edistämiseksi =) Pahaa on mutta aion kiskoa sitä pari rkl/pv, lisäksi liikun nyt enemmän, lähinnä pitkiä kävelylenkkejä jos se edistäis kanssa jotain :D Taas näyttää ovistesti lähes tasavahvoja viivoja, voit tätä mun...

Yhteistyössä