Esikoinen vuodelle 2015

Ihanaa, onnea Nalat-84! :)

Apua nyt mulla on toiseltaki puolelta samallalailla kipee ku aamulla! Onks tää normaalia? Voiko samas kierros irrota molemmilta puolilta munasolu? Mitä jos ne molemmat hedelmöittyis? Anteeksi tyhmyyteni taas :D
 
Ja tänään r-testi puhdas nega samanlaisella testillä :/ Eilinen punertava haamu näkyy edelleen vanhassa testissä ja näkyy jopa valokuvissa. Voi pylly!

Tietenkin elättelen toiveita että huomenna olisi taas viivoja enemmän kuin tuo yksi yksinäinen jota on tuijoteltu jo ihan tarpeeksi. Tänään ei närästäkään, vaikka useamman päivän oli ollut sitäkin. Ihan kuin kaikki muutkin oireet olis kadonneet kuin pieru saharaan. Niin kauan on kuitenkin toivoa kun ei ole menkkoja! ;)
 
Mulla taas yritetään pitää toivo yllä vaikka olikin ihme menkat! Valkkaria valunu noronaan jatkuvaan ja oireet on vaan vähän vähentyneet. niin kauan on toivoa kun huomenna teen testin.

Monena aamuna oon inttäny itelleni että nyt teen, en tee, nyt teen, en tee ja sit päivä murehtinu kun en tehnyt. Mutta huomenna aion tehdä sen, sattuu vielä olemaan sama aamu parhaan kaverini kanssa kun ruvetaan testailee.

Nega oli päivää ennen menkkoja jotka kesti kaks vuorokautta (kokonaisuudessaan loppu tuhrujen kanssa) ja niin.Palataan huomenna.

Kaverillani nimittäin oli vielä neljät menkat raskauden alettuu ja pongas raskauden vasta ku maha alko kasvamaan ja terve tyttö tuli!
 
Ilmoittelen taas kuulumisia, täällä asiat pikkuhiljaa paremmin ja mielikin on jo korkeammalla! :)

Toissa torstaina hcg oli vielä sen vajaa 500mIU, viime torstaina 174mIU, ja
nyt otetaan verikoe taas torstaina, kuten joka torstai. Lääkäri sanoi että nyt jos on torstaina hcg alle 50mIU niin voidaan lopettaa verikokeiden seuraamiset ja päästään heti yrittämään uudestaan. Diforminit ja foolihapot olen aloittanut uudestaan jo maanantaina ja seuraavista kuukautisista sitten clomit. Jos ei parissa viikossa tule menkkoja niin sitten syön terolutit että tulee.

Nyt olen ollut 3 viikkoa ilman tupakkaa, täysin savuttomana. Lisäksi viimeviikon aikana putosi painokin kaikenkaikkiaan 3kg, hyvä minä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Boni
kp 12/29-33 Ja nyt suututtaa.

Nyt tuli nega, mutta tätä oirehdintaa ennen negaa:
kp 28/29-33 oli ilmennyt tälläisia
-Jalkojen vilustelu
-mahan turvotus
-nuha
-maha ollut sekaisin kp25 lähtien
-tupakka tekee pahaa
-ökimistä
-rinnat kipeät ja arat lisäksi kasvaneet
-wc tarve useammin
-yöllä herättävä vessaan (norm ei tarvitse)
-unettomuutta / väsymystä
-nippailuja ja viiltoja alavatsassa.

Kp 32 tehty nega illasta, Kp33 alko menkat JOTKA KESTI VAIN KAKSI PÄIVÄÄ, kun norm vähintää 4 päivää. Sen jälkeen oireista jatkunu nippailut ja viiltelyt, mahan sekaisin ja närästys tullut uutena. Valkovuotoo päivät pitkät ihan loronaan...

Kp 12 tehty r testi joka nega.

Alanko jo ottaa tk:hon yhteyttä, vai vieläks katon tän kierron? nippailua on niin häiritsevän paljon! Normaalisti voin syödä ihan mitä vaan ja massu on täysin mukana, nyt kaikesta leivästä heti pinkeenä ja muutenkin aina vain ihan sekaisin. Nippailu ja viiltely ärsyttää jopa nukkumista.... Vai onko joku Endometrioosi ?? KÄÄÄK !
 
Mahtavaa Seawind! jatka samaan malliin :)

pipiipa, ootko käyttänyt hormonaalista ehkäsyä tuohon yrityksen aloittamiseen saakka? Mietin, että itellä vasta nyt (melkein vuosi ehkäsyn lopettamisesta) alkaa hormonitoiminta ilmoitella itsestään. On oireita, joita ei oo koskaan ennen ollu. Voithan sä tietty oman mielenrauhas takia soittaa terkkarille ja kysyä että mitä mieltä se on :)

Mulla eilen aamulla oli jo tosi paljo haaleampi viiva ovistestissä. Jotenkin ajattelen että se vois olla hyvä merkki, kun viimeksi "huijausoviksessa" testissä pysyi kaksi selkeää viivaa monta päivää :) peukut pystyyn!
 
SeaWind onnittelut savuttomuudesta ja painonpudotuksesta!

pipiipa, voisko tuo valkkari ennakoida ovista noilla kiertopäivillä (vai millon sulla ovis yleensä on)? Muihin oireisiin en oikein osaa ottaa kantaa...

Olikos se ttaisku kun aiemmin kyseli kuukupista - jos et ole vielä hankkinut niin nyt olis Grouponilla tuommonen OrganiCup tarjouksessa *vink* Toivotaan tietysti ettei kuukupille olis enää tarvetta kauaa meillä kellään :)

Nalat-84 ootko jo testaillut uudelleen?

ON: Täällä oviksen bongausta toistaiseksi huonolla menestyksellä. Kp 11 aloin jo tikuttaa ja toistaiseksi pelkkää hyvin haaleaa viivaa (nyt kp 16 menossa). Jotain pientä venyvää limaa havaittavissa eilen ja tänään ja lämmöistä ei voi oikein mitään vielä päätellä. Kaipa se kp 20 mennessä tulee...
 
Taikakai valkkark jatkunut nyt menkkoken lopusta lähtien. Ovis oireet on yhen päivän valkkari vuoto. Haamu löyty roskiksesta 3h jälkeen jote se ois varmaan apteekkiin lähettävä uuen testin ostoon tai tk:lta oikeesti aika pyydetävä..
 
Pipiipa, mä olen myös kaveriltani kuullut että hänellä oli useammat menkat alkuraskaudesta ennenkuin ne jäivät kokonaan pois. Ja netissä näitä esimerkkejä myös riittää. Eli menkatkaan ei ole ihan ehdoton seinä toivon menetykselle ;D ;D

Mulla näyttää r-testi tänäänkin puhdasta negaa, vaikka kuin tiirailis mistä kulmasta. Ollut vähän mieli maassa nyt tän pari pv, mutta piristyin kun luin että progesteroni vois aiheuttaa haamun r-testiin jos testaa juuri oviksen aikoihin. Mulla oli juurikin r-testin haamua edeltävänä iltana (jälleen kerran) melko tasapaksut viivat ovistestissä. Eli ehkäpä mulla olikin ovis! Eli toivo elää, peitonheilutusta oli pari pv ennen tuota mahdollista ovista ;) Ens viikon alussa se kai saattais jo näkyä jos ois näkyäkseen. Kierto on taas ihan hullun pitkä, nyt jo kp 50..
 
Mahtuuko tänne mukaan?:)

Yritysketjuun jo kirjoittelinkin, eli ikää löytyy 21, miehellä 28 ja ensimmäinen yrityskierto 1 esikoisen yrityksessä meneillään. Nyt kp16/28-30 menossa ja Womanlogin mukaan ovis oli eilen, mutta oireita ei ole ollut yhtään vaikka yleensä ovat kovin voimakkaat.
Pupuiltua on tullut viikko ennen laskettua ovista ja sen aikana, joten katsotaan miten käy. Kovin korkealla toiveet eivät ole lievän endon takia ja varhainen km on myös koettu.

Ruokavalioon lisäsin raskausvitamiinit foolihappoineen sekä maca-jauheen, vettä juon 2-3 litraa päivässä ja koitan jättää herkut pois. Hormoniehkäisyä en ole käyttänyt vuosiin joten ihan kortsut jättämällä lähdimme yritykseen. Saa nähdä miten kauan menee!
 
Terkkuja odotuspuolelta, sieltä kyllä tilaa löytyy teille kaikille! Kurjaa että täällä näkyy edelleen samoja mimmejä kuin omana yritysaikana, olisitte kyllä plussanne jo ansainneet. Onnea tietysti kaikille hyvän uutisen jo saaneille, erityisesti mieltä lämmittää pitkään yrittäneiden onnistuminen kuten evaparadisella :heart:

Oma odotus onkin kohta jo viimeisellä kolmanneksella, todellakin alkuhämmennyksen ja pelonsekaisuuden jälkeen aika on mennyt kuin siivillä. Huomenna aika varattuna sokerirasitukseen :x Esikoinen hyvää vauhtia saapumassa määränpäähänsä siis!

Tsemppiä teille kaikille yrityshommiin ja niitä tarraisia sukkia ja vauvaliimoja kaikille niitä tarvitseville :)

Bosch (muistaakohan joku vielä..?) rv 26+0
 
Hei pitkästä aikaa tutuille ja vähän tuntemattomillekin. En juurikaan käy tässä keskustelussa enää, mutta ajattelin tulla kertomaan kuulumisia.



Ensinnäkin Evaparadise jos luet tätä niin SUURET ONNITTELUT! Kyllä on aina mukava kuulla kun joku niin kovasti jo sen ansainnut raskautuu! Tsempit odotusaikaan!



Bosch tietty muistan ja ihana että teillä kaikki mennyt mallikkaasti! Kyllä mielelläni hyppäisin sun messiin sinne odottajien puolelle! Tsemppiä loppu hetkiin ja synnytykseen, kääk :D



Meillä alkaneet lapsettomuushoidot ovulaation induktiolla. Eka kierto kohta takana ja lääkkeinä siis Letrotsoli 2,5mg 1x2 kp 2-6 sekä kp 10 alkoi pistoshoitona Ovitrelle vahvistamaan ohutta kohdun limistä sekä kp 13 Ovitrelleä iso annos, jotta munasolu irtoaa. Ei siis riittäneet letrotsolit kasvattamaan mun munasolua vaan tarvittiin vielä vähän pistoa apuna. Lääkäri oli tosi optimistinen ja sanoi että nyt pitäisi onnistua. No nyt meneillään kp 18 ja menkkoja odotellessa. En usko että nyt tärppäsi. Surullistahan tämä kaikki on. 14kk yritystä takana. Tuttua välivuotoa odottaen loppu/alku viikosta. Sitten tiedetään taas vähän enemmän. Testi on lupa tehdä 3.8 sunnuntaina. Ensi kierto mennään samoilla linjoilla ja toivotaan taas parasta. Stressi taso on nyt niin korkea etten vaan tiedä miten lievitän tätä stressiä. Mulla ei oo koskaan ollu näin pakonomainen tarve raskautua, että pitäisi nyt jotain tehdä tälle ololle. En vaan millään keksi millä saisin stressin laukeamaan.



Tsempit siis kaikille teille naisille! Voimiahan tää vaatii, mutta toivotaan että lopputulos on paras mahdollinen.
 
joa
Seawind ompa hienoa! :)
Nalat84 toivotaan niitä viivasia! Mulla ilmeisesti saatto näyttää oviksen pari vkoa sitten, sen jälkeen tyylipuhtaita negoja ja nyt viimeisen vkon haamulaisia/viivanpaikkoja.

Vuoto alko sunnuntaina, vieläkin apteekin omassa eilen ja tänä aamuna viivanpaikka/roskishaamu.. Neuvolaan soitto ja meinasivat että kyllä viiva kun viiva niin positiivinen.. :whistle: vaadin veritestin ja odotettu nega. Sanoivat vielä että viikon päästä r-testi uudestaan jos haamuilee vielä silloinkin niin soitella.

Kp5 ja ovistestit ja raskaustestit tilattu valmiiksi, eli pää pystyyn ja uutta yritystä kohti :D
Hieman meinaa harmittaa kun toivossa elänyt kun joka testissä sitä viivanpaikkaa.. Mutta nyt ainakin selvyys tilanteesta :)

Ja tosiaan nyt alkaa oviksen tikutus, joten TJOTin saa poistaa multa! ;)
 
Mä ostin nyt eilen Maca-jauhetta hormonitoiminnan ja hedelmöittymisen edistämiseksi =) Pahaa on mutta aion kiskoa sitä pari rkl/pv, lisäksi liikun nyt enemmän, lähinnä pitkiä kävelylenkkejä jos se edistäis kanssa jotain :D

Taas näyttää ovistesti lähes tasavahvoja viivoja, voit tätä mun kroppaa. Niin tekis mieli jo mennä lääkäriin, mutta oon päättänyt että vasta syksyllä. Tällä menolla mulla on varmaan silloinkin sama kierto vielä menossa :D

Itseironialla jaksaa !

Ja hei pipiipa haamuja, uuui! Pidä meidät ajantasalla ;)
 
Hcg viikko sitten sen 174mIU, ja tänään 69mIU. Eilen alkoi vuoto, joka on todella runsasta ja reilua, kuitenkin täysin kivutonta, joko edelleen tyhjennysvuotoa tai sitten ihan kuukautiset, en tiedä. Odotan nyt tämän vuodon loppuun ja otan clomit vasta sitten seuraaviin kuukautisiin mukaan.
 
Nala, oletko tutustunut macaan ja sen käyttöön kuinka paljon? Se voi nimittäin olla sen verta ärhäkkää tavaraa, että kroppa kannattaa totuttaa siihen vähitellen. Aloita mielummin pienemmällä annoksella ja nosta siitä vähitellen ja muista myös pitää taukoja, esim. 3 viikoa käytät ja sitten tauko. Vähennät sitä mahdollisuutta, että kroppasi ei ala hylkimään macaa ja aiheuta sulle oireita (oksentelu, ripuli yms)

itse oon käyttänyt sitä nyt parisen viikkoa, Eka puoli teelusikkaa ja nyt puolitoista. Ei ole nyt mitään sen jännempää ilmaantunut paitsi ehkä limat lisääntynyt ja ehkä jotain ovismaisia oireita, mutta eihän näitä oireita kannata vielä kauheasti ihmetellä kun macaa pitäisi kuitenkin käyttää muutamakin kuukausi.

tereveisin valonkantaja mökkimaisemista...onneksi sunnuntaina kotiin koska mökkihöperyys.
 
Joo macaa ei kannata heti paljon ottaa, itse olen syönyt macaa on off vuoden verran ja teelusikallisen päivässä. Isompi määrä aiheuttaa määrittelemätöntä ällötystä ja maha menee hieman sekaisin.

Voiko muuten olla että huomaamattaan stressaa tätä vauvailua kun yleensä bongaan oviksen todella hyvin ja nyt ei mitään? Jos stressi siirtää ovista normaalia kauemmas?

Womanlogin mukaan olisi ollut jo mutta ei mitään oireita :/ ei limaa, ei rintojen kipeyttä... Ainoa oli terävät pistokivut eilen.
 

Yhteistyössä