Hopessille onnea seuravalle kierrolle!!
Mä yritän toitottaa itselleni että vaikka täytän loppuvuodesta jo 30, mulla on mahdollisesti vielä yli 10v. aikaa yrittää raskautua
Että miksi panikoida. Puhuttiin miehenkin kanssa että eiköhän se nyt jollain keinolla seuraavan viiden vuoden sisällä tapahdu keinolla tai toisella.
Mulla oli taas kunnon ovislimat eilen ja tänään aamulla, mutta liekö silti mitään ovista kun nää on jo tokat vastaavat limat tässä kierrossa, edelliset oli n.viikko sitten. Alavatsa on ihan kamalan turvoksissa ja tuntuu vähän väliä jotain juilintaa ja väsymys on karmea. Mulla riittää siis oireita vaikka muille jakaa
Mutta kun nää on mulle ihan arkipäivää joka kierrossa vähän väliä näitten mun vammamunasarjojen takia.
Peittojakaan ei jaksais heilutella koska tänään se tuntuis täysin pakkopullalta, edellisen kerran heiluteltiin perjantaina, eli kai ne simpat ehkä olis muutenkin vielä hengissä jos oliskin ollut nyt ovis.
Voivoi
Viikon päästähän vois jo jotain näkyä r-testissä jos olis jotain tapahtunut, mutta tuskin on.
Onks teillä muuten semmosta kun mulla että en mielellään harrasta kauheesti sykettä nostavaa liikuntaa oviksen aikoihin ja sen jälkeen kun pelkään että saan varhaisen keskenmenon sen takia? Juosta tekis mieli mutta ei viittis riskeerata mitään, siinä kun on aikamoinen pomppuliike kokoajan.