Heei Jännääää!! Mulle tuli tänään selkeä haamu Davidin raskaustestiin! (liuska). Hittolainen!
Viime haamunen oli alkukeväästä ja katos silloin parin päivän jälkeen, joten nyt peukut hei pystyyn että pysyis ja vahvistuis tämä! Harmi kun en saa kuvaa kännykästäni tänne.
Olin ihan varma että ei tulis onnaa yhtään kun ovistestit näytti n. 4-5 LH huippua tässä kierrossa ja pco-tyyppiset munasarjat.
Itse paljon oireita ja vinkkejä lukeneena kirjoitan teidän iloksi omianikin
Oireita:
-närästystä melkein aina kun jotain syön
-herkistynyt hajuaisti (miehen dödö on jotain kammottavaa vaikka samaa käyttänyt ennenkin)
-hoitotyössäni pesutilanteissa yököttänyt hieman, vaikka normaalisti ei yököttäisi ja hajut tuntuu vahvemmilta
-Joinain päivinä ennen syömistä lievä ellotus
-monet liharuuat ei maistu yhtään
-rytmihäiriöitä edelleen melkein päivittäin kun niitä on ennen ollut ehkä muutamia kertoja vuodessa
-alavatsassa turvotusta mutta sitä on muutenkin usein
-rinnoissa välillä semmoinen "sisäinen särky" etenkin ulkoreunoissa (erilainen kuin menkkoja ennen), nänneissä ei mitään tuntemuksia.
-aamuöinen levoton nukkuminen ja heräily, voi johtua kyllä ihan säästäkin ;D
Tässä kierrossa on ollut seuraavat keinot käytössä:
-Ovistikutus joka päivä
-Peitonheilutus ovistestien tuloksista riippumatta (ei ole luotettavat mun tapauksessa ainakaan) säännöllisesti, n. 3-4pv välein. Useemminkin ois voinut, mutta tärkeetä myös simppojen elossa pysymisen ja perille pääsyn kannalta ois että nainenkin on kiihottunut ja saa orgasmin. (Anteeksi
)
-Foolihappo+kalaöljyt ilman A-vitamiinia, perusmonivitamiinit
-EI greippimehua, se vei edelliskierrossa kokonaan ovislimat, näytti jättävän oviksen pois kokonaan ja kiero venyi n. 40 paikkeilta 60:een. Voinut toki muustakin johtua mutta en ota enää sitä riskiä.
-Kävelylenkkejä, runsasta veden juontia ja joka päivä jotain tuoretta hedelmää ja kasvista/marjoja
-Sokeriherkkuja olen syönyt vaikka mietin jo vähähiilariselle siirtymistä raskautumisen parantamiseksi, jos tää haamu nyt katoaa niin saattaa olla että kokeilen VHH:ta seuraavassa kierrossa.
Mukavaa viikonalkua ja plussatuulia! :heart: