Hakutulokset

  1. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Huomenta! Aisha4: mulle tulikin sellainen olo, että haluan oottaa vielä, ennen kuin liityn odottajiin. Jos kaikki ei olekaan kunnossa. Oottelen nyt ainakin sinne ekaan neuvolaan asti. Luultavasti kuitenkin kesäkuisiin, kun on niin loppukuusta LA :)
  2. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Oi, Aisha4, onnea!! :flower: millon meinasit odottajiin liittyä? Millon LA? Mulla on tänään rv 4+5, LA 28.5. Neuvolakin varattu :heart: Vähän jänskättää, et uskaltaako vielä liittyä, mut jos liitytään yhessä? :D SalVella kuulostais lupaavia oireita olevan :D Ruusutar14: harmi, kun oli nega...
  3. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Voi harmitus! Ei kuitenkaan passaa toivoa menettää, kun ei tätiä kuulu vielä :)
  4. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Ja samat s4nnn:lle! Jännää :D :D
  5. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Aisha4: huiiii, onko kuvaa? :D jospa siinä huomenna jo ois väriä!
  6. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Huomenia! Kyllä se digikin antoi positiivisen, kaippa sitä nyt raskaana ollaan :heart: En vielä tuonne odottajiin uskalla kuitenkaan liittyä, ehkä ensi viikolla :D Joko s4nnn testasit uudelleen??
  7. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    :laugh: pikaviiva! Mahtavaa! Jos tarviit puoltajaa termille, täältä löytyy! Millonkohan sen digin uskaltaa tehä? Käyn nyt kyllä markettitestejä hakemassa kuitenki, ei mun pää kestä oottelua :D Piinalijoille kauheesti tsemppiä hitaisiin piinapäiviin!
  8. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Huii! Aamun CB:ssäkin näkyy hailakka plussa. Pitänee odottaa nyt pari päivää ja testata sitten uudestaan :) mites s4nnn ja muut testailijat?
  9. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Heiiiiiii, typyt! Onko tämä haamu? Apteekin oma purettuna onpi se! Päivällä tuli hailakampi PC:llä... mutta näättekö tekin toisen viivan? Mies sanoi, että näkyy!!
  10. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Voi höpsö s4nnn :D onneks on joku toinenkin joka panikoi ja sekoilee! Mulla oli sunnuntaina se ihmepäivä mahakipuineen ja itkukohtauksineen, ma oli tissit kipeet (ei normaalisti tässä vaiheessa kiertoo oo), flunssa iski ja tänään yskiessä ja kääntyessä viiltävä kipu nivusissa. Kyllä mää vielä...
  11. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Niin ja oon minäkin nuista lämmöistä lukenut samansuuntaista! Toivotaan et se oli sitä kiinnittymistä :flower:
  12. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Niin ja oon minäkin nuista lämmöistä lukenut samansuuntaista! Toivotaan et se oli sitä kiinnittymistä :flower:
  13. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Aisha4: huhui, enpä aatellukaan et se vois ehkä olla enteilevä!! Iiks! Tänään kp28, normikierto on ollu sen 28. Katoin nuita edellisiä viestejä ja oon eläny ihan väärissä päivissä :D huomenna siis pitäis vasta tädin tulla, ei tänään. Sekoilen minäkin täällä näköjään. Muutenkin mää oon kans ihan...
  14. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Kiitos, ihanat, tsempeistä :heart: Aisha4: kylläpä kuulostaa tutulta nuo fiilikset :headwall: oviksen jälkeen tuntuu aika aina menevän niiiiiiin hitaasti. Huoh. :ashamed: ON: testasinpa taas negan heti aamusta PC:llä :( uittaessa sydän hypähti kurkkuun, kun testiin näytösti piirtyvän...
  15. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    s4nnn: meillähän on samat piinapäivät! Täällä kans DPO8 :D vähän kyllä mietityttää, että onko luteaalivaihe liian lyhyt raskautta ajatellen, kun huomenna eli KP28 pitäis tädin tulla..
  16. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Niinpä, Ruusutar14! :stick: flunssa iski, ääntä ei lähe, vinkuu vaan. Liekö eilen sitten ollut kuumetta, kun niin herkillä olin. Höh, oisin niin halunnu et olis johtunu jostain ihan muusta ku taudista...
  17. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Piinallista odotusta täälläkin! KP25/28, DPO6 ja aamulla maha kipeä, iltapäivällä tuli etova olo ja itkukohtaukset ihan puun takaa. Testihän nyt ei tietenkään voi vielä mitään näyttää, mutta sorruin taas sen tekemään :headwall: Negasta seurasi päivän neljäs itkukohtaus. En nyt ihan ymmärrä...
  18. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Ehem.. Mullahan ei tässä kierrossa pitänyt ovista tikuttaa ollenkaan :headwall: :laugh: Olin vielä kp 14 sitä mieltä. että en tasan testaa ja ollaan tää kierto tjot-meiningillä.. Noh, kuinkas sitten kävikään :p
  19. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Huomenta! Ruusutar oon ostanu testejä raskauskeijusta, apteekista ja cittarista. Raskauskeijulta ainakin tuli nopsaan paketti, muistaakseni parissa päivässä. Mulla on ollu Davidin ovisliuskoja aiemmin, hyvin toimivat. Edellisessä kierrossa Apteekin omia, joihin en saanut toista viivaa...
  20. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Ihanaa, kun muillakin on miehet fiiliksissä mukana! :heart: Mulla tuli eilen noin kolmen tunnin ajan vuotoa.. ihan outo homma, kun on kp 10 eikä oviksenkaan pitäis olla. Mikähän lie? Luulin jo, et pissatulehus olis ollu, mutta eipä ollu sekään o.O

Yhteistyössä