¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

Onhan siellä hambamilla haamu! :)

Täällä kp 23/27 ja dbo 7. Ei mitään oireita ja sanoin miehellekkii jo eilen, että nyt ei varmasti oo tärpänny. Piti sit myöntyä, ettei se ihan varmaa tietenkää vielä ole, ennen ku menkat alkaa, mutta...Rinnat on tosi kipeet olleet ovulaatiosta asti, mutta niin ne oli viime kierrossakin.

Tsemppiä ja plussia muille jännääjille!
 
Oi ihanaa hambam :) toivotaan että viiva vahvistuu :) mä sain eilen iltadippailun ansiosta herkkään testiin myös haamun :) em vaan jaksa vielä toiveita kovin nostattaa koska noi herkät on näyttäny aiemminkin mitä sattuu. Huomenna aamulla katson josko viiva olis vahvistunu :)
 
Täytyy kohta käydä hakee kaupasta parit testit uudelleen :) täytyy illalla testailla ja huomen aamulla :) varovaiset onnittelut hambam <3 vauvaliimaa paljon :)

Me just miehen kanssa päätettiin jättää yritys toiseen kertaan jos nyt ei oo tärpänny. Mulla alkaa kuitenkin nyt uus duuni ja esikoisen vaikeudet nyt hiukan varjostaa vauvahaaveita.
 
Mitkä kp:t sulla s4nnn? :) Joko mäkin uskaltaisin testata...? :xmas:

Täällä siis kp.24/26-30 ja dpo.8. Ei muita oireita kuin että rinnat on ihan tajuttoman kipeet olleet monta päivää! :kieh: Paitaa ei voi pitää yölläkään ilman rintsikoita... jesh! :xmas: Ajattelin jos uhraisi ton viimisen ovistestin ja testaisi sillä huomenna. Eikös siinä voi näkyä plussakin varhasemmin?
 
Aisha4 mulla nyt kp 26. Kierron pituudesta ei tietoo kun viime kuussa söin 10 päivän keltarauhashormoni kuurin että saatiin normaalit menkat aikaseks :) rfsun liuska näytti negaa. Viivanpaikan sain näkyviin mutta en muuta. Täytynee tehdä aamulla uusiks :)
 
Mulla nyt kp.25 ja dpo.9. Sain aamulla Davidin herkkään testiin viivanpaikan. Tai siis se on aavistuksen tumma (ei sellainen väritön viivanpaikka). Rinnat edelleen kipeet. Ei muita oireita. Jännittää niin, että hyvä kun pöksyissään pysyy... :D
 
Kylläpäs täällä on jännä!:) Liityn kans jännäilemään.:) Sitä on näköjään nyt kp 28. En kyl oikeen usko,et oisin tullu heti uudelleen raskaaks. Huomenna varmaan alkaa menkat.

Pidän kovasti peukkuja, että saatte kaikki plussan!:)
 
Tänään piti jo testiä kaivaa esiin ja negahan se oli (kuten arvelinkin). Huomenna kp 27/27, josko se täti sieltä saapuisi. Sen myötä sitten pientä lisähaastetta itselle, kun ostin ison kasan ateriankorvikkeita ja osanutrauksen aion aloittaa. Kun on muutama viikko "vapaata" tästä projektista, niin sitten tuo painonpudotusprojekti saa tulla ja jatkua siihen saakka jahka joskus sitä plussaa toivottavasti tulee. :)
 
Ei oo menkat alkaneet. Ylösnoustessa tuntunut tänään huimausta. Lisäks aamulla syödessä alkoi etomaan niin, et oli pakko mennä oksentamaan! Töissäkin oli aamulla viel vähän etova olo, mut meni sit kuitenki ohi. Vitsi ku alkaa jännittää. Testejäkään ei kaapista taida löytyy, paitsi ovistesti.

Torstaina oltais menossa kuopuksen 4-vuotisneuvolaa. Ois mahtavaa, jos voiskin samalla varata itelle ajan!:)
 
Viivanpaikkaa/haamua näyttelee edelleen täällä. Vatsassa välillä tosi kovaa kipua. Vähän sellainen olo, että jos siellä mitään on, niin se on menossa kesken ennen kuin kunnolla alkoikaan...

Nyt kp.27/26-30 ja dpo.11.
 
Oi, Aisha4, onnea!! :flower: millon meinasit odottajiin liittyä? Millon LA? Mulla on tänään rv 4+5, LA 28.5. Neuvolakin varattu :heart: Vähän jänskättää, et uskaltaako vielä liittyä, mut jos liitytään yhessä? :D

SalVella kuulostais lupaavia oireita olevan :D

Ruusutar14: harmi, kun oli nega :( jospa ens kierto on SE kierto!
 
Kiitos hambam :D
Mä en ole ihan varma koska mulla on laskettu! Siis edelliset kuukautiset alkoivat 28.8., kierto on kuitenkin tosi epäsäännöllinen... Jos laskisi ton 28päiväsen kierron mukaan niin LA olisi 4.6. Mutta toisaalta, ovis oli tikkujen mukaan vasta 16.9. joten ehkä se laskettu olisi kuitenkin vasta 6.6.? Eli mulla olisi nyt vasta rv 3+4... En tiedä onko edes mahdollista nähdä tota plussaa vielä tossa vaiheessa...? :xmas:

En joka tapauksessa aijo liittyä mihinkään odottajiin, ennen kuin vähän ollaan varmemmilla vesillä! :D Saa vähintään ne menkat olla useamman päivän myöhässä!
 
Kolmena perättäisenä aamuna nyt oksentanut ihan huolella!:D Jos sitä huomenna aamulla uskaltais testin tehdä. Eilen illan 2tunnin pidätyksellä ei ainakaan apteekin omaan tullut mitään. Clear blue odottaa kaapissa. Saapa nähdä. Kaikki hajut otta herkemmin kokkaa. Vanhainkodissa ei niin hauska homma!:D

Onnea Aisha4!!!:)
 
Onnea Aisha ja hambam!! :)
Ja SalVen oireet vaikuttaa erittäin lupaavilta, upeeta!

Taitaa kohta olla aika syys/talviketjun kun räntää/lunta josataa. Käyn varmasti kirjoituksia kurkkimassa ja palaan asiaan omalta osalta sitten muutaman viikon kuluttua.
 
OIH!!!! IHANAA Hambam ja Aisha4, toivotaan että siellä kestäävät! :heart: Ja Salve oikein lupaavaa, peukut pystyssä! Tsemiä uusiin kiertoihin joutuneille! Itällä dpo 10, tänä aamuna tosi äklö olo, ja monta päivää on maha ollu vähän sekaisin, lisäks herkistyttää kummasti... Vielä pitää ens viikkoon ootella....
 
Selvä nega testattu tänä aamuna. Ei mitään hajua missä mennään. Joko nää oireet on ovista tai ovis on ollut myöhemmin ja oireet alkanut vaan tosi aikaisin. Taisin oksennella viimeksikin jo viikkoa ennen plussaa. En kyl enää usko plussaan. Pitäs ehkä tehdä ovistesti,jos se kertois jotain.
 

Yhteistyössä