hambam: Mitkä kp:t sulla on? Jospa se ensin ilmestynyt viiva oli kuitenkin enteilevä? Ei vaan vielä tarpeeksi vahva näkyäkseen kunnolla? En mä ainakaan muista koskaan saaneeni edes väliaikaista viivaa jos en ole ollut raskaana...
ON: Mä olen seonnut tässä kierrossa ihan kokonaan... Tikutin jostain kp.9:stä asti, vedin greippimehua, oon jopa seurannut lämpöjä (asia jota en ole koskaan tehnyt!). Ihan hävettää... :xmas: No, ovisplussan bongasin perjantaina kp.16. Samalla nousi lämmöt 36.5:teen (mulla on yleensä alle 36). Nyt olen sitten mitannut noita lämpöjä kaksi kertaa päivässä kun luin jostain, että kiinnittymisen aikaan pitäisi lämpöjen laskea reilustikin yhdeksi päiväksi n.viikko oviksesta. Äsken mittasin 35.7 (eilen 36.5)... jos tuo tuosta nyt nousee huomenna takaisin, niin uskallanko toivoa, että olis kiinnittymistä...? Vai petynkö taas karvaasti... :stick:
Ja anteeksi! Tiedän, että tämä on ihan hullua ja pitäisi vaan luottaa siihen, että luonto hoitaa hommansa tai on hoitamatta... Innostuin tosta lämmön laskusta niin, että kädet tärisee vieläkin, enkä edes tiedä onko tossa mitään oikeasti tieteellistä perää vai ei... Että hyvin menee!
Pitäisi ehkä kehitellä itselleen jotain muuta ajateltavaa...