¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

Niinpä, Ruusutar14! :stick: flunssa iski, ääntä ei lähe, vinkuu vaan. Liekö eilen sitten ollut kuumetta, kun niin herkillä olin. Höh, oisin niin halunnu et olis johtunu jostain ihan muusta ku taudista...
 
Mitäs piina-dpo-päiviä muilla on? Tääl piinaillaan nyt dpo 8. Eilen aamulla tuli ihan pientä tihkuvuotoa, samoin viime yönä. Oisko kiinnittymistä? :) jännät paikat kyl nyt. Oireina ollut uutena nyt liitoskivut ja varsinkin kävellessä sekä tosi kovia kipukohtauksia alavatsalla. Nyt alkaa vähän hellittää. Mietinkin et voiskohan kivut johtua kiinnittymisestä kun kerran tuli sitä pienen pientä vuotoakin. Tsemppiä kaikille ihanille :)
 
Oi, monilla on jo jännät päivät menossa!! Toivotaan paljon plussia! =)

Täällä vasta dpo 4 ja... no en tiedä... Musta tuntuu, ettei tärppi ole käynyt. Olen seuraillut noita omia lämpöjäkin nyt, eikä niidenkään puolesta näytä siltä... : / Tämä on varmaan osaltaan vain turhatumista, mutta en tiedä... Huono päivä taitaa olla nyt vaan... :snotty:
 
Täällä tosiaan monella jännät hetket menossa! :) Nyt paljon vaan plussia!

Itsellä dpo 3. Yritän olla liikoja vahtaamatta oireita, kun sitten käy taas niin, että oireita on vaikka ja kuinka mutta silti vaan negaa. Mitälie haamuoireita, taisin kovasti toivoessani alkaa jo kuvittelemaan oireita. :| Tänään on jotenkin kyllä ihan varma fiilis siitä, että ei tärpännyt, mutta vaihtelee niin päivittäin nää fiilikset..
 
Kiitos, ihanat, tsempeistä :heart:

Aisha4: kylläpä kuulostaa tutulta nuo fiilikset :headwall: oviksen jälkeen tuntuu aika aina menevän niiiiiiin hitaasti. Huoh. :ashamed:

ON: testasinpa taas negan heti aamusta PC:llä :( uittaessa sydän hypähti kurkkuun, kun testiin näytösti piirtyvän haalea viiva kontrolliviivan viereen.. mutta negaksi se muuttui.
 
hambam: Mitkä kp:t sulla on? Jospa se ensin ilmestynyt viiva oli kuitenkin enteilevä? Ei vaan vielä tarpeeksi vahva näkyäkseen kunnolla? En mä ainakaan muista koskaan saaneeni edes väliaikaista viivaa jos en ole ollut raskaana...

ON: Mä olen seonnut tässä kierrossa ihan kokonaan... Tikutin jostain kp.9:stä asti, vedin greippimehua, oon jopa seurannut lämpöjä (asia jota en ole koskaan tehnyt!). Ihan hävettää... :xmas: No, ovisplussan bongasin perjantaina kp.16. Samalla nousi lämmöt 36.5:teen (mulla on yleensä alle 36). Nyt olen sitten mitannut noita lämpöjä kaksi kertaa päivässä kun luin jostain, että kiinnittymisen aikaan pitäisi lämpöjen laskea reilustikin yhdeksi päiväksi n.viikko oviksesta. Äsken mittasin 35.7 (eilen 36.5)... jos tuo tuosta nyt nousee huomenna takaisin, niin uskallanko toivoa, että olis kiinnittymistä...? Vai petynkö taas karvaasti... :stick:

Ja anteeksi! Tiedän, että tämä on ihan hullua ja pitäisi vaan luottaa siihen, että luonto hoitaa hommansa tai on hoitamatta... Innostuin tosta lämmön laskusta niin, että kädet tärisee vieläkin, enkä edes tiedä onko tossa mitään oikeasti tieteellistä perää vai ei... Että hyvin menee! :LOL: Pitäisi ehkä kehitellä itselleen jotain muuta ajateltavaa...
 
Aisha4: huhui, enpä aatellukaan et se vois ehkä olla enteilevä!! Iiks! Tänään kp28, normikierto on ollu sen 28. Katoin nuita edellisiä viestejä ja oon eläny ihan väärissä päivissä :D huomenna siis pitäis vasta tädin tulla, ei tänään. Sekoilen minäkin täällä näköjään. Muutenkin mää oon kans ihan samallalailla kärsimätön nuissa testailuissa. Viikoa ennen menkkojen oletettua alkua piti taas alkaa r-testeillä leikkimään :D hyvä, kun tällä kertaa osasin olla oviksen jälkeen ees sen pari päivää testaamatta! Ja ovistahan pitää kans melkein heti menkkojen jälkeen alkaa tikuttaa. Hitsiläinen sentään. On se vaan hauska saada siihen o-testiinkin kaks vahvaa viivaa :)
 
Minä täällä taas. Mulla sekoaa pää kun testailen vaikkei tosiaan vielä pitäis edes näkyä mitään :D nyt siis dpo 9 ainakin oletettavasti. Eilen illalla alkoi ihan järjettömät suun kuivumis/janokohtaukset. Tokihan sekin piti käydä googlettamassa ja sekin voi olla alkuraskauden oire :D mä varmaan oikeesti joudun jonnekin suljetulle ennen ku sen plussan saan :D en ilkee ees miehelle puhuu tästä testaushulluudesta :D
 
Ihana kuulla teidän piinailuista ja sekoiluista :D Nyt joukolla plussat testeihin! Itellä veikkaan että nyt DPO 2, maanantaina oli niin voimakasta nippuilua ja vihlomista että varmaan oli ovispäivä. Mie oon kanssa vetänyt greippimehua ja vitamiineja, ja viime torstaista asti alkanut päivittäinen peitonheiluttelu jatkuu vielä huomiseen :D Voikun tärppäis.Eilen oli viluoireita ja pönttö olo, mitä lie. Pitkä on aika ku pääsee testaamaan....
 
Voi höpsö s4nnn :D onneks on joku toinenkin joka panikoi ja sekoilee! Mulla oli sunnuntaina se ihmepäivä mahakipuineen ja itkukohtauksineen, ma oli tissit kipeet (ei normaalisti tässä vaiheessa kiertoo oo), flunssa iski ja tänään yskiessä ja kääntyessä viiltävä kipu nivusissa. Kyllä mää vielä toivoa elättelen ja tein TAAS kaks negaa! Mutta eipä näy menkkojakaan :D :D tää on oikeesti ihan pähkähullua hommaa. Mut sekoillaan yhessä!
 
Onneks tääl on muitakin sekoilijoita kuin mä ;) mä oon ollu tänään iltapäivästä toooosi itkuherkkä. En tosin tiedä johtuuko se siitä että esikoisella ei koulu oikein suju ja huoli siitä vai voisko johtua tulevista mielialanvaihteluista :D ehkä teen vielä iltadipin :D en malta odottaa aamuun :D
 
Mulla nousi lämmöt takasin jo illalla... En tiedä oliko liian nopea dippi kiinnittymistä ajatellen... :snotty: Ja sitten ne lämmöt oli taas tänä aamuna alhaalla (35.61). Eli siis... tuskin on mitään kiinnittymisjuttuja nämä... Mutta katsotaan... :D

Eilen sain hirveen itkukohtauksen ja rinnat oli ihan sairaan kipeet! Siis en pystynyt nukkumaan kyljelläni... Epäilen kuitenkin lähinnä valeraskautta... :xmas:

Ihanaa kun on muitakin sekoilijoita! Onko se tämä, kun kesäketju pitäisi jo pikkuhiljaa lopetella, niin me ollaan kaikki päätetty posahtaa paksuksi NYT!? :LOL:
 
Aisha4 toivottavasti kaikki nyt saa sen plussan :D

Mä heräsin tänään ihan kohmeessa. Tärisin kun oli niin kylmä ja ajattelin et mul on kuunetta kun oli ihan sellanen olo. Mittasin lämmön ja se oli 35,9. Normilämpö siis jotain 36,4 yleensä. Vatsaa kivistää. Eilen tein vikan pc:n illalla ja viivanpaikan sain aikaseks. Tänään pitäs tulla uusia testejä joten tänäänkään en saanut aamudippailua tehtyä. Mut onneks illalla sit taas :D
 
No niin hambam, mähän sanoin että se pikaviiva (aijon lanseerata ton käsitteen) oli enteilevä!! :D Iiiiik! Vahvempaa viivaa odotellessa! :popcorn:

Täällä oli rinnat kipeet kaks päivää ja lämmöt heitteli päivän aikana melkein kokonaisella asteella... :xmas: Nyt näyttäisi aamulämpökin taas kohonneen tonne 36.5:een eli joko tärppäs tai sitten ei... :p Nyt kp.23/26-30 ja dpo.7. Testaamaan alan aikaisintaan ens keskiviikkona. Juuri nyt ei auta kuin odotella... :headwall:
 
:LOL: pikaviiva! Mahtavaa! Jos tarviit puoltajaa termille, täältä löytyy! Millonkohan sen digin uskaltaa tehä? Käyn nyt kyllä markettitestejä hakemassa kuitenki, ei mun pää kestä oottelua :D

Piinalijoille kauheesti tsemppiä hitaisiin piinapäiviin!
 
Kyllä se haamu on hambam!!! Ihanaa!!! :p täällä vasta arvioitu dpo4 ja 19/29-30... Eilen ihan järkky närästyskohtaus... ja alamasussa tuntuu ouvosti mahallaan ollessa, muutenkin pikkasen nppuilee... hmmm.... hyvä että voi lueskella teidän juttuja, muuten aika menee niin hitaasti... :D... Nyt plussia muillekin!
 

Yhteistyössä