Hakutulokset

  1. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    NeleLiis :hug:
  2. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Teretulemast Sandelma :wave: Mussukka_93: jospa haamunen vahvistuisi :heart: ON: dpo 6 ja lämpöily ja väsymys jatkuu. Tää väsymys vaan pahenee. Nukun normaalisti semmosta 7 tuntia yössä, nyt 11-12 ja siltikin joutuu pakottamaan ittensä ylös. Kesäflunssaa veikkaan kuitenkin.
  3. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Joko, Mussukka_93, teit testin?? Määkin oon ihan kärsimättömänä sun tulosta oottamssa täällä :popcorn:
  4. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Testeistä: tilasin satsin ovis- ja raskaustestejä maanantaina. Huomasin, et mun kaapissa muhineet varatestit oli menny vanhaks. En oo ovistestejä ennen kokeillu, tosin ei oo ollu tarvettakaan. Mietin itekin, että rupeenko vaan enemmän stressaaamaan. Noh, samapa tuo on kokeilla kuitenkin. Heittää...
  5. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Tee! :flower: Minä saan vielä jännäillä kauemmin.. Ei jaksais millään oottaa :ashamed:
  6. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Huomenia! ON: dpo 3 ja ällö olo, oksettaa ja yököttää. Mahaa kipristelee ja väsyttää. En meinannu päästä sängystä ylös ollenkaan. Vois nukkua koko päivän.. Tiiä sitten johtuuko jännityksestä kaikki oireet, yrittääkö niin vainoharhaisesti tulkita omaa kehoaan vai voisko jo jotakin...
  7. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    eliaza84: :laugh: Mulla meinaa kans lipsahtaa ylireagoinnin puolelle koko ajan. Yritän kovasti itteeni rauhottaa, vaan kun ei malta olla miettimättä, haaveilematta ja murehtimatta :p Minkäslainen pentu teillä on siellä? :) Meillä mies haluaisi koiraa kovasti (minäkin kieltämättä), mutta...
  8. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    {Anskutin} : Kuulostaa mielenkiintoiselta ajalta, mutta onneksi meni hyvin kuitenkin :) Työ kyllä auttaa pitämään mielen virkeänä. Tässä itse kun on nyt lomalla, niin päivät tuntuu matelevan.. Tekis jo mieli töihin takas, että saa ajatuksia muualle :stick: Mussukka_93: pidän peukut...
  9. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Laitanpa nyt koneelta tarkemmin tiedot, eli: hambam, 27v, 1. lapsi, dpo 2, ya: 06/2014 tsemppiä kaikille kuumeilijoille :heart:
  10. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Huomenia! NeleLiis : Huiii! Jospa olis hyvä merkki. Toivotaan :) {Anskutin} : Meillä siirty lapsenteon aloittaminen opintojen ja eri paikkakunnilla asumisten takia tänne asti. Millaista oli odotusaika erillään? Oottekos muut käyttäneet foolihappoa? Sen käyttö ois kai pitäny jo aloittaa...

Yhteistyössä