¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

EIKÄ NeleLiis !! Mä en kestä tollasta itsekuria :D :D
Vakavasti harkitset sitä huomisaamun testausta! Eihän tässä jaksa odotella!
Kun ei vielä itse pääse testaan, niin on ihan parasta tiirata muiden testejä!
Noh, toivotaan kovasti sitä plussaa HUOMISELLE :stick: :D
 
Plussatuulia Mussukka_93:lle!! Toivottavasti haamu vahvistuu!

NeleLiis, saiskos tuota sinun itsekuria vähän jaettua tähänkin suuntaan? :) Plussatuulia myös sinne!

Omanapa: Kiva lukea muiden piinailuja, kun omaa vielä odottaa.. Vaikka loppuen lopuksi piina-aika on niin pirullinen, kun ei malta odottaa! Piinailut alkaa pian täälläkin, ovulaatio lienee jo käsillä, kun rinnat on alkanut pikkasen kipeytyä ja alakerrassa oli yöllä sellaset kivut, että heräsin niihin yöllä! Talletuksia on tehty edellispäivänä ja tarkoitus on yrittää kellistää tuo murunen tänään ja toivottavasti vaikka joka päivä loppuviikon ajan ;)
 
Heipsan. tässä yksi joka tahtois liittyä joukkoonne! Joillekin ehkä tuttu tuolta hätähousujen pinosta, mutta muille pikapäivitystä; 33-v. kahden lapsen (syntyneet 05 ja 07) äiti, joka nyt elänyt 2 vuotta uusioperheessä johon kuuluu myös miehen 4 v. poika noin kolmasosan kuukaudesta. Ensimmäistä ( ja viimeistä) yhteistä lasta nyt toivomme. Mirena poistettiin kuukausi sitten ja nyt on jo toiset menkat menossa.. Yksi ns. yk siis takana. Siinä ei tosissaan yritystä ollut ja pikemminkin toive ettei tärppäis heti (syynä syksyllä alkava uusi työ), mutta sitten kun menkat tänään alkoikin niin kyllä kuitenkin petyin... Mutta sitä kesti tän päivän ja nyt jo odotan innolla taas koska pääsee bongailee ovista :)

Toivon kaikille piinailijoille punaisia viivoja testeihin :)

Minusta voi listaan laittaa tiedot Sandelma 33v. 3.lapsi kp1/26-30 yk2
 
  • Tykkää
Reactions: hambam
Teretulemast Sandelma :wave:

Mussukka_93: jospa haamunen vahvistuisi :heart:

ON: dpo 6 ja lämpöily ja väsymys jatkuu. Tää väsymys vaan pahenee. Nukun normaalisti semmosta 7 tuntia yössä, nyt 11-12 ja siltikin joutuu pakottamaan ittensä ylös. Kesäflunssaa veikkaan kuitenkin.
 
:( aamulla testi oli haamu ja äskön alko vuoto. Aamulla oli vielä lämmöt kohollakin. Yleensä laskee kaksipäivää ennen menkkoja. Ja olispa tää ees tuhrua vois toivoa vielä mutta ihan kunnolla alko kirkas vuoto. Jep jep eli varmaa kp1 mulle. Ehkä joskus sitten.
 
Tervetuloa Sandelma!

Mussukka_93, tuloksia odotellaan! =)

NeleLiis: :hug:

Omanapa: Jäi talletukset eilen tekemättä, meni jalkapallo herralla edelle, huoh! Tai sitten ei tajunnut yhtään mitä mun päässä liikkui! Tänään tulee kyllä tältä suunnalta hänelle kitinää, jos ei ala tapahtua. ;) Limat (ja halut) VALTAISAT, joten aika olisi nyt mitä varmimmin käsillä..!
 
Oireita on mut en usko raskauteen :/ testejä tehnyt mut on negoja. Muutenkin ollut mun kierrot sekasin kun käytin ehkäsypiikkii. Lopetin ehkäsypiikin käytön 28.5 niin en usko et näin nopeesti ehkäsyteho hiipuis :/
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä siks mulla on ollu tässä kierrossa hyvä itsekuri kun en uskonut tärppäävän. Kun menkkojen ajankohta läheni ja lämmöt pysy korkealla niin ne toiveet heräs taas kunnolla. Eilen hihkuin onnesta ja olin jo 100% varma... nuolasin ennekun tipahti... ja mun ei pitänyt tehdä niin... :D noh ehkä me saadaan sitten maaliskuulle vauva :D Kesän lopussa saadaan aika lapsettomuushoitoihin, Uskon et ensikäynti olis jo elokuussa. seuraavalla kerralla testaan vasta kun menkat on viikon myöhässä... aivan varmasti. Käsken miehen piilottamaan testit ja piilottamaan rahat :D

jännitellään nyt teitä muita!
Plussatuulia!
 
Testit negoja :/ mutta huono olo koko ajan kun syön helpottaa ja sit taas jonkun ajan päästä taas huono olo :/ tuli jopa sappinesteet suuhun ja sen jälkeen tuli kurkku vähäks aikaa kipeeks. Onkohan mulle tulos joku tauti. Kierron 22 mukaan ois pitänyt alkaa menkat mut ei tullut kun pienii tippoja ja tänään loppu. Jos ei ens viikolla tuu vuotoo niin pitää tehdä testi. Kun 20 pv meen viettää kaverin 18v juhlii :)
 
Harmi NeleLiis! :hug: Teilläkin jo muistaakseni pidempään yritetty niin toivoisi todella sitä plussaa ja PIAN!... Ei muuta kun maalisvauvaa tekemään muutaman päivän päästä.

Täällä odottellaan tätiä ööö.. ensi viikolle (?) ja taas kerran liian toiveikkaissa tunnelmissa. Noin viikko sitten mulla oli omasta mielestä erittäin selkeät ovislimat vaikka tosiaan en niihin ovistesteihin taaskaan mitään kunnollista saanut. Nyt ajatukset on kuitenkin taas "raskausoireissa" vähän liikaakin: mukamas pissattaa ja väsyttää ja iltaisin palelee ja alavatsa on pinkeä/jotenkin painaa. Saan kyllä kehiteltyä jostain pienestä ruokaturvotuksesta mahtavat oirekirjot ;) Taito kait se on sekin... Ainoa oikeasti vähän outo juttu on erittäin runsas valkovuoto, saa käydä vessassa tarkistelemassa ettei menkat ole alkaneet ja suojaa pitää käyttää. Voi siis hyvin olla, että täti tuleekin jo etuajassa, kun yleensä alkaa tällaisella mun menkat. Toiveikkaana tietty ajattelen, että vois olla merkki raskaudesta. Kyl on taas mukamas jännää:D

Mussukalle kans tsemppiä, eikös sullakin joku haamu ollut? Jospa olis vielä toivoa.
 
Alppis niin on joo. Jotenkin joka kerta tämmösen jälkeen usko loppuu.. Tää kyllä oli kaikista pahin takaisku. Menkat ei oo ikinä ollu näin myöhässä...:kieh: KEHTASIVATKI OLLA :D sai mut jo aivan sekasin onnesta.. tekis mieli esikoisen kanssa heittäytyä lattialle makamaan ja potkimaan ja itkemään. näyttää nimittäin sitäkin tommonen helpottavan kun suuttumus iskee.. :D mies vois tosin jo huolestua musta jos niin tekisin. :p
 
Onpas täällä ollut jännät paikat monilla! :D

Itse olen pysytellyt nyt vähän taustammalla etten heti stressaa itseäni tärviölle... :p Tänään kp 8/28-? ja ovistestissä haalea viiva. Alavatsaa vihlonut useamman päivän, että tiedä nyt taas mistä johtuu... :D

Ja anteeksi, en saa päivitystä punaisella kun puhelimella surffailen ;)
 
Aisha4 toivotaan että pian ovistestissä on vahvat viivat. :) mäkin ajattelin et pidän nyt seuraavat 14 päivää ennen kun aloitan taas terolutit ni stressivapaata :D sen verta tuli tällä viikolla stressattua että huomenna taidan avata viinipullon ja muutaman lasin nauttia.
 
  • Tykkää
Reactions: Alppis
Nyt tulee superomanapailua, mutta ei ole muuta paikkaa mihin purkaa ja tulee parempi mieli, kun on teoreettinen mahdollisuus, että joku edes lukee!
Jää taas talletukset tänäänkin tekemättä, joten taisi olla tämä kierto sitten tässä, koska ovis oli eilisten ja tämän päivän oireiden perusteella eilen.
Hyvin samalla kaavalla meni tämä päivä, kuin eilinen eli ensin töiden jälkeen herra rassasi autoaan ja siitä suoraan töllön ja jalkapallon hoiviin. Suorastaan oikeen vituttaa, ettei se tunnu tajuuvan tilannetta!
Pakko varmaan lähteä iltakävelylle selvittämään päätäni. Olis varmaan pakko lopettaa todellinen lasten tekeminen ja vaihtaa "tulee jos on tullakseen" meininkiin, mutta koita tässä nyt omaa mieltä muuttaa, kun monen vuoden jälkeen näytetään vihreää valoa.. Tais tosin olla sittenkin vasta keltanen sitten loppuen lopuksi.
Ei olle edes näin paskaa fiilistä, kun menkat alko! :'(
 
¤ * ¤ Kesän 2014 vauvahaaveilijat ¤ * ¤



Päivitys 13.6.2014





NeleLiis............................. 2. lapsi.. kp 35/31............ 02/13
BebeBanbino..............29v... 2. lapsi.. kp 33 (18)........yk 1
iloksi.........................31v... 2. lapsi.. kp 30/36-42...... 05/14
miree........................31v... 4. lapsi.. kp 30............... yk 2
mymosa....................31v... 4. lapsi.. kp 25/27............ yk4/clom yk2
Mussukka_93.............21v... 4. lapsi.. kp 25................. yk1
Eliaza84....................29v... 2. lapsi....kp 21/28...........05/14
Hormonihirviö1 .........19v... 1. lapsi................................
hambam....................27... 1.lapsi...kp ??/??............06/14
{Anskutin}............... 30v.. 2. lapsi..kp 15/27-31..... 05/14
smurffiina84.............. 29v.. 4.lapsi...kp 14/34...........05/14
Nutti ........................28v... 1. lapsi...kp 14/28..........04/14
Alppis................................ 2. lapsi .. kp ?? / 28........ 04/14
HooKoo-82............... 31v... 7.lapsi.. kp 12/28 ........... yk5
miup....................... 25v... 1. lapsi.. kp 12/28 ........ yk 3
samour_................30v...... 1. lapsi.. kp 12/28............ 05/14
Pecanpie................. 26v.... 2. lapsi.. kp 11/26 .......... 05/14
Mindeyy.................. 19v.... 2.lapsi..................................
Aipan äippä...............30v.. 2. lapsi.. kp 8/27-29....... 04/14
Aisha4............................... 4. lapsi..kp 7/28-?........ 06/14
KultaSieni..................28v.. 1. lapsi.. kp 7/27......... yk 3
SalVe....................... 30v... 3. lapsi..Kp 4/28-30........
Sandelma .................33v... 3.lapsi.. kp1/26-30 .........yk2




Piinailijat


NeleLiis................. dpo 18
Mussukka_93........ dpo 14
mymosa................ dpo 11
BebeBanbino.......... dpo 7
iloksi..................... dpo 6
hambam................ dpo 6


PLUSSANNEET <3

Kesäkuu
tibt
Sissinen
Marita 14

Lyhenteiden selitykset:
kp= kiertopäivä
yk= yrityskierto
ya= yritys alkanut KK/VVVV tai KK/VV

Päivitys- ja korjauspyynnöt punaisella :)
 
Nutti :hug: toi on inhottavaa. Kostoksi ole loppu kierto jalat ristissä :D miehet on niin idiootteja et ei ne ymmärrä näitä asioita. Mun mies alkaa vasta nyt ymmärtää ovulaation tärkeyttä kun ollaan niin monesti petytty. Sain luvan tuhlata ihan digitesteihin kun tikuista ei ottanut selvää. Mutta pää pystyyn ja kohti uutta kiertoa. Tsemppiä!
 

Yhteistyössä