Hakutulokset

  1. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    OOOH miup :flower: sehän on tosi vahva haamu, jos plussa jopa! :popcorn: Näkyy ihan selvästi! JEE! Uskaltaisin varovasti onnea jo toivotella! :heart:
  2. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Kiitos tsempeistä :heart: . Mieli ei kyllä näköjään meinaa tasaantua sitten millään :D eilen taas kaupassa hipistelin vauvan vaatteita (krhm, niitähän on jo kaappiin kertynyt iso kasa). Jospa tämä nyt on iloisemmaksi taas muuttunut kun kierron puoliväli lähenee :) Sporttimimmi ja miup: mikäs...
  3. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    s4nnn: ooo! :flower: Onnea! Kyllä sen onnen on pakko potkia raskautumisenkin suhteen :heart: Ommaa nappaa: luovuttanut fiilis. Kyllä oli taas viime kierrossa toiveet niin korkeella, kun oli täti viikon myöhässä. Ei jaksais enää näitä tippumisia pohjamutiin. Tiiän, että ollaan vaan vähän...
  4. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Tervepätuloa vaan Ruusutar14! :wave: Piinaavaahan tämä yrittäminen on, ihanan kamalaa ja kamalan ihanaa :D
  5. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    s4nnn: voi meidän negoja :( mää pääsin uuteen kiertoon (kai?). Ota tästä nyt selvää. Mutta ens kierrosta plussat molemmille! Kyllä! :D :heart:
  6. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    s4nnn: Sorruinpa testin tekoon sitten. Kp 33/28 ja nega edelleen. Arrrrrrgggggggghhhhhh. Ketutus vaan kasvaa. Mitähän ihmettä tää mun kroppa touhuaa... Tulis jo täti, niin pääsis alottaa uuden kierron. Joko sää testasit?
  7. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    s4nnn: haha :D tuuhan kertomaan sit testauksen jälkeen miten kävi! Lupaavat oireet ainakin! Jännää!
  8. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Testit näyttää negaa ja kp:t paukkuu. Megaärsytys. Mulla ei juurikaan oo heitellyt kierrot ennen, nyt kp 32/28. Äh. Miten muilla menee? :)
  9. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Moikka, kaikki! :wave: ONNEA PLUSSANNEET! :heart: ja tsemppiä uuteen kiertoon siirtyneille, tuun varmaan perässä pian... Pitkä (?) tauko palstailussa ollut, loppukesä vei mennessään. Nyt takaisin töissä (IHANAA!) ja YK3 lopuillaan, kp 24/28 . Taitaapa muuttua yk neloseksi, ei ole kovin...
  10. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Aipan äippä :flower: ONNEAA! Ihanaa! Toivotaan, että matkalainen pysyy matkassa :) Täällä tuli vihdoinkin OVISTIKKUUN paksut punaset viivat! JESSSSS! Olin jo vaipua epätoivoon. Epäilen kyllä, että mun kiertopäivien laskeminen on pielessä, koska menkat oli niin erikoiset viimeksi: 5 päivää...
  11. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    samour_ mulla on Davidin ovisliuskoja. Mietin iteki oisko pitäny ostaa digitaalinen, mutta on ne vaan sen verran kalliita etten vielä raski. Nuo Davidit ei tunnu kyllä oikein näyttävän mitään.. Tai sittrn ovis on myöhässä.. Tänään tosiaan piti olla, mut ei viivan viivaa oo tullu testiviivan...
  12. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    samour_ Niinpä niin. Itelle asettaa ihan mahottomat paineet, vaikka pitäis ottaa rennosti eikä hötkyillä menemään. Mutta vannomatta paras, sillä voihan oviksen bongailu ja kesäreissut. Ovistikut ei näytä mitään, vaikka huomenna pitäis olla oviksen. Eikös niiden pitäis näyttää päivää paria...
  13. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Voi HooKoo-82 :hug: inhottava homma, kun jatkuvasti käy nuin. Mulla harmittaa sun puolesta. Voimia! :heart:
  14. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Unto-Helmiina et sitten kauaa ehtinyt täällä riekkumaan :D :D ONNEA ja tarrasukkia :flower: :heart: Niin, ja tervetuloa joukkoon jännäämään sporttimimmi! Ekakertalaisen eka kuu oli mullakin ihan kauhean jännittävä. Kehittelin itelleni kaikenlaiset oireet, sain kellonvarman tädin temppuilemaan...
  15. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Voi jee HooKoo-82 :heart: Onneaaaa ja tarrasukkia!!
  16. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Ihanaa, Nutti :heart: hirveesti tarrasukkia :flower:! Me tullaan perästä sitten!
  17. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Oi täällähän tapahtuu vaikka mitä! <3 Onnea hirmuisesti plussanneille ja piinailijoille tsemppipotkut takapuolelle! Mä oon vakaasti päättänyt plussata ens kierrosta. Krhm. On se helppoo ku päättää vaan, vai mitä? :D Hahaa.
  18. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    eliaza84 OOOOH! Ihanaa! :heart: Toivottavasti kaikki menee hyvin :flower:
  19. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Hei, kaikki! Täälläkään ei plussaa tullut, tänään siis kp 5/28 ja yk 2 alkanut :( Maalisvauvoja meille, kiitos, eikös niin, neitoset! :heart: :heart:
  20. H

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Huomenia kaikki ja tervetuloa Unto-Helmiina! :) ON: Tännekin pitäisi tädin ylihuomenna tulla kyläilemään. Välillä on niin raskautunut olo, että! Mutta luulenpa, että turhia toiveita oon elätelly, kaikki testit tyylipuhtaita negoja. No, ens kierrosta sitten :D Tsemp-tsemp-tsemppiä kaikki...

Yhteistyössä