miup Onnea <3
SalVe ja samour_ :hug: Olen todella pahoillani menetyksistänne
Surullista
Toivottavasti SalVe te pääsette pian tutkimuksiin ja lopulta sen pikkukolmosen aluille ja maailmaan asti.
sporttimimmille tsemppiä uuteen kiertoon! Toivottavasti tämä olisi sitten se, joka toisi onnen! Itse ainakin tiedän tunteen, kun niitä(näitä) ensimmäisiä kiertoja yritellään. JOtenkin sitä lataa niin paljon niihin ensimmäisiin kiertoihin ja jos ei onnistukaan, niin se nakertaa sitä omaa mieltä ja naiseutta ja kaikkea, vaikkei se yhtään huonommaksi tee, vaikkei heti ekasta tärppäiskään.
Toivottavasti pian tulee hyviä uutisia
Aisha4 tsemppiä sinullekin! Mikähän sen menkkojen aikaistumisen oikein aiheutti? Noh, tutkimattomat on nää naisen kierron tiet
Minä jo melkein toivoisin uuden kierron alkua, ettei tarvitsisi lääkkeitä aloittaa.
Oman navan alaisista asioista sen verran, että hoitojonoon on hypätty ja nyt odotellaan sitten alkuvuotta ja uutta hoitoa! Iiks! Olishan se aika hienoa, jos sitä sitten saisi vaikka ensivuodelle vauvan <3
Minä aloitin nyt metformiinin ja olisi pitänyt aloittaa Primolut, mutta en sitten halunnut vielä aloittaa sitä siinä toivossa, että menkat kuitenkin tulisi jo itse. Seuraavan kierron alusta sitten otan clomit käyttöön ja ilmeisesti jatkan primoluteilla. Tammikuussa olisi hoidon ajankohta ja jos olisimme halunneet, niin oltaisiin päästy nyt jo syksyllä kokeilemaan. Taloudellisesti vaan on parempi aloittaa sitten siitä alkuvuodesta.
Okei, sellasta sitten täällä. Pitäisköhän sitä tekasta syysketju..