Hakutulokset

  1. K

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Jmia, en tiedä oletko kuullut/kokeillut, mutta burana kuulemma joillakin hillitsee vuotoa. Aika hurjalta kuulostaa tuo vuoto kyllä D: Syöt varmaan jo rautaa/rautapitoisia ruokia ettei hemoglobiini pääse laskemaan.
  2. K

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Paljon onnea Lillitys plussasta! Täällä haikara pääsi lentämään ohi, ja nyt on menossa kp 5. Nyt iskikin taas sellaiset kuukautiskivut, että kipuläääkkeitä tuli vedettyä kaksin käsin. Pitänee tosiaan vihdoin varata se aika gynelle ja selvittää vihdoin, mistä nämä kivut johtuvat.
  3. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Jes! Hyvä, että joku muukin näkee saman harhan ;D Onko kenelläkään kokemusta noista perhosen testeistä, voiko niihin luottaa..?
  4. K

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Tervetuloa kaikille uusille inunkin peolesta :) Täällä siis kp22, ja iltaisin ja aamuisin olen ollut tuntevinani hieman etovaa oloa. Myös palelua on ollut. Tissitkin ovat kuulemma kasvaneet miehenikin mielestä. Tissien kasvua on vaikea laittaa pelkän toiveajattelun piikkiin, kun joku muukin...
  5. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tulempa minäkin mukaan kuvallani, jos mitenkään saan sen liitettyä. Tänään siis ilmeisesti kp22, ei hajuakaan oviksesta mutta peittoja on kyllä pöllytelty siihen mallii,n ettei pöly ole vieläkään laskeutunut! :'D
  6. K

    Miten voi erota sairaasta puolisosta?

    Mä en jäisi roikkumaan huonoon suhteeseen, jos kerran olen pyytänyt miestä hakemaan apua, mutta mies ei suostu.
  7. K

    Hei tulkaa kattoon mun pöllölaukkua!

    Paljolla tekisit mulle samanlaisen? :D
  8. K

    Älkää tehkö vauvoja enään Suomeen.

    Jos minä ja perheeni ollaan tänänä onnellisia, en välitä paskaakaan, vaikka huomenna räjähtäisi pari ydinpommia. Katastrofi voi iskeä koska vain, ja kuka tahan meistä voi olla kuollut jo tunnin päästä. En siltikään suunnittele elämään sen perusteella.
  9. K

    Olkapää sökönä/voimaton. Miten sen selittäisi lääkärille uskottavasti?

    No voi jumalauta. Mitä jos kertoisit lääkärille oireesi, jotta lääkäri voisi sittne mittiä, mikä on paras hoito?
  10. K

    Useamman keskosen äidit

    Onkohan tuossa eroja sairaanhoitopiireittäin? Tuntuisi kannattavammalta valtiollekin seurata raskautta tiheämmin ja ja antaa vaikka ne kortisoni-piikit, kuin tehohoitaa keskosta viikkokin.. Vaikka mitäpä minä niistä summista tiedän. Minussa ja miehessaä taitaa olla kuitenkin sen verran...
  11. K

    Eroamassa, talous ahdistaa

    No kyllä pärjäätte, hyvinkin. Meillä tuloja saman verran, himpun pienempi vuokra ja kaksi lasta ja aikuista. Ja hyvin pärjätään. Ja aivan varmasti lähtisin lapsen kanssa reissuun ,jos olisin itse maksanutkin ne jo. Etköhän saa jonkun kaverin mukaan?
  12. K

    Eroamassa, talous ahdistaa

    Öö, joo? Meillä tulot hyvällä tuurilla 2200/kk ja meitä on neljä. Helsingissä asutaan, ja ollaan pärjätty.
  13. K

    Useamman keskosen äidit

    Meillä siis lapset syntyneet ihan selkeästi keskosina, 35+4 ja toinen 33+6. Kakkosta odottaessa ei olult mitään muuta ylimääräistä, kuin synnytystapa arvio joskus rv 30 jälkeen, kun edellinen raskaus oli päättynyt sektioon. Siinä vaiheessa, kun tunsi harjoitussupistuksia kakkosesta, kukaan...
  14. K

    Useamman keskosen äidit

    Meillä on siis entuudestaan jo kaksi kuukauden-puolitoista etuajassa syntynyttä lasta. haaveissa 3. raskaus ja kiinnostaisi tietää, miten tulevissa raskauksissa seurataan raskautta? Onko Ultratutkimuksia useammin, saako kortisonit aikaisemmin.. Kokemuksia kiitos :)
  15. K

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Täällä painaa aivan järkyttävä väsymys, alavatsan nippailut ja jomotukset ja rintojen aristus. Ovulaatiotesti ei ihan vielä näytä plussaa, enkä oikein tiedä, onko viivat edes vahvistuneet mihinkään suuntaan.. Järkyttävä väsymys oli toisesta raskaudesta ensimäinen merkki jo ennen menkkojen alkua...
  16. K

    Jujukerhon paketti

    Mä avaan aina jujun paketit ja lähetän takaisin, jos kirja ei miellytä. Ei se yhdestä selauksesta pilalle mene.
  17. K

    Älkää pliis syöttäkö lapsianne syöttöporsaiksi!

    Jännä, että itse en ole tavannut yhtäkään järkyttävän ylipainoista lasta, saati lasta jolle oltaisiin juotettu limpparia tuttipullosta.. Taitaa olla nämä ääritapaukset enemmänkin Amerikkalaisten ongelma, suomesta niitä tuskin kovin montaa löytyy..
  18. K

    Uskallatko ostaa kierrätyskeskuksesta tai kirppikseltä käytetyn pakastimen?

    Jos se haju on tarttunut koko kerrostaloon, tai ainakin kellariin, niin eiköhän se haju ole pinttynyt myös pakastimeen. Eli jos ei haise mätäneviltä ruumiilta niin tuskin siinä niitä on pidetty.
  19. K

    Koiran pesutiheys?

    Koiran kuivan ihon hoito | Orion Hyvinvointi-lounge
  20. K

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Minä ilmottaudun mukaan myös. Ensimmäinen varsinainen yrityskierto siis menossa, vanhemmat lapset syntyneet -11 ja -12. Ja itsellä ikää 22. Tällä hetkellä kp7/27. Alavatsan nippailut, lima ja ovistesti vähän vihjaisivat siihen suuntaan, että nyt olisi otolliset hetket käsillä. Tuntuu...

Yhteistyössä