Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kirjoitinkin tosta jo aiemmin, että luin artikkeleita hedelmöittymisestä ja siitä, että ääritapauksissa kiinnittyminen voi tapahtua jo dpo4 tai vasta dpo12. Viikko on varmasti se yleisin. Lisäksi niissä osassa oli juttua siitä, kuinka herkät testit voi reagoida hedelmöittyneen munasolun koskettaessa limakalvon ennen varsinaista kiinnittymistä, niinkuin kemiallisissa kierroissa voi huomata. Mulla voi olla kyse jostain tällaisesta tai sitten testi näyttää omiaan. Eihän tohon voi tällaisilla päivillä millään luottaa ja siksi ryhdyin koekaniiniksi, että näkisin kuinka toi antaa haamuja missäkin kierron kohdassa, kun oon sellaisia saanut.

Hitsit, mä koitan etsiä niitä juttuja ja linkitän jos löydän.

Jos mulla on ollut varhainen ovis niin sitten raskauden mahdollisuutta ei ole, kun mies oli reissussa ja just oletetun oviksen aikaan peitot heilui. ;) Jään sitte seurailemaan.
 
Sunflower11
Paljon tsemppiä! Ja muillekin toiveilijoille.

Mä en taida ikinä päästä postaamaan kuvia, ku mulla kerkee menkat alkaa aina ennen ku ees pääsee piinailemaan kunnolla (luteaalivaihe jotain 7pvää)
 
20140619 095514-1
Kaikki kuivahtaneena.. tunti teosta. Hitsi että voin olla onnellinen. Nyt mun menkat on kuunvaihteessa eikä Robinin stadikan keikan aikana. . Sitä jo ressasin että iha kamalaa olla siellä lasten kaa menkkojen kanssa. Toki toivon että tällä normiajalla ovuloinnilla ois positiivinen vaikutus.. ja menkat ei alkas olleskaan =)
 
YrittäjäJ Niin siinä onkin, ihan punanen haamu.. taitaa ovikseen reagoida. Tää on kolmas päivä putkeen ku saan r testilläkin selvän haamun. Kamalat menkkapoltot :O Mä niin toivon että saisin pian ihan kunnon ovisplussan! Ei tuo kaukana luulis olevan..
 
Annikaeveliina Jospa sä superovuloit tollaset megakierron perään ;). Toivotaan! Ainakin tasaista kiertoa mut tärppiä kuitenkin eka.

Ite olen tehnyt diagnoosin.. olen joku hormonihirviö noiden tikkujen kanssa. Varmasti eskimopuikkoonkin tulis viivat jos uittasin :D. Mut kyllä mulla nyt ovista ehkä eniten pukkaa.. kauheet on vaa alamaha poltot. . Ei niinkään sivuille juikkase. Alaselkään koskee kans ku menkkojen alla. Tissikipu sopii ovikseen ja runsasta on tuo erite.. limaa/limaista valkkaria. Liputtaisin ite oviksen puolesta =)
 
Mä heitän kirveksen kaivoon.

Aamuiseen tikkuun saattoi testiajalla tulla häivähdys väriä, kuvaa muokkaamalla sen näki selvemmin, nyt testin kuivuttua siinä ei ole edes harmaata viivanpaikkaa, toki testiaika on se minkä pitäis olla se tärkein, mutta ei jaksa uskoa.

Tänään ostan jonkun muun merkkisen testin ja siihen saa jäädä, seuraavaksi testaan vasta hamassa tulevaisuudessa jos menkkoja ei näy.
 
Mä sain niihin 10mlU perhosiin viime kierrossa oviksen aikaan hennon viivan ja loppukierrostakin tais tulla haamuja niillä (ja vaikka millä).. mut esitestasin ne sillo menkkojen jälkeen ja ne oli ihan palnkoja. Eli vois kait niihin luottaa. Mulla oli varmasti siis kemiallinen viime kierrossa, sain ihan selkeetä haamua tikkuun ku tikkuun.

Lillilotta Höh. Perhosen testeissä ainakin sanotaan että viiva toi hävitä testiajan jälkeen. .että jos kiin ajattelee ja oot saanu haamua niin älä vielä luovuta!!!
 

Yhteistyössä