Hei tulkaa kattoon mun pöllölaukkua!

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Olen miettinyt myös meduusan näköistä laukkua, semmoista pehmeää ja pyöreää ja vaaleanpunaista. Josta roikkuisi niitä pitkiä meduusajuttuja, olisi hieno juhlakassi. Vois olla semmoinen kädessäpidettävä ehkä, ettei olisi hihnaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30007728:
Joo, mutta en tiedä, miksi tuossa ekassa kuvassa oli ihan erilainen fiilis. Ehkä valo osuu eri tavalla. Tai emmätiä..
siinä on enemmän kontrastia ja kirkkammat värit, johtuu siitä varmaan.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30007814:
kivan näkönen laukku, vaikken laukkuja käytäkkään.
mutta keittiönpöytä on hieno, kelpais mullekkin.
Se pöytä on kodinykkösestä. :D Siinä on se hyvä puoli että jos siihen kaatuu mehua, niin se vaan valuu reijistä lattialle.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
No mä oon kyllä ihan tyytyväinen, mutta ei oo semmonen, että kehtaisin antaa toiselle. Viimeistely ja siisteys ei näissä ompeluhommissa oo mun juttu. Sen takia en jaksa niin kriittinenkään olla ompelun suhteen. :D
Mulla välillä sama homma. Kun noita farkkushortseja tein niin monet kohdat oli aika paksuja ja alalanka meni myttyyn niin en purkanut vaan annoin olla mytyssä. En mä niitä anna kenellekkään vaan käytän itse.
 
Peyote
Söpö ja persoonallinen blogi, huomaa että käsityöt on sun juttu!=)
Oikeestaan oon parempi piirtämään ja maalaamaan. Käsitöitä teen vaan silloin, jos haluan jotain sellaista, mitä ei saa muuten kuin tekemällä itse. Juhlamekonkin vaan tein, vaikka en oikeasti osaa, kun ei kaupoista löytynyt mitään mitä olisin halunnut. Sitten juhlissa näytin varmaan salaperäiseltä, kun ihmiset antoi hameesta kohteliaisuuksia, kun itse tiesin, millaisilta ne saumat näytti sisäpuolelta. :D
 

Yhteistyössä