Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

Heipsis! Pitkästä aikaa minäkin ehdin kirjoitteleen.. Olen pari kertaa käynyt lukemassa muiden kuulumisia, mut ei ole aikaa ollut kirjoittaa.. Onnittelut näin alkuun plussanneille! Ihanaa lukea onnistumisia.. Ja tervetuloa uusille! Kiva saada lisää kuumeilijoita jakamaan olojaan..
Omaa napaa: täällä taidetaan olla raskaana!? Testiä en ole vielä tehnyt, viikon päästä ehkä vasta.. Mut naamaan on viimeisten päivien aikana ilmestynyt isoja ja kipeitä finnejä. Mulla ei finnejä yleensä ikinä, paitsi raskausaikana.. Edes murkkuiässä ei ollut paljoa. Toinen "oire" on se, et en enää osaa tai saa nukuttua mahallani. Aina siis nukun mahallani, paitsi raskausaikana, mut yleensä mahallaan nukkuminen loppunut vasta raskauden puolessa välissä. Myös ihan kamala väsymys iskee välillä vaikka kesäisin jaksan vaikka kuinka..
Mies taas ihmetteli, et onko voinut näin helposti onnistua? Kuopus onnistuttiin saamaan alulle ekasta tai tokasta yritykerrasta. Nyt eka yrityskerta..
No seurailen vielä oloja ja ehkä tosiaan viikon päästä lähden testaamaan..
Kurja vaan tämä naama! Just huomenna polttareihin menossa ja ihan kamalan näköinen! Ei kyl varmaan mua siellä nyt huomata kun paljon porukkaa lähdössä, mut kuvista kiva katsella omaa naamaa.. No kai se tästä.. Juominen vähän kyl arveluttaa et joisko pari vai pysyiskö limpsalinjalla? Ei kyl varmaan maistu edes juominen.. No tuun sit päivitään mitä tapahtui.. Jatkoja ja plussatuulia!
 
  • Tykkää
Reactions: Pippurihäntä
Tervetuloa Unto-Helmiina! Jos haluat niin lisään listalle vielä kiertopäivän ja sinun ikäsi :)

Jörriliinillä kuulostaa olevan jännät paikat; toivotaan kovasti pikaisia plussauutisia...!

Pahoittelut negoista hispu ja Baby. Toivotaan, että kierrot eivät veny kovin pitkiksi ja paljon plussatuulia seuraavalle yritykselle :flower:

Täällä odotellaan menkkoja, joiden pitäisi alkaa viikon sisään. Alkaa olla hieman kaksijakoiset tunnelmat kun ei mitään ala tapahtua....Taitaa loppukesä mennä ihan hölläillessä ja "aktiiviyritys" alkaa syksyllä :D
 
Hei! Ajattelin siirtyä tähän ryhmään kun ei tuo parikymppisten pyöri. Olen siis 20-vuotias kahden tytön äiti ja nyt on yk 1 . Kierukkahan lähti kävelemään tuossa 1.6. kun menkat alkoi ja onneksi oltiin ajateltu pikkukolmosta saada aluille :D

Tuskin ainakaan tässä ekassa kierrossa tärppää, menkat kesti 1.-11. ja päätti sit vuotaa vielä yhden päivän tuossa pari päivää sitten, hormonit varmaan hiukka sekasin kierukan takia :D (elättelen toivetta että olikin kiinnittymisvuotoa ;) )
 
Moikka! Vieläkö saa liittyä joukkoon? Olen 31v kahden laspen äiti (09 ja 10). Kolmatta ollaan yritetty tehdä ja plaah kuinka vaikaeeta se on :( Nyt yk 5,kp7/28. Molemmat edelliset tulleet helposti ja nyt saa pettyä kuukausi kuukauden jälkeen.
 
Tervetuloa Unto-Helmiina, Jmia ja Jepulis :)

Jörriliinillä kuullostaa tosiaan olevan jännät hetket, joko oot testaillut? Toivottavasti saatais jatkoa plussa-aaltoon :D

Harmi, että ei kahta viivaa suostunut vielä tikkuun tulemaan hispu ja Baby3 :(

Boomkaa tais jossain välissä kysellä tuota meijän yk:ta, passaa kyllä, että tuolla lukee tuo kasi. Täytyy myöntää, että en oikein enää taija itekkään olla täysin laskuissa mukana :D

Tympäsee kun mua on vähän huippaillut ja olo on ollut pienesti etova (just samaa oli ekassa raskaudessa), vaikka en kyllä varmalla ole raskaana. Ohimenevää ja vissiin jotain toiveajattelua :ashamed: Mutta nyt olis taas se otollinen aika kuukaudesta joten jos sais nuo olot sitten takasin parin viikon päästä :D
 
Mä varmaan kehittelen oireita. Kp 21. Dpo 7. Oviksesta saakka pistellyt oikealle alavatsaan ja ollut menkkamaisia tuntemuksia. Tänään pistelee huomattavasti vähemmän ja menkkatuntemukset ovat lähinnä hetkittäistä epämiellyttävää oloa alavatsalla. Rinnat eivät ole vieläkään tulleet kipeiksi. Normaalisti näillä paikkeilla kiertoa kipu alkaa välillä olla jo sietämätöntä. Iltaisin on normaalisti ihan kivikovat rinnat ja kun ottaa liivit pois niin tuntuu että rinnat lähtevät irti. Nyt ei mitään. Pehmeät ja kivuttomat.

En uskalla testata. Tipun muuten kovaa ja korkealta kun siihen testiin tulee vain se yksi viiva.

Voisiko nämä olla raskausoireita?
 
Kiva kun porukka kasvaa, tervetuloa mukaan Jmia ja Jepulis! :)

Huoh, täytyy lähteä vielä töihin ahertamaan. Mutta sitten pääsenkin pitkän viikonlopun viettoon perheen kanssa...Älkää ihmetelkö jos päivitykset tökkii seuraavina päivinä ;)


Mukavaa juhannusta kaikille! :)
 
Heipsis!
Täällä kuumeilemassa uusia! Tervetuloa! Mukava lukea muiden tuntemuksia, jänniä paikoja monella..
Minun oloista tais täällä parikin kysyä.. Ei, en ole testannut vielä.. Olo edelleen sellainen et raskaana voisin olla, mut ehkä mielikuvituskin vaan tekee kepposia?!?! Eli törkeen väsynyt ollut ja näppyjä vielä naamassa.. Täällä joku noista kiinnittymiskivuista ja vuodoista kertoi? Mul ei vuotoja, mut millaisena ne kivut tuntuu? Onko sellaisia yksittäisiä lyhyitä vihlaisua ja vain toisella puolella? Mulla alkoi eilen sellaiset yhtäkkiä ja yölläkin oli pari sellaista, et oikein heräsin.. Miehelle jo surkeana valitin, et kertooko alkavista menkoista? Voihan naamaan näppyjä tulla ihan vaan hormonien takia, kun hormonikierukkaa ei enää.. Mun ei kyl finnejä oikeestaan ikinä! Ei edes murkkuiässä ollut..
Täytyy tässä nyt seurata, etmihin kivut johtaa.. Joko menkat nyt ikävä kyl alkamassa :( tai sit olis jotain kiinnittymiskipuja? :) Kuullaan tas ja hyvät Jussit kaikille! <3
 
Kyllä ihmisen mieli tekeen niin kepposia. Joka kuukausi muka jotain oireita olevinsa,mut kaippa nekin ihan kuviteltua on :(
Nyt taas käyttöön ovulaatio testit. Vaikka olin jo kerran päättänyt,etten sellasten kanssa rupee vekslaan. Miltä muista tuntuu, seksin harrastaminen? Siis tarkotan,että ainakin itselläni se on välillä ihan pakkopullaa,mennään miehen kanssa melkein jokatoinen päivä menetelmällä,ja sit on valmiiksi se fiilis,et ei se kuitenkaan tärppää :/
Huomenna alotan testaan ovulaatiota..On tää aika stressaavaa :D
Tulipas tästä ihan valitus virsi.
 
Tervetuloa kaikille uusille inunkin peolesta :)

Täällä siis kp22, ja iltaisin ja aamuisin olen ollut tuntevinani hieman etovaa oloa. Myös palelua on ollut. Tissitkin ovat kuulemma kasvaneet miehenikin mielestä. Tissien kasvua on vaikea laittaa pelkän toiveajattelun piikkiin, kun joku muukin sen huomaa. Eivätkä nuo tissit ole kahteen kymmeneen vuoteen pelkällä tahdon voimallakaan kasvaneet, joten miksi nyt.. :D Tänään aamulla tein r-testin (malttamaton kun olen) ja olen näkevinäni siinä hyvin hailakan haamun. Aiemmin saman merkkisillä testeillä en ole saanut edes haaamua.

katsotaan nyt ,josko tuo vahvistuisi! On kuitenkin kulunut vasta niin vähän aikaa, että plussakin voi hyvin muuttua vielä negaksi ilman, että menkat ovat edes myöhässä. Ovulaation ajankohtakin on hieman epäselvä, sillä meillä oli vieraita juuri silloin, kun viivat olivat vahvistumaan päin ja kun muutaman yön jälkeen testäsin uudelleen, testi näytti jo negaa. :rolleyes:

Plussatuulia muillekin, eikös nyt olisi jo aika saad kesäkuulle plussia? <3
 
Hei! Ilmoittaudun mukaan joukkoon :)

Olen 28-vuotias ja minulla on poika -07 ja tyttö -10 ja tämän vuoden puolella on herännyt ajatus vielä kolmannesta. Kierukka minulta poistettiin tammikuussa, joten periaatteessa yrityskierto nro. 6 menossa. Tämä onkin uutta, koska aikaisemmilla kerroilla raskauduin joko 1. tai toisella yrityskierrolla. Tammikuusta tähän hetkeen on kyllä mahtunut kaikenlaista, luulisin että yksi niistä oli varhainen keskenmenokin :( Maaliskuulla taas tytölleni sattui erittäin ikävä tapahtuma, jolloin se ja seuraava kuukausi myös meni harakoille. Sitten toukokuussa olinkin ovulaation aikaan koulutusmatkalla. Nyt kesäkuussa toivotaan tärppiä kovasti. Niin ja kp 16/28-30 mulla nyt menossa.
 
Heippahei taas!

En ookaan saanut kirjoiteltua tänne aikoihin, koska alkukesä on mennyt mökkitunnelmissa ja ärsyttää tällä kännykällä rustailla.

Kivaa, että tää ryhmä on aktiivinen ja uusia ilmoittautuu mukaan! :)

Tuossa moni kirjoittelikin noista kuvitteellisista oireista ja täytyy sanoa, et itseltä tuntuu kummasti niitä löytyvän. Se on suorastaan RAIVOSTUTTAVAA! Meillä menossa nyt siis yk2 enkä todellakaan ole raskaana, mut ennen menkkoja ehdin kyllä taas kokea kaikenlaista. Merkittävimpinä "oireina" oli hajuaistin käsittämätön voimistuminen ja aivan älyttömän kuvottava olo. Haistoin mm. eteisestä, että keittiössä syödään ruisleipää, vaikka huoneet on ihan eripuolilla kotia. :/ Ja olo oli siis todella huono ja väsynyt monta päivää. Ja silti kaikki oli täysin kuviteltua. Yhden testinkin ehdin tehdä ja sehän oli tietysti turhaa. Menkat alkoi tavalliseen tapaan parin päivän tuhrulla ja kunnolla kp 30. Nyt siis tosiaan menossa yk2 ja kp10.

Miten teillä muilla? Kuinka voimakkaita valeoireita olette kokeneet? Itse en voi käsittää varsinkaan tuota hajuaisti-juttua! Entä onko lisää plussia ilmaantunut? :)
 
Nyt kaikki peukut ja varpaat pystyyn. Tänään kp25. Pisin pilleritön kierto ollut 25. Kp26 on ollut sitten jo kp1.
Ei minkäänlaisia menkkatuntemuksia! Normaalisti menkat alkaa ruskealla tuhrulla päivän tai kaksi ennen verta. Jos nyt sitten oikein pitkäksi kierto innostuu niin 28 on ollut pisin.
Tällä hetkellä "oireita" on pari päivää kestänyt etova olo ja rintojen/nännien kipeytyminen. Vatsakivut ovat hävinneet täysin.
Mies on jo pariin kertaan tuossa sanonut että hän ei tarvitse testejä. Näkee että olen ihan selvästi raskaana.

Tervetuloa uusille. Toivokaamme juhannuksen jäljiltä paljon plussia :)
 
Täällä taas tullut epämääräistä eilen housuun, saa nähdä kuinkahan kauan menee kierron tasottuessa.. Tähän kaiken hyvän päälle pääsen kaasoksi kälyn häihin jotka on ensi kesänä, täytyy nyt vaan toivoa että tärppää tässä muutaman kuukauden aikana, tai ei tärppää kun vasta juuri ennen häitä, meille on muotoonommellut tiukat mekot sinne ja korkeilla koroillakin pitäis osata kävellä :D

Noista raskausluuloista voi myöhästyä menkatkin pitkän aikaa, itse panikoin joskus seurusteluajan alussa raskautta ja myöhästyi melkein kahdella viikolla, vuoti vasta kun tein testin ja lakkasi stressaamasta.. Aiemmista lapsista ei tullut alussa mitään oireita, esikoisesta arvelin ennen menkkoja ja tein testin ja kuopuksesta tiesin jo tekovaiheessa vaikkei edes suunniteltu toista :) Tää on ihan uus tilanne kun aiempia ei edes kuumeiltu, saa nähdä tuleeko valeoireita jossain vaiheessa :)
 
Tervetuloa kaikille uusille! Teitähän oli monta :)

Täällä kierto venynyt eikä loppua näy, enkä myöskään ole raskaana. Grrr. Tuskaa ei vähennä se, että taisteluni kilpirauhasen vajaatoimintaa vastaan onkin vasta alussa koska lääkityksestä huolimatta arvot huononee (=raskautumismahikset huononee ja keskenmenoriskit kasvaa). Huoh! Tämmöisten asioiden korjaaminen vie aikansa ja tuntuu tuskalliselta odottaa kun toivois B3 kuvioihin heti. Koitappa siinä ajatella muuta ku vauvakuume pinnalla. Edes lähenevä loma ei piristä....

Kunpa jollain tärppäis ja pian. Sais toivoa että ehkä itelläkin vielä joskus...

Negatiivisesta viestistä huolimatta lämpimiä plussatuulia kaikille <3

B3
 
Lillitys ihan selvät kaksi viivaa! Onnea :)!

Itsellä nyt kp 13,eilen sain tosi vahvan plussan ovistestiin. Mistäs ne dpo aletaan laskea? Eletään taas jänniä hetkiä :D Tuntuu aina niin pitkältä tämä loppu kierto.
Plussatuulia muillekkin!
 
Lillityksellä on hyvät mahikset nyt, peukut pystyyn että viiva vahvistuu tuosta! :)
Täällä nyt tuskailen kun pitäisi viikko odotella testin tekoa, siitä sitten selviäisi aika varmasti vaikuttaako ne välivuodot kuinka paljon mahdollisuuksiin tulla raskaaksi, koska aiempiin lapsiin ei ole tarvinnut kuin yhden kerran jolloin tavarat olleet sisällä yön.. Tietääpähän sit tuskailla tulevaisuudessakin jos vuotoja esiintyy :stick:
 
baby3 :hug:

lillitys ei epäilystäkään, onnea :heart:

Peukut pystyyn jepulis

Omaa napaa dpo 9 ( eikös vaan päivä ennen ovista ole dpo-1, ovispäivä dpo 0 ja sitä rataa kun joku kyseli, olen ainakin itse näin laskenut) eli siis alamahaa vihmoo äkkiliikkeissä ja palelee, tissit tainnu himpun kasvaa, odotukset korkealla, lisäksi tullut outo varmuus, rauhallisuus raskaudesta ja tulokkaan sukupuolesta, aiemmat tärpänny yk 1 ja yk 2.
 

Yhteistyössä