Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

Paljon onnea Lillitys! Siirrän sut plussanneisiin ja toivotan hyvää jatkoa sekä paaaaljon tarrasukkia matkaan :heart:

Minne ovat Mandah ja Jellybeany kadonneet? Käykäähän päivittämässä ootteko plussanneet vai mitäs on tapahtunut.... :)

Missä vaiheessa on Jörriliinin, hispun ja kolmensopan kierrot..?

Täällä odotellaan menkkoja edelleen, ei ole vielä merkkejä niiden alkamisesta :D

Kesäkuu lähenee loppuaan, mutta toivotaan sitten sitäkin plussarikkaampaa heinäkuuta meille! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Lillitys
Kiitokset onnitteluista. Toivottavasti moni tulee vielä perässä tuohon maaliskuisten pinoon. Minä siirryn nyt sinne. Nyt se on varmaa. Digitesti näytti 'raskaana 2-3' :)
Kiitokset tukiryhmälleni! Pitäkää lippu korkealla!
 
Paljon onnea Lillitys plussasta!

Täällä haikara pääsi lentämään ohi, ja nyt on menossa kp 5.
Nyt iskikin taas sellaiset kuukautiskivut, että kipuläääkkeitä tuli vedettyä kaksin käsin. Pitänee tosiaan vihdoin varata se aika gynelle ja selvittää vihdoin, mistä nämä kivut johtuvat.
 
hei!
Anteeks kun jäänyt taas kirjoittelu.. Kesä liian levotonta aikaa, ei jää aikaa itselle ja tukiryhmälle..
Omaa:Eli plussa pärähti viime viikolla testiin..(tarkemmin 23.päivä). Jo pari viikkoa olin kyl jo varma et raskaana olen, kun naamaan tosiaan tuli finnejä ja alkoi väsynyt olo ja huonoa oloakin välillä.. Ihan vaan varmuuden vuoksi testin tein, vaikka mieskin kyl minua uskoi.. Siitä hyötyä et kolmas jo tulossa niin oireet pitää hyvin paikkansa ja mieskin jo hyvin tuntee minut.
Sitä en tiedä, et kuulunko helmikuisiin vai maaliskuisiin? Laskettu aika olis 28.helmikuuta, mut molemmat raskaudet mennyt lasketun ajan reilusti yli ja epäilen tälläkin kertaa käyvän samoin.. Maaliskuussa siis todennäköisesti syntyy..? Saa vinkata, et kumpaan ryhmään siirryn? Plussatuulia oikein kovasti tänne ja kesän jatkoa!
 
Onnea Jörriliinillekkin :flower:

Täällä on yhden sortin niagaranputous, aamulla piti jo vaihtaa farkut kun tuli tämmöset pienet menkat joita ei pitele yöllä ees tamponi ja side. Kiva kiva. Ei tosiaan tarvii miettiä olisko sittenkin raskaana, tuolla ei pysyis kyllä kukaan :D Täytyy nyt vaan toivoa, että ei kestäis kovin pitkään kun on kerta näin runsaat, voi tulla pian aika heikko happi jos kaks viikkoa holisee.. Mutta joo, olisko nyt sit ehkä kp3 kun lähti niin hiljalleen valuttelemaan.
 
Isot onnittelut Jörriliini! :heart: Hienoa että olet osannut tulkita kroppaasi noin varmasti. Itselläni en ole raskautta varmaksi tuntenut ennen kuin testi on plussaa näyttänyt..Senkin jälkeen on tovi mennyt ennen kuin on oireita ilmaantunut :D Itse siirtyisin helmikuisten ryhmään; eihän sitä koskaan tiedä jos tuleekin vaikka kaksi viikkoa etuajassa ;)

Pahoittelut kolmensoppa, toivotaan parempaa onnea seuraavaan kiertoon :hug: toivotaan myös että kipujen syy selviää!

Huh, pahoittelut myös Jmialle; sulla on kyllä runsas vuoto jos noin pahasti tulee :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Mut voi lisätä taustaileviin ;) Yritystä ei vielä ole, kun parisuhde niin tuore (vanha tuttu kyllä), mutta kovin olisi haaveissa kolmas itselle ja miehelle ensimmäinen. Asiaa ollaan jo vähän sivuttu, mutta itse hangoittelen vielä vastaan vaikka 30v päivä lähenee uhkaavasti ja tahtoisin kuitenkin vielä 2 lasta ennen sitä.

Taustaa hieman; itselläni tytöt 2/07 ja 4/08. Molemmista plussa näkynyt testissä vasta rv6+3. Kuopus on ns. erityislapsi, puheentuotossa vakavia ongelmia. Nyt ollaan tutkimuksissa ja diagnoosi saataneen syksyn aikana. Tämän hetkinen tilanne tuottaa omalta osaltaan stressiä ja siksi kolmannen yritys aloitetaan aikaisintaan vuoden vaihteessa. Takana myös km 12/13 rv4+5 edellisessä suhteessa, raskausoireet olivat rajuja ja vuotokin todella kurja. Testeihin ei positiivista tulosta saatu. Esikoista yritettiin aikoinaan alulle liki 1½ vuotta, toinen sai luvan tulla kun on tullakseen ja kolmannessa petti ehkäisy totaalisesti.
 
Tervetuloa mukaan heidip*! Toivotaan, että rankoista kokemuksista huolimatta seuraavan kanssa kaikki menee hyvin, kunhan aloitatte yrittämisen :flower:

Omaa napaa: Vaikka tiedän, että tälle kiertoa ei varmasti ole mitään odotettavaa, niin miksi sitä pitää alkaa nostamaan toiveita? Nyt kp41 menossa ja koska menkat eivät ole alkaneet niin tekisi mieli testata :D Vaikka mulla "normikierto" voi olla yhtä hyvin jopa 50päivää. Ja ovis jäi täysin bongaamatta tässä kierrossa vaikka yleensä sitä ei voi olla huomaamatta. Kai tuolla sisällä joku pieni optimisti asuu..... :rolleyes:
 
Kyllä boomkaan kannattais testata, ite en ainakaan pystyis olee testaamatta :)

Heidip*ille tervetuloa, kiva kun on muitakin uusia :)

Asiasta kukkaruukkuun, lähden tästä vaihtamaan lakanat viime yön jäljiltä, luulin elisen aamuna/yönä vuotavani paljon, mutta nyt tuli jo yön aikana läpi, piti nousta jo 6:20 vaihtamaan tamponi ja side ja pikkuhousut heitin roskiin. Kyllä kyrsii ja pahasti. Eilen sentään holahti vasta noustessa. Huoh. Jos tää kierto ei rupea kuukauden aikaan yhtään tasottumaan niin pitää varmaan lähteä näytille, en halua ensin vuotaa puolta kiertoa tiputtelua ja sen jälkeen vuotaa kuin seula. Tänäänkin pitäis varulta hakea rautatabletteja, voisin äkkiseltään veikata että valmiiks huonot veriarvot ei tykkää tästä vuotamisesta..
 
Onnittelut Lillitys ja Jörriliini :heart:

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille.

Komppaan Jmiaa, en kykenis minäkään olemaan testaamatta Boomkaa jos olisin :D

Mä en usko, että tässäkään kierrossa tärppäsi, luulen bonganneeni oviksen ja sen aikaan oltiin miehen kanssa noin 100km etäisyydellä toisistamme. Jostain kumman syystä on mahaa jomotellut nyt eilen ja tänään, vähän kuin menkkakipuja, mutta ei kuitenkaan ihan. Keskittyy tuohon vasemmalle puolelle. Tietenkin mietin sitten jotakin kiinnityskipuja tms, mutta voi olla ihan liiasta herkuttelusta tai sitten (mun kiertoa kun ei voi kovin hyvin ennustaa) niin voi olla että ne menkatkin on sieltä kurvaamassa muutama päivä etuajassa.
 
Hei, täällä yksi uusi kolmannesta haaveileva. Toivottavasti mahtuu mukaan. ????

Olen 33 v, mieheni 38v ja meillä on kaksi ihanan tempperamenttistä tyttöä ( 08 ja 09). Toinen kierto kun yritetään ja kp on nyt 28/26-28.

Olemme puhuneet ja haaveilleet kolmannesta lapsesta nyt kohta vuoden ajan, mutta yritys (oviksen metsästyksen kera) aloitettiin vasta viime kierrosta.
Tänään tosiaan eletään varsinaista jännäyspäivää. Yhden testin olen tehnyt, negaa näytti. Ajattelin odotella vielä huomiseen (ke) aamuun asti, jos ei mitään muutosta tule. Tuntemuksia, niitä normaaleita menkkakipuja ei ole vielä tullut, joten pidetään sormet ristissä että nyt olisi tärpännyt. Tosin tällä kesäflunssalla saattaa olla osansa mun tuntemuksiin suuntaan ja toiseen.

Nyt toivottelen hyvää yötä ja jään seurailemaan palstaa. ????
Plussatuulia kaikille!
 
No jopas te otitte plussakirin kesäkuun lopulle; onnea Unto-Helmiina! :)

Ja tervetuloa Bebek! Sulla on jännät paikat heti saman tien. Toivotaan tietysti pikaista plussausta ja näin ollen heinäkuisten pinon korkkaamista ;)

Pahaenteisiä vatsannippailuja on ollut heti ylös noustessa. Huoh, alkaisivat nyt jos ovat alkaakseen...! :kieh:
 
Jmia, en tiedä oletko kuullut/kokeillut, mutta burana kuulemma joillakin hillitsee vuotoa. Aika hurjalta kuulostaa tuo vuoto kyllä D: Syöt varmaan jo rautaa/rautapitoisia ruokia ettei hemoglobiini pääse laskemaan.
Oon koittanu suosia, mutta en niin hirveän tarkka ole ollut ja rauta tabletteja oon syöny vaan raskauksissa, nyt en sitten hakenutkaan niitä tabletteja kun kissoille on tullut korvapunkki niin saa nähdä laskun suuruuden kun vanhin on ainakin pakko käyttää eläinlääkärin kautta kun ei meinattu saada edes katsottua korviin.. Ja ens perjantaina on Jysäri, niin täältä pitää ajaa ensin ihan eri suuntaan viemään lapset hoitoon ja tulla takasin päin Himokselle mennessä.. Laskinko viime vuonna että tulee 600km ajoa viikonlopulle sen takia, eli bensaan menee törkeästi taas rahaa.. Ja nyt tuli mieleen, että kuka saa laitettua kissoille ne korvatipat kun ollaan viikonloppu poissa :O


Mutta joo, ekana vuotopäivänä otin buranan illalla, ei vaikutusta vuotoon. Tosin otin sen pääsäryn takia :)

Positiivista tässäkin päivässä, en vuotanu yön aikana yli! :) Eikä oo muutenkaan tullu perinteistä holahtamista kun nousin ylös ja oon kuitenkin ollu jo puol tuntia yläällä. Parempaan päin siis jo :)
 
Isot onnittelut plussanneille ! Huippuhomma :)

Itellä kilpparin vajaatoiminnan hoidossa lääkeannostusta nostettu koska arvot huonontuneet vaikka lääkitys on jo päällä. Mietin tässä et taitaa olla viisaampi siirtyä taustalle hetkeksi kunnes sais kuukautiset takaisin ja itteni muutenkin kuntoon. Vauva todellakin edelleen toiveissa mut oma terveys pitää saada ensin kondikseen... Toivottavasti palaan pian!! Koitan rentoutua, levätä ja nauttia kesälomasta vauvankaipuusta huolimatta. Lippu korkeella ja sitä rataa.

Ihanaa kesää kaikille ja tuhottomasti plussatuulia kaikille <3

Baby3
 
Ei tärpännyt meillä... Eli nyt on sit kp 1/26-28 yk 3 alkaa. :(

Onko muuten täällä muita oviksen testaajia? Mitkä testit olette todenneet parhaimmiksi? Ja mistä olette ostaneet tai tilanneet? Mä olen nyt nää pari kertaa käyttänyt ihan marketista saatavia rfsu:n ovistestejä... Meillä taitaa olla tässä kierrossa nyt kovempi isku miehelle etten olekaan raskaana, kuin mulle. Oli meinaan ihan varma et olis onnistunut. ;)
 
Niinhän se meni, että loman kunniaksi alkoi vuoto ja menossa nyt kp3. Pävitykset on olleet hieman katkolla kun ollaan reissailtu. Vie vähän lomatunnelmaa, mutta kohti uutta yritystä jne. :D

Pahoittelut Bebek, toivotaan sullekin parempaa onnea seuraavalle kierrolle :flower:

Siirsin sut Baby3 taustalle, jospa pääset kohta jälleen yrittämään :)
 
Täällä tulee mukaan yksi kolmatta yrittävä.

Olen aiemminkin ollut samantapaisessa ryhmässä (3 vuotta sitten) mutta kolmosen yritys lykkääntyi kun päätin opiskella ensin ammatin.

Nyt on ikää 27, esikko 6v ja kuopus 4v ja haaveissa olis pikkusisko tai veli näille pikkuäijille.

Aika alkutaipaleella ollaan kun kierukkakin on lähdössä vasta 4.8. (Menivät kesälomalle perhana, eivätkö ymmärrä vauvakuumeen päälle mitään?) ;)
Noh, joka tapauksessa hommat on vielä haaveilu asteella neljä viikkoa. Eli mut saa laittaa taustailemaan toistaiseksi. :)
Mutta aattelin tulla tänne kurkkimaan nyt jo että pääsee kunnon plussailutunnelmiin. :D

Onnea plussanneille.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä