Hakutulokset

  1. M

    Inseminaatio 2014

    Onnea Chiligail plussasta <3. ON. Mursu oli kysellyt mun kuulumisia. No, 2 viikkoa sitten maanantaina sain oysista tyhjennyslääkkeet, kun kävin ultrassa. Sitä edellisenä perjantaina oli ultra kipujen takia, siinä näkyi 4mm sikiö, joka vastasi viikkoja 6+1 (viikoilla 8+jotakin). Maanantaina...
  2. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hei. Olen täältä taustalta seurannut, kun plussasin toukokuun alussa. Kävin itse ekassa uktrassa 4+9. Gyne näki jonkun ihan pikku läntin, ja sanoi ettei voi luvata sen olevan raskauden alku. No, aloin valmistaa itteeni heti pahimpaan. Rv 7+1 oyssissa ultra, löytyi sikiöpussi, ruskuaispussi ja...
  3. M

    Inseminaatio 2014

    Tää onnellinen odotus päättyy todennäköisesti kyyneliin. Eilen ultrassa viikkoja piti olla 7+1, sikiöpussi ja ruskuaispussi näkyi sekä mahdollinen sikiökaiku. Viikot oli ihan päin mäntyä, 4+4, ja viime yönä tuli vähän vertakin. Ei enää ikinä, mun lapsenteko loppui nyt tähän. Viime vuonna...
  4. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tää teki tärisevin käsin digin tänään pikkulirusta 20140508 134832 - Aijaa.com
  5. M

    Inseminaatio 2014

    Kiitos kaikille onnitteluista <3 viime vuotinen km kummittelee taustalla, mutta nyt ei oo tiputellu yhtään, mikä näyttää olevan mulle hyvä merkki. Viiva84, tässä inssissä ei ollu ees otollisimmat olosuhteet, kun pääsiäinen tuli niin munikset ei kauhean isoja olleet. 2kpl yli16m ja limiskin suht...
  6. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Plussatuulia kaikille! Ite tilasin vielä digejä, jos äitienpäivänä uskaltais testata. Raskausoireita tullut, mahtavia repåisyjä aivastaessa jne... pelko on kuitenkin aina persiissä, että se sanois ei raskaana. Toisaalta tuntus hullulta näiden jälkeen 20140506 080314 - Aijaa.com. Testit on...
  7. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hookoo, oon tosi pahoillani :(. Itekkään en uskalla kauheasti riemuita vielä. Ultra ois toukokuun lopussa. Nyt oon mittaillu lämpöjä, siinä 37 kieppeillä. Jos lopettais senkin, ja ottas nyt ihan iisisti. Nelhm, pahoittelut :(. Onnea plussanneille! Mymosa, inhottava tilanne.
  8. M

    Inseminaatio 2014

    Heippa ja anteeksi hiljaiseloni. Onnea kaikille plussanneille ja tsempit uusiin kiertoihin. On :Inssi tehtiin 17.4. Pregnyl, clomit ja lutinus tukilääkitykseksi. Nyt sitten varovaisesti siirryn plussanneisiin. Eilen tein 2 puikkoa ja erittäin positiivisia. Ultra on kuun lopussa.
  9. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    20140505 111719 - Aijaa.com no kyl mie nyt jo uskon. Tänää otettu, tää on viides pissa tälle päivälle ( kahvi juoksututtaa)
  10. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ja viime kesänä tulin raskaaksi näihin aikoihin, km tuli rv6 :(
  11. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nelhm näkyy :) mulla ei oo testejä, mutta huomenna vois ostaa, ellei se täti tuu kylään. Mulla on särkeny alamahaa kohta viikon, aivsn ihme tuntemuksia. On kyllä niin myötätunnot kaikille, joilla uus kierto. Me ollaa väännetty tätä kakkosta 6 vuotta, joten tiiän mitä se pettyminen on.
  12. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    NEHlm jotain hailuraan näkyy Mullinmalli en osaa sanoa tuosta, ei oo tuttu testi mulle. En nää siinä oikein mitään. Otin nyt vielä paremmalla kameralla kuvan tuosta "plussa" testistä, tuli siis sen 5 min sisään ja tuollaisena pysynyt. Menkat on nyt 3pv myöhässä, mutta mietin että johtuuko se...
  13. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nehlm pregcheck oli ma ja apteekin oma tiistaina. Ja nega digi tiistaina. Menkat ei oo alkanu vielä, mutta varmaa viim tänään. En oo nyt sitte testaillu enää. Ai nii ke tein apteq 2 negaa. Toiveet romahti siihen. Mymosa, tsempit ja voimahali!
  14. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nelhm jottain näkyy kyllä :). ON: Ite oon tuijotellu tuota omaa " plussaa" ja en tajua miksi se on niin selkeå, jos nyt kuitenkaan en oo raskaana. Ukkorukallekkin näytin ja oli ihan innoissaan. Paskoja testejä
  15. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Täällä myös toiveet nyt lopahti. 2 herkkää testiä ja niin negaa, kuin olla ja voi. Kyllähän sen olisi pitänyt jo vahvistua tuon viivan, eteenkin kun 15 yksikköä herkemmät testit.
  16. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Piuu selvä viiva viimeisimmässä :)
  17. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Anteeksi tää kuvasaaste ja oma napa, mutta oon vöhän sekausin. Digi näytti ei raskaana ja perään puikko IMG-20140429-WA0000 - Aijaa.com. Annnulla ihana viiva <3
  18. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    20140429 110831(1) - Aijaa.com tässä ois nyt tän päivän toka pissasta. Apteekin oma
  19. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Voi ihanaa Tanya85 että näät. Mun mieskin näki, en oo sille koskaan ennen testejä näytellyt. Teen uuden testin kunhan eka apteekissa pääsen käymään :)
  20. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hei. Tässä eiliset pregcheck 25 herkkyydellä, ehkä 10dpo. 20140429 082602(2) - Aijaa.com. Onkohan nää testit kovin luotettavia? Ihmetyttää vaan jos tunninnvälein tehtyihin tulee molempiin susiviiva. * Muoks* oon muolannut värejä vähän

Yhteistyössä