Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mullinmallilla näkyy :) toivottavasti vahvistuu :)

Mulla nyt Dpo5 ja eilen tuli joku tilapäinen mielenhäiriö kun tein testin :D oli siis NIIN nega kun olla ja voi :D ekasta raskaudesta testasin Dpo 7 ja oli kans niin nega että :) ajattelin kyllä siitä huolimatta alkaa tikutteleen jo parin päivän päästä :) :) ei jaksaisi yhtään odottaa enää :|
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Mullinmalli KUVAAAAAA!!

Tanya85 Joo ei sitä koskaan jaksa odotella minnekkään menkoihin..kuka jaksaa :O

Menin ja ostin vielä pc:n paketin.. viekkarit tulee jos ei tuu postissa huomenna niitä korvattavia testejä :headwall:. Samalla lähti ovistestipaketti ens kiertoa varten.. saatan kyllä niitä ihan vaa testaamisen vuoksi kuseskella tässä kans.. :saint:
 
Okei. Mulle saa nauraa ihan vpaasti oon mä aika pölö omastakin mielestä. Tein eilen sitten sen toisenkin puolikkaan illalla myöhään ja tänään kun hain tähän pirun flunssaan lääkkeitä enhän mä päässy testihyllyn ohi ilman ostamista. Noh, ihan vaan piruuttani testasin meinasin, että kuinka hyvin se viiva on jo hävinny. Noh, tässä nyt kuva eilisestä kuivasta ja tästä päivästä, sanokaa ny joku, et mä sekoilen....mun mielestä toi alempi on vahvempi! Whaaaat?
image - Aijaa.com
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
No piti heti tehdä jo toinen pc, pölö! Mut nyt mie väitän näkeväni punasävyisen haamujen haamun. En tiedä välittyykö kuvan kautta. Sanokee näättekö te vai onko mulla oikeesti silmissä jo vikaa! Päässä varmaan se vika kyl on :D
 
mymosa
Nelhm testin pikkukuvassa näkyy viiva selvästi. .

Mulla ollu päivän menkkaolo ja mahaan sattuu perkeleesti. Olin jo yhessä vaiheessa ryntäämässä vessaan niin kauhea määrä vaan limaa lorahti. . Vituttaa alkasvat nyt!!
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Nelhm näkyy :) mulla ei oo testejä, mutta huomenna vois ostaa, ellei se täti tuu kylään. Mulla on särkeny alamahaa kohta viikon, aivsn ihme tuntemuksia. On kyllä niin myötätunnot kaikille, joilla uus kierto. Me ollaa väännetty tätä kakkosta 6 vuotta, joten tiiän mitä se pettyminen on.
 
Tein äsken pc puikko testin tuli vahva plussa =) ainut mikä nyt huolettaa aamulla tuli ruskeaa vuotoa ei siteeseen mutta vessakäynnillä :ashamed: taitaa mennä kesken.. itkettää ja vituttaa :'( piti jo siskolle itkeä.. niin toivottu on pieni iltatähti. Huomenna gynelle, mutta en usko että sieltä mitään enää on :snotty:
 

Yhteistyössä