Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
^^ mä näen kans väriä tuossa. Otatko salamalla? En tajua miten saat noin kirkkaita ja selkeitä kun musta noi pc:t jää aina sellasiks haaleiksi testiajalla.. tummuuvat vasta pitkön tovin jälkeen. Mäkin haluun noi selviä kuvia :D
 
HooKoo :hug: NeIHM todellakin sun viiva vahvistunut! Jospa nyt viiihdoin ois se tärppi, kovasti oottelen tän päivän kuvia ;) Mullinmallilla nään kans hailuraista :) mä täällä ahkerasti taustailen ja seuraan tilannetta, tää on niin ihana palsta! Ei mee oikeen tää oma raskaus jakeluun..1,5 viikon päästä ois eka neuvola, jospa se siellä sitten kolahtais :) tsemppiä kaikille! :heart:
 
Dpo16/13.. varmaan tuo 13 ja tänään ois menkkojen alettava. Tän pidemmälle ei ole mennyt oviksesta kierto. Testi nyt ei ollu sitä mitä odotin. Jotain hailuraa tuli mutta ei läheskään yhtä selvä kun eilen ip:llä. Toivon että mun aamupissa vaan ei ole niin "hyvää". En tiedä välittyykö kuvaan asti se onneton hailura olleskaan. Teen ip:llä uuden jos posti vsin tuo jotain =)


Sama kuva vöhän kontrastia lisätty


Toi on testiajalla otettu
 
Viimeksi muokattu:
Voi hookoo :( paljon voimia. Ei löydy sanoja, mutta toivon kovasti että tämä kierto luo myös tietyllä lailla toivoa tulevaisuuteen, mutta ehkei vielä ole aika miettiä sitä. Elimistö toimii ja on kaikki eväät raskautua, tällä alkiolla ei vaan ollut kaikkia eväitä jatkaa pidemmälle. Ja voihan vielä olla että kaikki kuitenkin hyvin, vuotokin voi johtua niin monesta.. mutta nyt, juuri tähän hetkeen, paljon virtuaalihaleja.

on: ei niin mitään tuntemuksia, testit polttelee kaapissa. Viikko ainakin pitäis jaksaa, mut tiukkaa tekee. Dpo2, kp 17/28-30
 
mullinmalli ihan kuin olis hentoa vaaleanpunaista? nelHM näkyy ainakin viivanpaikka ja jännät paikat kun on vika kiertopäivä
toivottavasti vahvistuisi!!

Onnea SuAnn ja Miree, ei mitään tulkinnanvaraa! :heart:

on-vuodatus: en tiedä milloin uskaltaisi testata, ettei ihan liian aikaisin taas aloittaisi kun viime kierrossa meni oikeasti mulla 35-45 testiä, mikä on varmaan sairauden oire :D En aio enää hankkia kuin 10 testiä per kierto itelleni, että pysyisi hanskassa.

Oviksen ajankohta mietityttää, kun ensimmäistä kertaa sitä tikutin ja ovisplussa tuli sit ke iltana, testasin hetken mielijohteesta kun nousi kuumeinen olo, ja pissaa sain vain tipan testiin mutta sain tumman viivan.

Oli plussa myös to aamuna, ke iltana oltiin tositoimissa. To lähdettiin vknloppureissulle enkä ottanut testejä mukaan, mikä sit harmitti suuresti kun oisin halunnut seurata miten pitkään hormoni näkyy. Kivut oli to-pe yönä vasemmal puolel niin ettei meinannu unta saada ja pe-la yönä siirtyi oikeelle :confused: lisäksi turvotus.

En nyt sit tiedä, oisko ovis ollut ke-to, vai to-pe vai pe-la eli mistä sen dpo:n laskis ja harmittaa että vaan yhtenä päivänä on ees puuhattu ja se oli varmaan ennen ovista.
 
Viimeksi muokattu:
Moonshine Voi miten ihanaa! Nyt tarrasukkia mukaan!

Mä vielä hyvinkin toiveissani ollut kun normikierroista poiketen nuo tissit on ihan kamalan kipeet ja tuo pissa haisee oudolle vaan.. pistävä imelä haju. MUTTA just veskireissulla paperin ruskeaa limavuotoa paperiin. Ei tavan tuhrua vaa iha ku ovilimaa mut rusehtavaa.. Mua niiiiiin harmittaa! Muuten ei menkkaoloja mutta ihan varmasti alkaa. Paskaaaaaa :(
 
Mäkin täällä taustalla seurailen odotellessa seuraavaa ovista... :) Nyt kp 7/25.

Aivan ihania viivoja täällä tosi monella, onnea kaikille plussanneille!!! :flower:
Ja haamuja näkyy myös useammalla, joten vahvistumisia niihin! :)
 
Mie ketutuspäissäni kusasin sen taavetin puikon tunnin pidätyksellä, kaksi niitä lähettivät korvaamaan sitä viallista. Hitto. Mie sain siihen kuulkee haamun! Sen valkeen viivan lisäksi ei ole ennen tullut mitään tuohon.

Tässäpä testiajalla

Tai näättekö te edes?

Tässä aukastuna
 
Viimeksi muokattu:
nelHM ei voi olla näkemättä, tossa vasemmassa laidassa tummahko ja kapee. Toivottavasti ois sitä itseään.

Kovin herkästi vaan noi davidit tuntuu tekevän haamuja, sit tulee hirvee pettymys kun ne on viikon tehny haamuu ja se ei ookaan mitään. Toivottavasti tuo olis.


muoks. musta tuntuu että tuossa ylemmässä kuvassa mä nään kaks viivaa valkosen ympärillä, eli näillä silmillä näkee nyt kyl liikaa viivoi, parempi etten sano mitää :)
 
Viimeksi muokattu:
tänään gyne/varhaisultra yksityisellä ja rypäleraskaus 1,05cm möhkäle :ashamed: oon raskautunut jo huuhtikuussa jos normiraskaus koko viittasi 8-10rv sikiötä :'(
minä itkeskelen, mies ei taijja ees tajuta.. huomenna selvii jatkot kun soitan äippäneuvolaan. patologiset tutkimukset otti möhkäleestä menee n.2viikkoa tulokseen. Kaavinta ainakii eessä :ashamed: :'( ja raskautumiskielto 4viikkoa ainakii :ashamed:
 
Tässä vielä yksi kuva. Älkää hämääntykö, noi viivat vähä eri kohdalla ku ekankuvassa ku näiden välissä avasin testin ja ei iha menny kohilleen takasin. Tää on otettu ennen avaamista :D



MuoKs. Tässä näkyy paremmin eikä sitä ruutua ole sörkitty niin erottuu miusta paremmin. Ja viivatki tosiaan oikealla kohdalla :D.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä