Voi ystäväiseni, olen pahoillani puolestais - lämmin:hug:tänään gyne/varhaisultra yksityisellä ja rypäleraskaus 1,05cm möhkäle :ashamed: oon raskautunut jo huuhtikuussa jos normiraskaus koko viittasi 8-10rv sikiötä :'(
minä itkeskelen, mies ei taijja ees tajuta.. huomenna selvii jatkot kun soitan äippäneuvolaan. patologiset tutkimukset otti möhkäleestä menee n.2viikkoa tulokseen. Kaavinta ainakii eessä :ashamed: :'( ja raskautumiskielto 4viikkoa ainakii :ashamed:
Raskaana, kyllä! Olette kyllä asiantuntijoita näiden tikkujen kanssa Itse en olisi luottanut tuohon hailakkaan viivaan, mutta ClearBlue testi vahvisti, että 1-2 viikolla raskaana. Huh.. olen päästäni pyörällä.. ja jännittää.. ekakertalainen "vanha" (lue: kolmekymppinen) ensisynnyttäjä täällä huhuilee... Luulenpa, että jään tänne edelleen taustailemaan, sillä mukava jännittää teidän muidenkin kanssa! Paljon aurinkoa ja iloa ja plussatuulia teilleTaustalla oltu pitkään.. onnea plussanneille ja tsemppiä & jaksamista niille, joilla ei niin hyviä uutisia. Mukava huomata, ettei ole yksin tämän kuumeilun kanssa
Mitä mieltä olette tästä raskaustestistä? Testiajalla jotakin pientä.. DPO 16
Kaikenmaailman tuntemukset kyllä löytyy, mutta olen hyvä kuvittelemaan asioita Kyseessä Sofi One Step liuska...