Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Taustalla oltu pitkään.. onnea plussanneille ja tsemppiä & jaksamista niille, joilla ei niin hyviä uutisia. Mukava huomata, ettei ole yksin tämän kuumeilun kanssa :)

Mitä mieltä olette tästä raskaustestistä? Testiajalla jotakin pientä.. DPO 16

Kaikenmaailman tuntemukset kyllä löytyy, mutta olen hyvä kuvittelemaan asioita ;) Kyseessä Sofi One Step liuska...
 
tänään gyne/varhaisultra yksityisellä ja rypäleraskaus 1,05cm möhkäle :ashamed: oon raskautunut jo huuhtikuussa jos normiraskaus koko viittasi 8-10rv sikiötä :'(
minä itkeskelen, mies ei taijja ees tajuta.. huomenna selvii jatkot kun soitan äippäneuvolaan. patologiset tutkimukset otti möhkäleestä menee n.2viikkoa tulokseen. Kaavinta ainakii eessä :ashamed: :'( ja raskautumiskielto 4viikkoa ainakii :ashamed:
Voi ystäväiseni, olen pahoillani puolestais - lämmin:hug:
..kovasti jaksuja siulle:heart:
 
Susna, plussa mikä plussa!!! :flower: Mä roikun vieläki tääl taustalla..tää on koko palstan paras ja mulle henkilökohtainen ketju.. :wave: p.s. pissin vieläki tikkuihin vaik raskaus jo varmistuikin, pitänee hakee vaik pajutikkui ulkoo, ni tulis halvemmaks p.p.s. plussakevättä tähänkin ketjuun!!
 
hookoo, olen todella pahoillani puolestasi! Keskenmeno on aina todella kurja kokemus.. Minulla oli tammikuun alussa keskenmeno, joka todettiin myöhemmin osittaiseksi rypäleraskaukseksi. Minut määrättiin puolen vuoden raskautumiskielto, josta vielä 2 kk jäljellä. Toivon sydämeni pohjasta sinulle voimia vaikeana aikana!
 
Mymosa Jospa se ei ole kysta vaan kyytiläinen? Ootko tänään testannut?

(.) Mulla ei ole tullut mitään tuolta alakerrasta. Sekin yks kerta ei oikein ollut tavis tuhrua vaan limaista jotain lusikallinen.. toivottavasti ei tulekkaan mitää värillistä tuolta!!! Nuo kannut on kyllä niin kipeet ettei ole
ollu yhdessäkään kierrossa nyt. Ruoka vähä huonosti tänään maistunut. . Mut ossahan ne menkat vielä alkaa. Jalat ristissä taidan istua :D
 
Taustalla oltu pitkään.. onnea plussanneille ja tsemppiä & jaksamista niille, joilla ei niin hyviä uutisia. Mukava huomata, ettei ole yksin tämän kuumeilun kanssa :)

Mitä mieltä olette tästä raskaustestistä? Testiajalla jotakin pientä.. DPO 16

Kaikenmaailman tuntemukset kyllä löytyy, mutta olen hyvä kuvittelemaan asioita ;) Kyseessä Sofi One Step liuska...
Raskaana, kyllä! Olette kyllä asiantuntijoita näiden tikkujen kanssa ;) Itse en olisi luottanut tuohon hailakkaan viivaan, mutta ClearBlue testi vahvisti, että 1-2 viikolla raskaana. Huh.. olen päästäni pyörällä.. ja jännittää.. ekakertalainen "vanha" (lue: kolmekymppinen) ensisynnyttäjä täällä huhuilee... Luulenpa, että jään tänne edelleen taustailemaan, sillä mukava jännittää teidän muidenkin kanssa! Paljon aurinkoa ja iloa ja plussatuulia teille :)
 
Itselläni piinapäivät menossa. Ovis oli viikko sitten la. Eli vielä muutama päivä piinailua että pääsee testamaan.

Oloja on ollut nyt lauantaista lähtien: töissä tuli yht äkkiä sellainen vatsa kipu joka kesti sellainen 15 minuuttia. Ja vielä eilenkin oli sellaista ihme juilintaa tuolla muniksissa ja selän puolella molemmilla puolella plus todella etova olo tuli eilen illalla ja oli vielä tänä aamunakin.........
 
Aamun testi puhdas nega. Päivällä kusasin kolhiintuneen ja siihen sain haamun (josta tää kuva), mut luulen, että kolhut keräsi väriä. :( Mitään oireita ei oo paitsi et oon tosi vihainen ja valkovuoto on limaista ja kirkasta.

NelHM näkyy haamu!:)


Kuivana
 
Viimeksi muokattu:
Mullinmalli Pientä hentosta näen taas sulla.

(.) Ja anteeksi! Kävin sit apteekissa ja mukaan lähti paska apteq (joita tein 4kpl negoja kun pc ja digi plussaa tammikuussa) ja joku evilon puikko.. nevö hööörd :D! Mä sit kusasin sen apteqin ja jonkun toooodella onnettoman sinne sain mut ei niiku plussaa lähellekään ja se päivänen taavetti siihen verrattuna iha selvä. Ja nyt tuli taas sitä limaa.. se on iha ruskeeta eikä verta nähnytkään. Mutta kylläpä tää tässä taitaa vaan olla taas. Aamulla lorisee ihan varmasti. Siksipä varmaan teen huvikseen sen toisen taavetin vie tänään ja jos ei muka vuoda niin aamulla se evilon puikko. Kylläpähän tuo sen verran selkää juilii että tää oli tässä. Vittu! Ja anteeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Spukka Haamua pukkaa.

Kp1 ja valtava vitutus ja pettymys.. noihin testeihin kans! Lämmöt varmaan laskee sit yöllö tai joskus. Ja noi tissitkin hellittää ku kunnolla vuotaa. Verta nyt jäi paperiin ni se siitä taas.
 
Saako Suomesta tilattua ollenkaan niitä kotiveritestejä mitä Jenkeissä vissiin on ainaki? Jos joillain jotenki erittyy virtsasta niitä hormoneja herkemmin kun verestä? Ihan tyhmää kun sinul neIHM nuo testit fuulaa :(
 
mymosa
En oo testannut, lämmöt on kuitenkin ihan peruslukemissa tänä aamuna mutta vuotoa ei vielä ole kuulunut.. ärsyttää.
Ärsyttää ootella torstain ultraa, kun terot ois voinut saada jo nyt.. mutta ei.. hän haluaa katella missä nyt mennään kun ei voi uskoo, ettei luomumenkkoja vaan tuu.

Lisäks joku hemmetin hiiva meinaa tulla kylään.
 
Hookoo, oon tosi pahoillani :(. Itekkään en uskalla kauheasti riemuita vielä. Ultra ois toukokuun lopussa. Nyt oon mittaillu lämpöjä, siinä 37 kieppeillä. Jos lopettais senkin, ja ottas nyt ihan iisisti. Nelhm, pahoittelut :(. Onnea plussanneille! Mymosa, inhottava tilanne.
 
Voi NelHM ja HooKoo, pahoitteluni ja tsemppiä!

Mä aloitin oman aamuni Clearbluen tavistestillä, jolla muuten ehdin saada negankin kp 28/32, hätäinen kun oon. Seuraavana päivänä, eli eilen, Pregcheck näytti plussaa, ja tänään Clearblue tälläistä. Varovaisin fiiliksin :).

image - Aijaa.com
 

Yhteistyössä