Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Jäin myös miettimään tuota luteaalivaihetta.. Jos plussa pärähti ovistikkuun kp16 illalla ja kierto kesti 26pv niin onko liian lyhykäinen tuo vaihe :(
On se aika lyhyt jos on alle 10 päivää kun siitä ovisplussastahan menee vielä n. 24-48h ennenkuin munasolu irtoaa. Normaali luteaalivaihe on vissiin 12-16 päivää ja lyhyempi voi vaikeuttaa raskaaksituloa. Tosta löytyy netistä aika paljon juttua kun googlettaa.
 
Moon, ei noista voi olla erehtymättä kunhan vaan pysyy matkassa mukana <3 itse täytyy taas viikon päästä rupee pissii noihin ovistikkuihin.. Jospa ois pidempi luteaali tällä kertaa :) mulla on kuitenkin tärpännyt 3 kertaa aikaisemmin mutta ei vaan ole matkassa pysynyt..
 
Vitsit mä oon kironnut täällä. Tekis mieli nytkin, saaaaatanaa! En yleensä harrasta, mutta voin vihata noita kolhiintuneita testejä, kun esi-isän oletetun viivanpaikan kohdalla on lommoja eikä tulokseen voi luottaa. Niinku muuten vois. :D :D
Katsokaa nyt näitä! Toisessa kuvassa ei mitään ja toisessa viiva ja samaan aikaan kuvattu. Hulluksihan tässä tulee. :D

 
Mullinmalli Kyyyyllllääää!! Ihan on pinkkiä viivastavsiellä havaittavissa =)

Mulla on vuosisadan vuoto jolle ei loppua näy. Varmasti oli kemiallinen tuo koska mun menkat on normisti kp4 hyvinkin jo ohi. Vuotaa ku seula edelleen :(
 
NelHM, voihan kakka. :( Voi kun tärppäis nyt ens kierrossa!!

En tosiaan osaa tosta haamusta vielä riemuita, kun oon niitä niin tuhottomasti tehnyt. Ehkä koitan pc:n testiä jossain kohtaa. Mutta kyllä mä nyt tällä kertaa erotin siinä viivan. Tissitkään ei satu, mutta sellainen pissatulehdusmainen tunne alavatsalla. :/
 
^Toivon todella että sulla ois nyt sitä ihtiään <3

Mulla on nyt eks kierto ilman imetystä.. jännittää sekin jo :D. Mut nyt mä koitan keskittyä muihin asioihin ja koittaa ettei kaikki karkaa mopo testaamiseen taas. On kyllä toukokuussa niin paljon kaikkea tässä tiedossa etten ehtiskään. Toivottavasti tää ois nyt SE kierto!
 
mullinmallin: kyllä näyttää viivaa pukkaavan :) varovaiset onnittelut :flower:

Omanapa: lasketaanko ekasta vuotopvästä kierto alkavan alusta? riippuu tietty miten kauan vuotaa :( mutta kp5/28 yritin äippäneuvolaan soittaa hcg arvoista ja oih miksi ei vastaa :headwall: mä niin toivon ja jännitän lähteekö laskuun :D eilen veskissä lupsahti pönttöön iso pallukka että jospa ne viimesetki nyt sitten tuli pois :ashamed: ja r-testit näyttää negaa..
 
Jos testi näyttää negaa jo nyt niin erinomaista HOOKOO-82!! Joillakin kontrolloidaan vaan kotona tehtävällä testillä ja joillakin veritesteillä, riippuu käytännöstä. Mutta jos sinne ois jotain jääny niin se pysyis haamuilemassa pitkään..
tervesin melkeen saman kokenut juuri.
 
Mullinmallin, kovasti vahvistumissäteitä. Kyllä siellä jotain näkyy!!! ;) ei näistä kierroista mee ikinä takuuseen vaiks ois testit ja vempeleet :) harmi kun ei taida vielä kotiultraa olla muniksille :D :D mä varmaan seuraisin sitä munista 24h/7 kunnes irtoo :)

No joo.. tunteet menee laidasta laitaan. Tuntuu melkein pakkomielteiseltä tämä.. tiedän kyllä että johtuu ihan taustasta, meillä kun esikoista odoteltiin 4 v. Enää en lapsettomuushoitoihin lähe, mutta huomaan saman pakkomielteisyyden nostavan päätään kuin silloin, seuraan joka ikistä tuntemusta kropassa. Elin lapsettomuusajalla kuin putkessa. Pelkään sen vain aiheuttavan elimistöön jännitystilan ettei raskautuminen ole edes mahdollista.

Anteeks, kauhee vuodatus. Testikuvia tänne pitäis laittaa.. mut mä en ees niitä saa laitettuu ;D ;D ;D (tekee vaan toosi hyvää kun jonnekkin purkaa mieltä <3

Dpo5, kp20/28-30, nega.. kuten arvata suattaapi :)
 
Täällä yks erittäin onnellinen äiti :LOL: oon niin helpottunut..!
Tuli just tieto hcg1 ei viitteitä rypäleraskauteen, kyseessä normaali keskenmeno ja saimme luvan alotella lapsen teon :D Tietty olen surullinen km:sta ja itkeny olen :ashamed: mutta tälläsen uutisen kun saa sitä ollaan nyt kuullaapas ihan täpinöissä :D KP 5/28 siis nyt ja kahtoo miten käy...
 

Yhteistyössä