Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä minä näen Heilangalla ja Mullinmallilla molemmilla. Tänään moni muuki apteekin oman tehny siis =)

Mä sain vastauksen perhosilta kun kysyin huvikseen antaako ne vääriä positiivisia ja laitoin kuvan siitä iha selvästä viivasta. Vastasivat ettei se edes viiva ole ja joskus saattaa olla viallisia nuo että kannattaa uittaa vedessä ja kattoo antaako sekin tollasen :O. Ja kaikkee tollasta. Laitto kans että noista aletikuista tullut palautetta että väriero pitäs olla selkeempi, käsitin että viivojen ja taustan suhteen. Teki mieli vastata että pistämpä isännän kusemaan ni katotaan tuleeko haamu :D:D. By the way.. vastaaja oli mies, ei ne tajuu. Jokainen teistäkin sanoi että se on jo iha selvä haamuviiva ja punainen..ni tää sano ettei edes erota sitä :O. No iha sama. Piti vatutus päissään kirjotella niille :D
 
Vattu mitä asiakaspalvelua!!! Yksi sana.. Miehet. :( Ottaa aivoon sun puolesta.

Mites piuun testailut? :)

Annikaeveliina, toisaalta jos on haamuillut tässä viimeisen viikon, niin en tiedä kuinka luotettaviksi voi noi haamut sitte tulkita. :D :D Mutta taas toisaalta, oon käsittänyt että toi AO on luotettava testi ja tuo pc:kin nyt ehkä ihan hitusen vahvempi. Jos tää nyt raskautta olis, niin nyt sen pitäis jo alkaa pikkuhiljaa paremmin näkymään. :)
 
Viimeksi muokattu:
^ mut se äijä kirjotti siihen loppuun että "jäi vaikutelma että testeille olisi vielä käyttöä, joten laitan sinulle maanantaina tulemaan 10mlU liuskoja jossa viivojen värieroissa ei pitäisi olla ongelmia" tjsp :D:D
 
mymosa
Toivottavasti mies ei ainakaan saa viivaa kun sehä kertoo kivessyövästä tms. . Mutta aika jänniä testejä, katso sävystä oletko raskaana :D

Mä en tajua kroppaani.. ihan selvät menkkakivut mutta äsken tuli valkosta kananmunalimaa. . Wtf. .
 
Tulin vielä toivottamaan plussatuulia teille jokaiselle :whistle:
Tein tänään (äsken) innovacon 25miU:n testin ja pirun hieno plussa pärähti parissa sekunnissa testiin :D se jo sellanen että meijjän mieski näki sen :LOL: se ei yleensä nää "haamuviivoja" nyt onneks tuli tajunnan räjähtämis viiva, ihmekkös oon himoinnu jäätelöö ja ananasta sekasin :stick:

Itellä syrän tykyttää miljoonaa ja mies onnesa kukkuloille (se kun potee isompaa vaavikuumetta kuin mie, mähän sen joudun synnyttää joten miehelle niin helppoo..)
 
Huomenta.

Dpo14/11.. ääh! Pc:n tein ja itse jotain esiäitiä voisin havaita mut näkeeks muut? Alkuyöstä hikosin lakanat märäksi mutta sit olin jäässä aamuun asti. Lämmöt normikorkeet. Odotin että menkat olis jo alkaneet uos tuo nyt eka ovis+ laskis.. no ei ole niin varmaan on siis dpo11 ja ne alkaa huomenna tai maanantaina viimestään.

Tässä kuitenkin tuo pc testiajalla


Muoks!
Eilisen illan pc testiajalla


Kyllä teillä muilla näkyy oikeesti. Mulla vaa mielikuvituksen avulla :(
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Mä luulen, että noi tulehdusarvot (pika-crp 45) pitää tuota lämpöä yllä eikä mikään raskaus.. Testiä en oo tehnyt kun en jaksa niitä viivanpaikkoja arvuutella enää. Masentaa..Ei meillä tuu ennen häitä olemaan pikkusta kuitenkaan :(
 
Nehlm pregcheck oli ma ja apteekin oma tiistaina. Ja nega digi tiistaina. Menkat ei oo alkanu vielä, mutta varmaa viim tänään. En oo nyt sitte testaillu enää. Ai nii ke tein apteq 2 negaa. Toiveet romahti siihen. Mymosa, tsempit ja voimahali!
 
Paljon Onnea HooKoo!! :)

ON: vitsit ku ärsyttää etten pääse puhelimella kirjottaan tänne mitään, saati kuvia laittaan. Vaiks ihan hyvä lumia :(.. oon tuhlannu varmaan sata ovistestiä ja lopulta eilen illalla digillä hymynaama :) JEIII... eli nyt ilmeisesti dpo0.. vähän jänskää!!!!

En mitenkään usko että ekassa kierrossa vois nakki napsahtaa... mut silti toivon. Talletuksia tehty ainakin ahkerasti ;)

Kovasti plussatuulia puhaltelen kaikille!!!

Höpönenä, dpo0 (oi miten ihanaa tuo on kirjoittaa)
 
moonshin3 olisko sulla ollut kemiallinen? :hug:
mymosa koskas meette naimisiin?

ON: täällä taas tuhlattu pari testiä, for nothing! :headwall: ensin luulin jo et apteekin omaan alkaa muodostua hienoinen vaaleanpunainen viiva ja juoksin päätäpahkaa ottamaan kuvaa, mutta eihän siitä kuvaa saanut ja pikkuhiljaa se alkoikin haalistumaan pois. Ihan paskaa! Mitä se tollanen merkkaa? Juu, eikä ollut kyse siis siitä liukumisesta. :)
Saattepa tekin nyt vielä katsastaa josko jottain näkyis. Pc:n haamuihin en usko ennenkuin ne loistaa kirkkaana, kun saan niitä näköjään kokajan. :)
Aamun testit - Aijaa.com
Aamun testit - Aijaa.com
Aamun testit - Aijaa.com
 
Tuli mieleen mulla ois kaapissa testitukusta tilattuja herkkiä 10miUn raskaustestejä, haluaako joku teistä ostaa ne postiennakolla multa? Mä en tee niillä mitään (enää) enkä jaksa niihin kuseskella. =) mun pitää laskea montako niitä on..
 
Noniin 8kpl:ta testitukun 10miU:n herkkiä r-testejä olisi vielä jälellä :D 20e, mä maksan postikulut. Haluaako kukaan? :confused:

katoin laskua paljon maksoin niistä nii enhä mä viittikkään nuin paljoo pyytää :LOL: jos vaikka 10e niin sekin hyvä :D
 
Viimeksi muokattu:
Noniin nyt tulee kuvasaaste sade! Olen pahoillani. :ashamed: menin sitten tekemään. Viimisen apteekin oman...pistin sen vielä puokkiin, koska aattelin huomiseks säästää . :D noh, nyt harmittaa et puolitin,olis se haamun esiäiti näkyny paremmin.
Eka heti testiajalta, sitten muokattu ja lopuks vielä eilisen kanssa.
image - Aijaa.com
image - Aijaa.com
image - Aijaa.com

Voi olla, et toi haamunpoikainen enteilee vaan menkkoja, mut jos sit ei kuitenkaan...niin tai siis näkeekö sen vain minä? :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä