Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
^ en uskalla. Jos ne mun toiset kirkuvat ovisplussan sillo toisen kerran oli sitä ihtiään ni ootanpa niiden dpo:n mukaan sinne 14sta asti ja sit heitän kirveen kaivoon.
Oli iha sikakiire aamu ja just tässä kotiuduin ja istahdin katsoo kuvia siitä apteekin omasta. . Oisko siinä joku viivanpaikka/haamujen esiäiti ollu? Aika epätoivosta mutta laitanpa silti tätä kuvasaatetta iha vaikka kiusallani :D:D
 
  • Tykkää
Reactions: Raidallinen kissa
Ihuuuunia haamuisia ja vahvempia plussasia!:heart::rolleyes:

Minun oma liuska reagoi nyt sitten ilmeisesti kohonneeseen LH-hormoniin(näin dipattu joskus ennenkin)
Eilen mahtavien kipuisten kera ovis/Kp23..alkaa ovis tulemaan toooosi aikaiseen tai toooosi myöhään jo vanhalla kanasella.
..vaan eipä mitään, huokaista saan nyt helpoituksesta.=)

Plop Plop Plop+:heart:+:heart:+:heart:+tänne paljon&lämpöistä kevättä!!!:wave::flower:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
mymosa


Tässäkin olin jotain näkeväni, mutta sitten se hävis.. kuivuttua tuli jotain taas näkyviin. Lienee se viivanpaikka jota meikäläinen näihin testeihin vaan saa.
Lääkärille soittoaika maanantaille ja toivottavasti päästään ens viikon aikana uuteen kiertoon.
 
mymosa
Mulla samoja oireita ^

Tänään dpo10 lämpöjen mukaisesta oviksesta.. ja se pahuksen dpo10 jolloin kahdella kerralla on menkat alkaneet.

Ja seuraavan kerran testaan vielä maanantaina, ennen kuin lääkäri soittaa.
 
Mymosa Minä näen taas tosi haaleeta pinkkiä noissa. Ja se Suannin testi on iha selvä haamuplussa =)

Mä liityn teidän kymppi kerhoon kans! Ei menkkoja ainakaan vielä. Mulla vihloo tonne vasemmalle ala plus nuo samat ^^ oireet ku teilläkin. Melkee eilen olin varma että vuotl alkaa viimestään tänään. Ja yks mitä ei ole tapahtunut sitten edellisen raskauden.. kahvi maistu niin kauheelle aamulla että istyin sit veskissä useemman kerran sen jälkee ku tuli huono olo. Keitin uudet kahvit muutaman tunnin päästä ku ajattelin että aamuset meni vaa pileen ja taas sama homma. Kohta keitän vielä ja jos ei uppoa ni on ihme!! :O. Masentavia nuo negatestit ja vialliset ja haamut ja blaah! Jos mä oisin vasta dpo10, sillo tuli vahva ovisplus kahtena päivänä peräkkäin.. ja 5 päivää ekasta tuli taas ja sit haaleni. Oviksien aikaa selkeet haamut r-testissä.
Laitoin muuten palautetta siitä eilisestä davidin puikosta, viallinen ja korvaavat. Laitoin mä perhosellekin palautetta mut ne ei ole vastannu..
 
Viimeksi muokattu:
miup Ei pitäisi. Ei kaikilla näy niin aikasin. Mulla ainakaa ole koskaan näkynyt ja silti pitää tollukan testata ja arpoa oisko oisko yhtään mitää, jotain :D. Älä masennu vielä. Hyvin ehtii plussaksi muuttua. (Tää on paljon helpompaa uskotella toisille kuin itselleen)
 

Yhteistyössä