Hakutulokset

  1. N

    Olipa järkyttävän absurdi eteinen tuttavalla!!!!!

    Oi se jalkahiki, sitä meilläkin riittää =) Se on van elämää se. Nytkin on tuon 6-luokkalaisen takki lattialla ja ties missä. Eilen kysyin pojalta, että miksi sun kengät on pitkin eteistä, olivat mekein olohuoneessa asti, niin vastasi, että halusivat kävellä sinne asti. Olepa siinä sit vihainen...
  2. N

    Jei, raskaana 2-3 !!!

    Ei, kun ehtii tulla se keskenmeno piakkoin, kun oikeasti ei oelkaan raskaana ollutkaan
  3. N

    Mies ei osaa/halua esileikkiä, neuvoja? :/

    Puhukaa asiasta ja sitten vain opetat, jos hän ei osaa =)
  4. N

    Jei, raskaana 2-3 !!!

    onks tää muka digitesti? missä täsä lukee ne viikot? Olen nähnyt sellaisia jotka sanovat suoraan että monennellako viikolla olet
  5. N

    Ilmoittavatko vuokratyöfirmat työkkäriin jos ei ota tarjottua työtä vastaan?

    Eivät tietenkään ilmoita. Eihän työkkäriin ilmoiteta silloinkan jos olet itse hakenut johonkin työpaikkaan ja pääsisit, mutta perutkin sen paikan vimetipassa. Silloin,kun valitset itse on oikeasti oikeus valita mitä työtä teet. Vuokrausfirman työt ovat juuri tällaisia, sut kutsutaan töihin...
  6. N

    Mitä helkkaria tälläisen perheen päässä liikkuu?

    meillä taas on useinkin ollut niin että yrjötauti on ollut vaan parilla henkilöllä, silti ei ole tarttunut kaikkiin , outoa. Joillakin vaan taudit tarttuu helpommin kuin toisille. Kaikki yrjöäminen ei johdu vatsataudista, meillä esim. migreeniherkkä 13v yrjöää melkein aina migreenissä. Muuten...
  7. N

    Mitä helkkaria tälläisen perheen päässä liikkuu?

    Voi sen saada ihan koulusta tai päiväkodistakin. Joku saattaa olla viruksen kantaja mut ite ei sairastu. Puoliso voi sen myös tuoda työpaikalta. Ikinä et saa lastasi uojatu kokonaan pöpöiltä. Ja muuten lasten olisi hyvä sairasta 1-3 kertaa vuodessa tavallinen flunssa. Tulee lisää...
  8. N

    Mitä helkkaria tälläisen perheen päässä liikkuu?

    Meillä oli vähän aikaa sitten juhlat ja ei tullut mieleenkään peruuttaa niitä vain siksi että yksi lapsista oli flunssassa. Kutsukortit oli lähetetty hyvissä ajoin ja näitä juhlia olisi ollut mahdotonta siirtää. Tosin tämä flunssainen lapsi oli suurimman osan ajasta omasta tahdostaan...
  9. N

    Mitä helkkaria tälläisen perheen päässä liikkuu?

    Kyllä sen flunssan voi saada vaikka kaupasta, joten ei tarvitse liikkumista vältellä, jos ei ole kuumetta
  10. N

    Hyvä Joulumieli lahjakortti

    Eiköhän tämä ole kaikille perhellisile, myös niille yksinhuoltajaisille
  11. N

    Miksi suomessa ei voida mennä siihen että jokainen joutuisi tulemaan omillaan toimeen?

    Mutta palkkasi riittää vielä kuitenkin elämiseen. On paljon pienipalkkaisia, joilla oikeasti jää vain 1000e tai alle käteen, siitä kun maksaa kaikki kulut niin ei sillä pärjää. Etkä vastannut noihin mun muihin kysymyksiin, mitä teksit, jos sulla ei olisi rahaa maksaa sairaalalaskuja,koska ne...
  12. N

    Onpas täällä hiljaista tänään =)

    Kaunis, koristeellinen ja maisutva on minunkin jouluni. En vain jaksa siivota joulukis, ihan perus viikkosiivous riitää. Kynttilänvalossa ei näy edes pölyt. =) Minä en vaan ymmärä sitä että kaapitkin siivotan, kukaan ei niissä kaapeissa joulua vietä eikä niitä kukaan näe. Joululahjatkin olen...
  13. N

    eikö lasta muka saa hakea aikaisemmin päiväkodista?

    Kyllä saa päiväkodissa, mutta mulle kerran perhepäivähoitaja suuttui ku hain lapseni pois kaksi tuntia aiemmin. Sattui vaan niin että koulussa tunnit oli peruttu ja halusin hakea lapsen kotiin. Ei ollut päiväunilla silloin tai mitään, mutta kuulema se häiritsi hänen päivän suunnittelua kun...
  14. N

    Onpas täällä hiljaista tänään =)

    Ovatko kaikki jo jouluvalmisteluissa. Joulunhan on vielä 9 päivää aikaa joten hyvin ehtii ilman kiirettä. Varsinkaaan kun ei aio jouluksi siivota ja stressiä ei kannata ottaa. Joulu menee omalla painollaan, kun on rakkaiden ihmisten keskellä ei tarvitse edes esittää muuta kuin on. En ole...
  15. N

    Hyvä Joulumieli lahjakortti

    Minäkään en ole ikinä sitä pyytänyt, vaan joka vuosi on diakoniatoimistosta mulle tätä anottu. Vain kerran olen suoraan saanut niin että spr:n jäsenen kautta on ilmoitettu,kun perheessä oli kriisitilanne. Olisin sen varmaan muutenkin saanut koska oli iso perhe ja pätkätöitä
  16. N

    Miksi suomessa ei voida mennä siihen että jokainen joutuisi tulemaan omillaan toimeen?

    suosuisitko itse siihen että palkkaasi pienennettäisiin mutta työtunnit pysyisivät samana. Elintasosi laskisi, saat ehkä juuri maksettua välttämättömimmän, mutta jos palkka onkin alle 1000e ja se ei ritä kuin vuokran / yhtiövastikkeen maksuun. Muut laskut jää auttamatta maksamatta? Mitä sitten...
  17. N

    Muistaako kukaan lapsuudesta Anni Swanin kirjoja?

    Muistan ahmineeni niitä vaikka kuinka. Tunnetuin ehkä on Iiris rukka ja siitä on tehty elokuvakin =) Nyt sain tehtäväksi tehdä Anni Swanista ja tästä kirjasta esitelmän ja lukupäiväkirjan. Ihan mukavaa saada luettavaksi lasten/ nuortenkirja, kun on tullut nyt aikuisiässä luettua vähemmin. =)
  18. N

    yääh, että alkoi karmia viime yönä!

    kaappi oli auennut itsestään, ihan yksinkertainen selitys :)
  19. N

    Hyvä Joulumieli lahjakortti

    kyllä siinä pitäisi nimi lukea, minun kortissa ainakin oli nimi ja se oli numeroitu, jolloin voidaan tarkista onko kyseinen kortti käytetty. Minulta kysyttin henkkarit
  20. N

    2000 ihmisen henki säästyi onnen kaupalla

    Eipä se kallion päällä voi upota. Mikäs hätä siellä on jos ilmaista ruokaa ja juomaa saa

Yhteistyössä