Mies ei osaa/halua esileikkiä, neuvoja? :/

  • Viestiketjun aloittaja 522314
  • Ensimmäinen viesti
522314
Nelisen kuukautta sitten päädyin parisuhteeseen miehen kanssa.. Meillä menee suurimmalti osin oikein hyvin, ollaan avoimia (paitsi yhdestä asiasta.. mistä kerron pian..) ja hellitään toisiamme jne. Tällä hetkellä ei asuta yhdessä ja miehellä työ jonka takia ollaan nähty lähinnä vklp. Pian tosin miehen työtilanne muuttuu niin että voidaan nähdä vaikka joka päivä.

Yksi asia kuitenkin tässä miehessä minua häiritsee. Tiedän, ettei hänellä ole ollut kamalan paljon seksikumppaneita. 1-2 vain. En tiedä, millaista seksiä heillä on sitten ollut, mutta mies ei tunnu yhtään ymmärtävän esileikin tärkeyttä.
Nähdään nyt kyllä aika harvoin sinänsä, joten ymmärrän että miehellä on kovat halut (ja kyllä mullakin välillä panettaa oikein kunnolla) mutta meidän seksi on lähinnä sitä.. Että mies vähän hivelee sormilla, ja sitten tulee jo sisälle.
Ja toi sisälle saaminen ei tosiaan ole aina helppoa koska en ole alussa tarpeeksi kostea!
Mies vain kerran totesi ohimennen, että pitäisi muistaa ostaa liukkaria.. Eli hänestä homma olisi sitten liukkarilla hoidettu?
Itse nimittäin tiedän, että kostuisin kyllä mutta tarvitsen sitä esileikkiä..

Edellinen mies jonka kanssa olin, rakasti antaa suuseksiä, aluksi meillä oli ennen seksiä aina oraalia molemmin puolin ja hyväiltiin käsillä, pussailtiin etc. Tämän miehen kanssa ei ole niin. Nautin kyllä siitä yhdynnästä sitten, mutta hän ei tunnu ymmärtävän että ei naiselle riitä se pelkkä yhdyntä ja se ei ole tarpeeksi stimuloimaan orgasmiin.

Olen kamalan ujo puhumaan seksistä (tähän löytyy syyt siitä miten vanhemmat kasvatti ja puhui noista asioista, ja miten pari eksää kohdellut sängyssä) ja ollaan kerran miehen kanssa puhuttu että mistä molemmat tykkää sängyssä, kyllä hän silloin mainitsi suuseksin yms.. Mutta olen ihan hirveän ujo, ja mietin miten kehtaisin ehdottaa hänelle tuollaisista. Tai ylipäätään siitä, että hei, haluaisin vähän esileikkiäkin.. Tuntuu että jos vaan töksäytän sen niin toinen loukkaantuu.. :/

Niin ja koska ikää varmaan joku kysyy niin molemmat ollaan vain himpun verran yli parikymppisiä.
 
Mutta pakkohan teidän on lopulta puhua, koska tuollainen ei palvele loppujen lopuksi kumpaakaan? Kerro vaan rehellisesti, mistä sinä pidät ja mitä haluat, jos toinen ei itse tajua, miten suurin osa naisista "toimii" :) Uskon, että mies arvostaa sitä enemmän, kuin sitä, että hänelle joskus myöhemmin selviää, ettet ole oikein ollut tyytyväinen seksiin koko parisuhteenne aikana.
 
522314
Tiedän ettei pidä olettaa että mies vain tajuaisi tuon tuosta vain.. Eihän hänellä eksienkään kanssa välttämättä ole ollut ihmeempää seksiä, ja ollaan kumpikin vielä sen verran nuoriakin. Mä en vaan tiedä miten oikein ottaisin tuon asian esille koska olen niin ujo puhumaan tuollaisesta, kuten mainitsin, ja mulla on siihen syyni.. Ja pelkään että sitten vaan jotenkin kankeasti möläytän sen, siihen sävyyn että mies ajattelee jotain etten nauti seksistä hänen kanssaan yhtään tai jotain.
Pitäisiköhän esim siinä tilanteessa, kun ollaan menossa seksiin, jotenkin vinkata miehelle, että "älä vielä tuu sisälle, tehdään eka vähän jotain muutakin kivaa" tai jotain..? Mulla pitäisi muutenkin rohkaistua näissä aloitteiden tekemisessä yms..
 
makkariseita
Välttämättä ei tarvitse heti puhua. Voit ottaa ohjat käsiisi ja pitkittää esileikkiä esim. alkamalla harrastaa suuseksiä ennen yhdyntää. Siis rohkeasti kalu suuhun ja sitten painat pimppasi miehen nassulle.
 
das
Pitäisiköhän esim siinä tilanteessa, kun ollaan menossa seksiin, jotenkin vinkata miehelle, että "älä vielä tuu sisälle, tehdään eka vähän jotain muutakin kivaa" tai jotain..? Mulla pitäisi muutenkin rohkaistua näissä aloitteiden tekemisessä yms..
No mun mielestä tuo voisi olla just hyvä vaihtoehto. Tai sit sä voisit sanoo, että ootahan vähän, mä en ole vielä ihan valmis. Tehään ensin muutakin kivaa, niin ei tarvita liukkaria...
 
Oisko helpompi alottaa keskustelu tekstipohjasesti sähköpostilla tai tekstarilla, facen privaviestillä? Sen voi laittaa vaik muotoon "hekumoin tässä ajatuksella, että aloteltas 69:llä ku ens kerran nähdään". Mies ei luultavasti saa käsitystä ettetkö tykkäis seksistä hänen kanssaan. Tavatessa vois helposti vaan viittaa että "kokeltasko sitä mistä kirjotin?" Jos ei muuten pokka riitä.
 
ooooo
Mä tykkään myös puhtaista vehkeistä/ miehestä, joten ehdotin suhteen alussa, että käytäs aina suihkussa illalla ennen nukkumaan menoa. :) Puhdas mies tuoksuu hyvältä ja kiihottavalta ! :) Tällä systeemillä on menty 17 vuotta.
 
hfghdgf
Nelisen kuukautta sitten päädyin parisuhteeseen miehen kanssa.. Meillä menee suurimmalti osin oikein hyvin, ollaan avoimia (paitsi yhdestä asiasta.. mistä kerron pian..) ja hellitään toisiamme jne. Tällä hetkellä ei asuta yhdessä ja miehellä työ jonka takia ollaan nähty lähinnä vklp. Pian tosin miehen työtilanne muuttuu niin että voidaan nähdä vaikka joka päivä.

Yksi asia kuitenkin tässä miehessä minua häiritsee. Tiedän, ettei hänellä ole ollut kamalan paljon seksikumppaneita. 1-2 vain. En tiedä, millaista seksiä heillä on sitten ollut, mutta mies ei tunnu yhtään ymmärtävän esileikin tärkeyttä.
Nähdään nyt kyllä aika harvoin sinänsä, joten ymmärrän että miehellä on kovat halut (ja kyllä mullakin välillä panettaa oikein kunnolla) mutta meidän seksi on lähinnä sitä.. Että mies vähän hivelee sormilla, ja sitten tulee jo sisälle.
Ja toi sisälle saaminen ei tosiaan ole aina helppoa koska en ole alussa tarpeeksi kostea!
Mies vain kerran totesi ohimennen, että pitäisi muistaa ostaa liukkaria.. Eli hänestä homma olisi sitten liukkarilla hoidettu?
Itse nimittäin tiedän, että kostuisin kyllä mutta tarvitsen sitä esileikkiä..

Edellinen mies jonka kanssa olin, rakasti antaa suuseksiä, aluksi meillä oli ennen seksiä aina oraalia molemmin puolin ja hyväiltiin käsillä, pussailtiin etc. Tämän miehen kanssa ei ole niin. Nautin kyllä siitä yhdynnästä sitten, mutta hän ei tunnu ymmärtävän että ei naiselle riitä se pelkkä yhdyntä ja se ei ole tarpeeksi stimuloimaan orgasmiin.

Olen kamalan ujo puhumaan seksistä (tähän löytyy syyt siitä miten vanhemmat kasvatti ja puhui noista asioista, ja miten pari eksää kohdellut sängyssä) ja ollaan kerran miehen kanssa puhuttu että mistä molemmat tykkää sängyssä, kyllä hän silloin mainitsi suuseksin yms.. Mutta olen ihan hirveän ujo, ja mietin miten kehtaisin ehdottaa hänelle tuollaisista. Tai ylipäätään siitä, että hei, haluaisin vähän esileikkiäkin.. Tuntuu että jos vaan töksäytän sen niin toinen loukkaantuu.. :/

Niin ja koska ikää varmaan joku kysyy niin molemmat ollaan vain himpun verran yli parikymppisiä.
Ongelma on termistössä. Vaikka tuo otus näyttää ja kuulostaa mieheltä, se ei sitä kuitenkaan ole.

Oikea mies ei toimi noin.
 
v¡eras
Voit vihjailla, lähetellä viestejä ja vaikka odottaa oikeaa tähtien asentoa... fakta homma on vain silti se, että asiasta pitää sanoa ääneen. Ei mitään sen vaikeampaa tai yhtään sen helpompaa.
 
fghghfd
[QUOTE="vierailija";29339502]Iältään voi olla aikuinen mut kyllä mä vähän päälle parikymppistä pidän melkoisena pojankloppina. Eikä ole sitä kokemustakaan vielä tarpeeksi.

Kyllä sun ap pitää vaan puhua, eihän tuo poika muuten asiaa ymmärrä.[/QUOTE]

Aapeen poikkis nyt johonki milffikerhoon vähän oppia saamaan. Tädit pitää siellä pari yötä hyvänä, ja ulos tulee itsevarma, naisia rakastava, osaava mies.
 
522314
Oisko helpompi alottaa keskustelu tekstipohjasesti sähköpostilla tai tekstarilla, facen privaviestillä? Sen voi laittaa vaik muotoon "hekumoin tässä ajatuksella, että aloteltas 69:llä ku ens kerran nähdään". Mies ei luultavasti saa käsitystä ettetkö tykkäis seksistä hänen kanssaan. Tavatessa vois helposti vaan viittaa että "kokeltasko sitä mistä kirjotin?" Jos ei muuten pokka riitä.
Kun meillä ei ole mitään tuollaisia, että oltaisiin puhuttu vastaavia, niin ujona ihmisenä musta tuntuu vaikealta että tuollaisia kirjoittelisin.. Varmaan mieskin vähän ihmettelisi.. Tosin en tiedä, voisihan hän ilahtuakin mutta ei se olisi yhtään minun tapaistani.. :D Mies on kyllä vihjaissut että haluaisi joskus kokeilla leikkimistä käsiraudoilla kun mulla löytyy sellaiset, tulleet arpajaisvoittona markkinoilta (hah), ehkä pitäisi vinkata niistä, että kokeillaanko näitä..? JOs hän ymmärtäisi kiusata minua vähän enemmän sitten kun olisi siinä tilanteessa..
 

Yhteistyössä